2023-01-22, 11:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av paperface
okej. så inga källor då.
bara vad du själv tkr. bra att veta

Absolut! Varsågod. Du känner alltså inga läkare eller sjuksköterskor.
Citera
2023-01-22, 13:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bajskolven
Tänk om det fanns nåt enkelt och gratis sätt att skydda sig mot en smitta... så smidigt det vore!
Japp, dax att göra sig av med barnen!
Citera
2023-01-22, 17:25
Medlem
paperfaces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Andsved

Det är ju du som kommer med ett påstående. Då ligger bevisbördan hos dig.
Jag känner inte många läkare, nej. Det tror jag inte att du gör heller.
Den läkaren som jag faktiskt känner (om ens, en gammal familjevän, inte som att vi umgås) tyckte jag skulle vaccinera mig.
Citera
2023-01-22, 17:32
Medlem
stom72s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KlartSur
Ärligt talat, är du seriös? Eller fem år gammal? Sedan de spruträdda började dominera flashback, så kan jag inte skilja på troll eller dårar härinne. Åsikterna är för närliggande. Så vem är du?

Vem jag är?
En som förmår se bakom systemets förljugenhet och tillhandahåller verklig info:

*THE SNAKES ARE COMING OUT.**

The masks begin to fall off !* *“The Chinese biological laboratory in Wuhan is owned by GlaxoSmithKline, which (accidentally) owns Pfizer!”** (the one who makes the vaccine against the virus which (accidentally) started at the Wuhan Biological Lab and which was (accidentally) funded by Dr. Fauci, who (accidentally) promotes the vaccine !*

*"GlaxoSmithKline is (accidentally) managed by the finance division of Black Rock, which (accidentally) manages the finances of the Open Foundation Company (Soros Foundation), which (accidentally) manages the French AXA !”***

Soros (accidentally) owns the German company Winterthur, which (accidentally) built a Chinese laboratory in Wuhan and was bought by the German Allianz, which (coincidentally) has Vanguard as a shareholder, who (coincidentally) is a shareholder of Black Rock, which (coincidentally) controls central banks and manages about a third of global investment capital.* “Black Rock" is also (coincidentally) a major shareholder of MICROSOFT, owned by Bill Gates, who (coincidentally) is a shareholder of Pfizer (which - remember ? sells a miracle vaccine) and (coincidentally) is now the first sponsor of the WHO !*

Now you understand how a dead bat sold in a wet market in China has infected the WHOLE PLANET !""*

Now you know pass it on until whole world knows.

@NicholasVeniamin
Citera
2023-01-23, 03:50
Medlem
Citat:
Det är ju du som kommer med ett påstående. Då ligger bevisbördan hos dig.
Jag känner inte många läkare, nej. Det tror jag inte att du gör heller.
Den läkaren som jag faktiskt känner (om ens, en gammal familjevän, inte som att vi umgås) tyckte jag skulle vaccinera mig.

Jo det samma tyckte en av mina läkarvånner medans en annan av mina vänner som också är läkare sa att gör som du vill men jag tar ingen spruta.

Den läkaren som tyckte jag skulle ta sprutan pratar inte längre med mig haha.

Träffar många läkare genom min hobby.
Citera
2023-01-23, 05:08
Medlem
Nordéns avatar
Shedding är fan inget mer än lite parasiter som de har lagt i sprutan. Sprids genom sex, andningen och genom hudkontakt.

Varför tror du att de var tvungna att ha giftet i fryslager innan ni idioter blev injicerade?
För att de inte skulle kläckas i vialerna såklart.

Det var därför vi skulle ha social distansering under den så kallade "pandemien" och sedan när de släppte på allt så brydde sig ingen längre och vi blev smittade av er idioter.

// Nordén
Citera
2023-01-23, 07:09
Medlem
paperfaces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nordén
Shedding är fan inget mer än lite parasiter som de har lagt i sprutan. Sprids genom sex, andningen och genom hudkontakt.

