2023-01-28, 14:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CockWitch
Det är Mrna vaccinet som är anledningen till att viruset muterat så mycket. Men det är svårt att få in det i fårskallar. Att vaccinerade smittar har t o m Pfizer erkänt så. Saken är avhandlad.
Gott ännu en som innehar renheten i att inte vara vaccad. Så jävla glad att jag inte tog något gift.....
Som en vän sade. . Du ska få se att nu kommer de hävda att viruset muterat för att få människor att ta vaccinet folk är då jävla rädda..... Sen sa han att när ungefär hälften blivit lurade så kommer där tala om för fårskocken att ja nu har det börjat mutera till ett snällare virus.... Så blev det.

Att folk är så jävla rädda för att dö i en influensa som cirkulerar vartenda år.... Barnsligt.

Dessutom ljuger inte siffrorna...det dog fler personer innan Covid.. Kolla SCB: s siffror det är svart på vitt.
Senast redigerad av Andsved 2023-01-28 kl. 14:36.
Citera
2023-01-30, 21:14
Medlem
Jag och min fru är swingers och gillar således att knulla med fler men.... ingen av oss har tagit någon mRNA spruta och vi har lite funderingar kring shedding. Så vår fråga till er är, hur kan man se om en person tagit sprutor? Alltså står det på 1177 om man ber personen att logga in eller finns det något annat register man kan be personen logga in på med BankID?
Folk kunde ju logga in för att hämta upp vaccinpass när det begav sig så det borde ju gå att logga in för att se att man inte kan få ett pass och därmed inte vara besprutad.

Och till er som anser att det är riskabelt att knulla runt så handlar inte frågan om det utan om möjligheten att få reda på om någon är besprutad eller inte.
Citera
2023-01-30, 22:32
Medlem
Taokers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sexsokarna
Jag och min fru är swingers och gillar således att knulla med fler men.... ingen av oss har tagit någon mRNA spruta och vi har lite funderingar kring shedding. Så vår fråga till er är, hur kan man se om en person tagit sprutor? Alltså står det på 1177 om man ber personen att logga in eller finns det något annat register man kan be personen logga in på med BankID?
Folk kunde ju logga in för att hämta upp vaccinpass när det begav sig så det borde ju gå att logga in för att se att man inte kan få ett pass och därmed inte vara besprutad.

Och till er som anser att det är riskabelt att knulla runt så handlar inte frågan om det utan om möjligheten att få reda på om någon är besprutad eller inte.

Har du som ovaccinerad haft sex med någon vaccinerad än? Upplevt något skumt?

Jag har precis separerat efter 3 år och nu är en stört snygg brud ute efter mig o hon är tyvärr vaxxad.. vågar jag ta risken att ge henne oralt och knulla utan kondom?

Är fan mitt livs stora fråga just nu känner jag.
Citera
2023-01-31, 00:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Taoker

Jag har precis separerat efter 3 år och nu är en stört snygg brud ute efter mig o hon är tyvärr vaxxad.. vågar jag ta risken att ge henne oralt och knulla utan kondom?

Undvik det med redan trasiga gener, men nej en vaccinerad för inte över så som ni vill påstå. Som vanligt hugger ni som mikrosnokar och blåser upp det till något det inte är.

Stackars kvinna...
Men tänk på att det råder samtycke i Sverige...
Citera
2023-01-31, 00:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Andsved
Visst du säger så!! Slår vad om att du inte tittade utan satt och tittade rakt fram och gjorde ditt för att slippa dö...

Nej, fanns inget namn på, är det för trams ni kommer med?
OK att ni inte vill vaccinera er men för bövelen håll er till sanningen!
Citera
2023-01-31, 01:20
Medlem
Citat:
Du har inte en aning ser jag!
Finns ingen anledning att stå på varsin sida om staketet och kasta skit.

Läs Aftonbladet för i dag så kanske du kan skaffa dig en liten aning om att jag vet vad jag pratar om.

Och det är inte genetiskt för detta har ökat i stor mängd sedan vaccinationerna började.

Att ni inte försöker sätta er in i vad det är för skit de lurar er att ta.

Varken jag eller den jag är sambo med har tagit vaccinen och inte heller använt några skydd och har vistats i närhet av sådana som sedan har blivit sjuka utan att någon av oss ens har blivit snuviga.

