Citat:
Ursprungligen postat av
Motvinda
🤢
Om du kommer i min närhet så kommer jag bromsa in fronten på dig, speciellt på 40 sträckorna. Du utsätter alla i närheten för större fara än nödvändigt, speciellt de gående oskyddade i närheten av låghastighetsvägar.
Om du kan ta in information så läs på om skillnaderna i olyckor i olika hastigheter.
Uppvigling till medveten trafikolycka är straff enligt lag, såna typer som du återkommer i trådarna, förmodligen samma typ som springer och tjallar till chefen istället för att fronta personen själv.
Oavsett kan jag berätta att min polare för många år sen tröttnade på en sån person som tvärbromsa, dock inne i stan runt 20-30km/h men blev förbannad och körde rakt in i honom, föraren framför fick whiplash skada.
Så gärna, det är du som skadar din nacke för att du vill spela duktiga allan.