Citat:
Ursprungligen postat av
obyn
Tesla ägare sticker ut rejält när det gäller idiotiska manövrar. Det kanske beror på att det är så många sådana i Stockholm.
Det skulle vara kul att krocka med en sådan när jag kör lastbil och se om batteriet flammar upp som ett tomtebloss.
Det är din uppfattning och jag håller inte med.