Varför tror du att de var tvungna att ha giftet i fryslager innan ni idioter blev injicerade?
För att de inte skulle kläckas i vialerna såklart.

Det var därför vi skulle ha social distansering under den så kallade "pandemien" och sedan när de släppte på allt så brydde sig ingen längre och vi blev smittade av er idioter.

// Nordén

Ah okej.
Vart har du fått reda på denna information?
Citera
2023-01-23, 07:38
Medlem
Lost.Villains avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Andsved

Jag känner många doktorander inom medicinska områden. Det gör dock inte du. Uppenbarligen.
Citera
2023-01-23, 10:50
Medlem
paperfaces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nordén
Spelar det någon roll?
Jag get ut informationen för alla mina bröder och systrar i Sverige som har känt sig ovanligt sjuka i det sista eftersom den genmodifierade parasiten tar över immunförsvaret, så att det inte kan göra något annat. Som att ta hand om cancer och onda bakterier för exempel.

Skicka PM så hjälper jag er!

// Nordén

Spelar väl ganska stor roll om du nu sitter på ngn unik information. Kan du väl lika gärna posta den här med källor?
Sa det till en användare innan. Det är du, inte jag som hävdar något, då ligger ju bevisbördan onekligen hos dig. Om du nu verkligen bryr dig så är det väl logiskt att du delar med dig av din information till alla i tråden? Varför måste man skicka PM?
Citera
2023-01-23, 11:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lost.Villain
Jag känner många doktorander inom medicinska områden. Det gör dock inte du. Uppenbarligen.

Du har inte en aning ser jag!
Finns ingen anledning att stå på varsin sida om staketet och kasta skit.

Läs Aftonbladet för i dag så kanske du kan skaffa dig en liten aning om att jag vet vad jag pratar om.

Och det är inte genetiskt för detta har ökat i stor mängd sedan vaccinationerna började.

Att ni inte försöker sätta er in i vad det är för skit de lurar er att ta.

Varken jag eller den jag är sambo med har tagit vaccinen och inte heller använt några skydd och har vistats i närhet av sådana som sedan har blivit sjuka utan att någon av oss ens har blivit snuviga.

Hela historian av Covid var en bluff från början.

Titta bara på hur många dödsfall det var åren innan Covid dök upp.

Det var fler dödsfall utan Covid än med och det är fakta från myndigheterna du kan ta del av om du vill.

Jag förstår inte hur en normalt funtad människa inte tänker själv utan låter sig skrämmas av propagandan som pumpades ut och lyckades hjärntvätta så många.

Jag är stolt över att jag inte lät mig luras.

Ta och titta på de som blir sjuka i Covid nu.

Det är nästan bara vaccinerade.
Senast redigerad av Andsved 2023-01-23 kl. 11:38. Anledning: Felstavat
Citera
2023-01-23, 17:35
Medlem
stom72s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Binary
Är det en slump att Antivaxxers äger industrin som tillverkar D-vitamin och kolodialt silver? Think again. Sprid ryktet. Det här är viktigt att veta!!1!!

Follow the money.

Du har nog missuppfattat begreppet "industri" i sammanhanget, det brukar man kalla "verksamheter" som omsätter typ miljardbelopp, typ "läke"medelsindustrin.
Produkterna du nämner kanske säljer ok, visst.
"D vitamin" säljs av väääldigt många så att all dom skulle vara "anti" känns långsökt.
Kolloidalt Silver, ja det är en mer speciell målgrupp möjligen, sannolikt löjligt små pengar i omlopp där...
Citera
2023-01-23, 18:20
Medlem
Nordéns avatar
Citat:
Spelar väl ganska stor roll om du nu sitter på ngn unik information. Kan du väl lika gärna posta den här med källor?
Sa det till en användare innan. Det är du, inte jag som hävdar något, då ligger ju bevisbördan onekligen hos dig. Om du nu verkligen bryr dig så är det väl logiskt att du delar med dig av din information till alla i tråden? Varför måste man skicka PM?

Gör din egna forskning föreslår jag då. 1+1=3.

//Nordén
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in