Hela historian av Covid var en bluff från början.

Titta bara på hur många dödsfall det var åren innan Covid dök upp.

Det var fler dödsfall utan Covid än med och det är fakta från myndigheterna du kan ta del av om du vill.

Jag förstår inte hur en normalt funtad människa inte tänker själv utan låter sig skrämmas av propagandan som pumpades ut och lyckades hjärntvätta så många.

Jag är stolt över att jag inte lät mig luras.

Ta och titta på de som blir sjuka i Covid nu.

Det är nästan bara vaccinerade.

Nu SKA man tro på Aftonbladet, men annars inte?
Är det när de skriver om den där 0.001‰ som fick en reaktion av vaccinet, då ska man lita på dem?
När de sen skriver om hur många liv det räddat, då är det fejk?
Låter lite som jättebebisen Trump höll på

Så positiva nyheter för antivaxare då är det sant negativt för antivax då är det trippelfalskt?
Citera
2023-01-31, 09:25
Medlem
Citat:

Nej vi har inte haft sex med några andra på hela den här cirkusen.
Men om vi väntat såhär länge så kan vi vänta en stund till innan vi hoppar på tåget igen.
Har inget råd att ge eftersom vi är i samma sits.
Citera
2023-01-31, 14:39
Medlem
Taokers avatar
Citat:
Nej vi har inte haft sex med några andra på hela den här cirkusen.
Men om vi väntat såhär länge så kan vi vänta en stund till innan vi hoppar på tåget igen.
Har inget råd att ge eftersom vi är i samma sits.

Jag kom över den här
efter lite google sökning men kändes lite väl lekmanna för att tro på det helt och hållet.

Dock har man ju hört att vaccinet är som en nyare variant av HIV så vid närmare eftertanke stämmer det nog ändå.. fan i helvete för den här skiten
Citera
2023-01-31, 18:45
Medlem
Citat:
Jag kom över den här
efter lite google sökning men kändes lite väl lekmanna för att tro på det helt och hållet.

Dock har man ju hört att vaccinet är som en nyare variant av HIV så vid närmare eftertanke stämmer det nog ändå.. fan i helvete för den här skiten

Verkar vara ett klipp från Alan Watts om det gör det mer trovärdigt vet jag inte. Sen är väl ett exempel inget exempel. Skulle vara intressant med en riktig undersökning på ett 100tal personer.

Om jag fattat hiv grejen rätt så var det falskt positiv. Alltså en liten del av ett hivvirus som triggade testet.
Citera
2023-06-21, 06:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av M18A1-Claymore
Nej, fanns inget namn på, är det för trams ni kommer med?
OK att ni inte vill vaccinera er men för bövelen håll er till sanningen!

Jag var med min Svärfar till vaccinationen han är för d n delen avliden nu tyvärr! Av vaccinet som gjorde så han fick akuta blödningar! Han var kärnfrisk innan det.
Så när jag var med honom på vaccinmottagningen så såg jag hans namn på vaccinflaskan.
Det är helt sant för bövelen.
I stort sett samtliga satt för övrigt och tittade rakt fram när de blev vaccinerade.
Ingen frågade någonting om vaccinet vad jag hörde.
Citera
2023-06-21, 06:40
Medlem
Citat:

Jag tror inte det är farligt för oss ovaccade att knulla med en vaccinerad! Det skulle isåfall vara kroppsvätskor som innehåller spår av vaccinet.
Citera
2023-06-21, 07:34
Medlem
Citat:
Jag var med min Svärfar till vaccinationen han är för d n delen avliden nu tyvärr! Av vaccinet som gjorde så han fick akuta blödningar! Han var kärnfrisk innan det.
Så när jag var med honom på vaccinmottagningen så såg jag hans namn på vaccinflaskan.
Det är helt sant för bövelen.
I stort sett samtliga satt för övrigt och tittade rakt fram när de blev vaccinerade.
Ingen frågade någonting om vaccinet vad jag hörde.

Då kan jag säga att du bör söka hjälp, det finns faktiskt hjälp för de med sådana fantasier.
Jag är också vaccinerad mer än 7+ nu och garanterar att de INTE står namn på flaskorna.
Så väx upp och sluta ljug om vaccinet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in