Citat:
Ursprungligen postat av
CRANK-Gollum
Hej! Tydligen gillar alla i familjen setet. Meta Quest 2. Nu måste vi köpa fler spel. Har bara Saber än så länge.
Igår hade Oculusbutiken ett paket med minigolf, pingis & bowling som jag köpte! För jag hetsade upp mig så väldigt under onsdag torsdag & fredag att jag behövde köpa en Quest 2 jag med

Sparade 20$ på det (spelpaketet) & det står att två av dem var prisvinnare. Hoppas det betyder att de är bra.....
Har inte hunnit kika på dessa ännu men jag köpte även Myst som jag provade & känner mig nöjd så långt. Men har du möjlighet, d.v.s. en dator med lite prestanda så köp via Steam då grafiken blir ännu bättre! Jag har inte så bra dator men nu har jag verkligen inte ekonomi att också köpa en speldator för 15 lax eller helst mer men drömmer om Ms flight sim med full styrka! Det vore häftigt!
Saber har jag inte heller testat mer än ett par minuter men känns redan som att det kan bli bra bara jag lyckats städa lite

Sitter bara i soffan änsålänge. Ska ta med mig till jobbet där jag har lite yta.
Har hämtat alla gratis bakgrunder & suttit en lång stund & bara myst över hur vackert det är & ändå bara hunnit med några stycken. Älskar Lotr-temat. Fan vad läckert med bättre upplösning om det är så häftigt redan nu!