2022-08-07, 19:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av blancotramco
Kan du skicka länk? Jag kommer inte in

Archetyp.cc
Citera
2022-08-07, 19:26
Medlem
plsdontbanmeagains avatar
Har FS 4.0 blåst min kompis?
Min kompis borde såklart läst på innan han satte in btc på flugsvamp 4.0.

Det som hänt är att han skapade ett konto på FS 4.0, och sedan satte in btc på själva hans FS-konto.
Själva överföringen verkar ha gått bra, dvs blivit verifierad av tredje parter.

Men på FS-konton står det fortfarande att han 0 på sitt konto. Detta är över en vecka sedan han gjorde överföringen.

FS 4.0 har en supportsida som är helt oanvändbar då man ska fylla i en captcha samt trycka på en cirkel som ej existerar.

Det är med all sannolikhet som så att de pengarna är borta, men han undrar om det finns något sätt att komma i kontakt med de som driver FS.
Min kompis har kvar insättningsadressen som nu är borta från hans konto om det hjälper.

OBS , Min kompis tänkte givetvis inte handla något olagligt utan typ en bong om jag förstod det rätt.
Citera
2022-08-07, 19:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av plsdontbanmeagain
FS 4.0 har en supportsida som är helt oanvändbar då man ska fylla i en captcha samt trycka på en cirkel som ej existerar.
I citatet från ditt eget inlägg har du svaret på din fråga.
Det är enda sättet att kontakta FS4's support.

Citat:
OBS , Min kompis tänkte givetvis inte handla något olagligt utan typ en bong om jag förstod det rätt.
Patetiskt.
Din "kompis" (tror snarare att det är du) tänkte handla knark.

Gissa vad jag köper från Archetyp?
KNARK!!!
Citera
2022-08-07, 19:43
Medlem
plsdontbanmeagains avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dr.Vaken
I citatet från ditt eget inlägg har du svaret på din fråga.
Det är enda sättet att kontakta FS4's support.

Patetiskt.
Din "kompis" (tror snarare att det är du) tänkte handla knark.

Gissa vad jag köper från Archetyp?
KNARK!!!

Jag har inte begått något brott utöver de jag redan är dömd för.
Jag har inte försökt begå något brott.
Jag har ingen kännedom om brott som begåtts av andra.
Är jag misstänkt så vill jag ha en advokat.

Det handlar inte om vad du tror utan vilka grunder en förundersökningsledare samt åklagare har för att driva ett ärende vidare

Skämt åsido, finns de andra som har erfarenheter från FS den senaste tiden.
Senast redigerad av plsdontbanmeagain 2022-08-07 kl. 19:45.
Citera
2022-08-08, 01:50
Medlem
Finao43s avatar
Citat:
Har FS 4.0 blåst min kompis?
Min kompis borde såklart läst på innan han satte in btc på flugsvamp 4.0.

Det som hänt är att han skapade ett konto på FS 4.0, och sedan satte in btc på själva hans FS-konto.
Själva överföringen verkar ha gått bra, dvs blivit verifierad av tredje parter.

Men på FS-konton står det fortfarande att han 0 på sitt konto. Detta är över en vecka sedan han gjorde överföringen.

Det är med all sannolikhet som så att de pengarna är borta, men han undrar om det finns något sätt att komma i kontakt med de som driver FS.
Min kompis har kvar insättningsadressen som nu är borta från hans konto om det hjälper.

Exakt samma sak hände mig idag. Satte in, verkar ha gått bra, men står fortfarande 0 på mitt konto. Och exakt samma sak gällande support sidan också. Troligtvis är cashen borta vilket är lite tråkigt såklart!
Citera
2022-08-09, 17:59
Medlem
Niilzs avatar
Hur är kvaliten på laddet från darknet? Bättre än din lokala langare eller samma skit i princip som cirkulerar runt?
Citera
2022-08-09, 18:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Aldridge
Antingen veriferar du det pgp medelande du har i form av "massa text"

Eller så chansar du.

Får väl se, la en liten order. Kommer gräset fram är väl allt som det ska, annars bör man ligga lågt!
Citera
2022-08-09, 18:48
Medlem
zcinners avatar
lite off men ändå on-topic.

https://www.op.se/2022-08-06/nytt-lagforslag-ska-stoppa-narkotikabreven-postpersonalen-vill-ju-inte-vara-langare?utm_campaign=rss &utm_medium=rss&utm_source=site-feed
Citera
2022-08-09, 20:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zcinner
lite off men ändå on-topic.

https://www.op.se/2022-08-06/nytt-lagforslag-ska-stoppa-narkotikabreven-postpersonalen-vill-ju-inte-vara-langare?utm_campaign=rss &utm_medium=rss&utm_source=site-feed

Kan träda i kraft i januari 2023.

Ska detta kunna fortsätta måste breven verkligen vara så sneaky så att vi själva nästan håller på att slänga de. Ett bakslag helt klart. Synen på narkotika är helt absurd om du frågar mig. Men men, får väl se hur det blir.
Citera
2022-08-10, 09:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av getupnow
Får väl se, la en liten order. Kommer gräset fram är väl allt som det ska, annars bör man ligga lågt!

Du kan se ganska lätt om du skickat till rätt (wallet) address.
Citera
2022-08-12, 00:07
Medlem
Ni som köpt zopiklon från archetyp, håller den samma kvalitè som den som finns på svenska apotek?

OBS
Inget drogfiske här utan jag bara undrar om de generellt håller samma kvalitè, oavsett vendor.

(Om den här typen av frågor inte är tillåtna så får mod radera inlägget)
Senast redigerad av Profec 2022-08-12 kl. 00:16.
Citera
2022-08-12, 08:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Profec
Ni som köpt zopiklon från archetyp, håller den samma kvalitè som den som finns på svenska apotek?

OBS
Inget drogfiske här utan jag bara undrar om de generellt håller samma kvalitè, oavsett vendor.

(Om den här typen av frågor inte är tillåtna så får mod radera inlägget)

Snälla det här passar så mycket bättre på Archetyp forum
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in