Citat:
Ursprungligen postat av
Lost.Villain
Vad svamlar du om? Överdödligheten var påtaglig under 2020.
Att vaccinerade blir sjuka är knappast märkligt när 87% är vaccinerade.
Men titta på fakta om hur många som dog åren innan! Det finns svart på vitt om du är intresserad.
Det dog inte fler under covidårem än det gjorde åren innan. Iallafall så är det inga stora skillnadet!
Vad är det som är svårt att kontrollera liksom
Försök förstå att det var en masshets som det stora flertalet vaccinerade gick på.
Jag är i "sk" riskgrupp och ändå blev jag varken vaccinerad eller sjuk.
Tänk om ni arma stackare hade läst på innan ni valde att frivilligt låta er injiceras med något som ingen just då visste vad det innehöll.
Och NEJ jag tror inte på att vaccinet innehöll microchip och vad massa annat som vissa antivaxxare kom med.
Jag valde helt enkelt att inte ta något vaccin.
När vaccinen dessutom var märkta med namnet på den som skulle få sprutan så blev jag fullständigt övertygad.
Inte någon gång har jag hört att vaccin har varit namnat till specifik person förut.
Nää det var bara massa behållare i kylskåp typ som de bara tog random flaska till den som skulle vaccineras.
Så kontrollera det jag skrev om antal avlidna åren innan Covid så får du iskalla fakta istället för att bara häva ur sig att det var överdödlighet sOm enligt dig låter som skillnad i tiotusentals.