2023-06-21, 13:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Andsved
Jag var med min Svärfar till vaccinationen han är för d n delen avliden nu tyvärr! Av vaccinet som gjorde så han fick akuta blödningar! Han var kärnfrisk innan det.
Så när jag var med honom på vaccinmottagningen så såg jag hans namn på vaccinflaskan.
Det är helt sant för bövelen.

I stort sett samtliga satt för övrigt och tittade rakt fram när de blev vaccinerade.
Ingen frågade någonting om vaccinet vad jag hörde.
Vilken lögn, hur orkar du??

Vad skulle man fråga om? Det är ju helt ointressant för de allra flesta.
Citera
2023-06-21, 14:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av M18A1-Claymore
Då kan jag säga att du bör söka hjälp, det finns faktiskt hjälp för de med sådana fantasier.
Jag är också vaccinerad mer än 7+ nu och garanterar att de INTE står namn på flaskorna.
Så väx upp och sluta ljug om vaccinet.

Den FÖRSTA var märkt med min svärfars namn.
Lägg av jag är för fan läskunnig
Citera
2023-06-21, 18:23
Medlem
Citat:

Lägg av själv för fan för jag vet att ingen dos jag varit med vid har haft något namn på alls.
Du är medveten om att varje flaska är flera doser? Är det väldigt många som har samma namn där ni kommer från?
Sen vet de ju inte vem som kommer in och vaccinerar sig förräns man sitter framför vaccinatören. Hade samtliga som vaccinerade den dagen en namnad flaska eller kutade de lite snabbt iväg och hämtade rätt flaska?
Citera
2023-06-21, 20:55
Medlem
Citat:
Troligen den enda som det hänt för i Sverige. Trots att jag haft tidsbokade vacciner blir man tilldelat ett bås som är ledigt. Inga namn har funnits på någon spruta, jag var ändå tidig då både jag och sambon fick förtur pga ruskgrupp. Anhörig har inte ens kommit förbi linjen där kön var.
Citera
2023-06-21, 23:30
Medlem
Citat:
Tramsig lögn. Alla vet att du ljuger, så vad tjänar du på det här?
Citera
2023-06-21, 23:36
Medlem
SuspiciusMinds avatar
Citat:
Du ljuger Pinocchio.
Citera
2023-06-22, 05:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SuspiciusMind
Du ljuger Pinocchio.

Tyvärr inte! Jag har även hela processen inspelad då sköterskan vägrade svara på varför det står namn på vaccinflaskan när det ska vara samma till alla.
Hon svarade mycket kort jag vet inte.

Så inte fan är jag Pinocchio.
Citera
2023-06-22, 05:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tobbex73
Troligen den enda som det hänt för i Sverige. Trots att jag haft tidsbokade vacciner blir man tilldelat ett bås som är ledigt. Inga namn har funnits på någon spruta, jag var ändå tidig då både jag och sambon fick förtur pga ruskgrupp. Anhörig har inte ens kommit förbi linjen där kön var.
När min svärfar fick sin första var det bara stolar utställda i en fyrkant inga avskärmningar. Löpande band principen.
Citera
2023-06-22, 05:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av M18A1-Claymore
Lägg av själv för fan för jag vet att ingen dos jag varit med vid har haft något namn på alls.
Du är medveten om att varje flaska är flera doser? Är det väldigt många som har samma namn där ni kommer från?
Sen vet de ju inte vem som kommer in och vaccinerar sig förräns man sitter framför vaccinatören. Hade samtliga som vaccinerade den dagen en namnad flaska eller kutade de lite snabbt iväg och hämtade rätt flaska?

Det stod hans namn på hur svårt är det att förstå?

Har väl ingen anledning att ljuga om det.

Jag har även inspelning på hela processen.

Han fick en helt egen liten flaska och varför han fick det har jag ingen aning om.
Citera
2023-06-22, 14:06
Medlem
Citat:
Det stod hans namn på hur svårt är det att förstå?

Har väl ingen anledning att ljuga om det.

Jag har även inspelning på hela processen.

Han fick en helt egen liten flaska och varför han fick det har jag ingen aning om.

Enda i Sverige som fått personligt vaccin.
Så om du maskar känsliga delar i filmen och postar den så finns det ingen chans att man hiitar den på nätet redan? Alla filmer hittills har ju just varit fejk och ihopklipp.
Senast redigerad av M18A1-Claymore 2023-06-22 kl. 14:18.
Citera
2023-06-22, 14:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sexsokarna
Jag och min fru är swingers och gillar således att knulla med fler men.... ingen av oss har tagit någon mRNA spruta och vi har lite funderingar kring shedding. Så vår fråga till er är, hur kan man se om en person tagit sprutor? Alltså står det på 1177 om man ber personen att logga in eller finns det något annat register man kan be personen logga in på med BankID?
Folk kunde ju logga in för att hämta upp vaccinpass när det begav sig så det borde ju gå att logga in för att se att man inte kan få ett pass och därmed inte vara besprutad.

Och till er som anser att det är riskabelt att knulla runt så handlar inte frågan om det utan om möjligheten att få reda på om någon är besprutad eller inte.
Jag har samma fråga trots att jag inte är swinger, kommer inte ligga med någon som inte kan bevisa att han inte är vaccinerad
Citera
2023-06-22, 15:30
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Rosingen
Jag har samma fråga trots att jag inte är swinger, kommer inte ligga med någon som inte kan bevisa att han inte är vaccinerad
Det är bra med lika sinnade.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in