2023-01-23, 22:43
Medlem
Lost.Villains avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Andsved
Du har inte en aning ser jag!
Finns ingen anledning att stå på varsin sida om staketet och kasta skit.

Läs Aftonbladet för i dag så kanske du kan skaffa dig en liten aning om att jag vet vad jag pratar om.

Och det är inte genetiskt för detta har ökat i stor mängd sedan vaccinationerna började.

Att ni inte försöker sätta er in i vad det är för skit de lurar er att ta.

Varken jag eller den jag är sambo med har tagit vaccinen och inte heller använt några skydd och har vistats i närhet av sådana som sedan har blivit sjuka utan att någon av oss ens har blivit snuviga.

Hela historian av Covid var en bluff från början.

Titta bara på hur många dödsfall det var åren innan Covid dök upp.

Det var fler dödsfall utan Covid än med och det är fakta från myndigheterna du kan ta del av om du vill.

Jag förstår inte hur en normalt funtad människa inte tänker själv utan låter sig skrämmas av propagandan som pumpades ut och lyckades hjärntvätta så många.

Jag är stolt över att jag inte lät mig luras.

Ta och titta på de som blir sjuka i Covid nu.

Det är nästan bara vaccinerade.

Vad svamlar du om? Överdödligheten var påtaglig under 2020.

Att vaccinerade blir sjuka är knappast märkligt när 87% är vaccinerade.
Citera
2023-01-24, 03:25
Medlem
paperfaces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nordén
Gör din egna forskning föreslår jag då. 1+1=3.

//Nordén

ah ok. Med det svaret bevisar du ju att du pratar ur röven.
sök hjälp och sluta vara rädd. väx upp
Citera
2023-01-24, 06:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lost.Villain

Men titta på fakta om hur många som dog åren innan! Det finns svart på vitt om du är intresserad.

Det dog inte fler under covidårem än det gjorde åren innan. Iallafall så är det inga stora skillnadet!

Vad är det som är svårt att kontrollera liksom

Försök förstå att det var en masshets som det stora flertalet vaccinerade gick på.

Jag är i "sk" riskgrupp och ändå blev jag varken vaccinerad eller sjuk.

Tänk om ni arma stackare hade läst på innan ni valde att frivilligt låta er injiceras med något som ingen just då visste vad det innehöll.

Och NEJ jag tror inte på att vaccinet innehöll microchip och vad massa annat som vissa antivaxxare kom med.

Jag valde helt enkelt att inte ta något vaccin.

När vaccinen dessutom var märkta med namnet på den som skulle få sprutan så blev jag fullständigt övertygad.

Inte någon gång har jag hört att vaccin har varit namnat till specifik person förut.

Nää det var bara massa behållare i kylskåp typ som de bara tog random flaska till den som skulle vaccineras.

Så kontrollera det jag skrev om antal avlidna åren innan Covid så får du iskalla fakta istället för att bara häva ur sig att det var överdödlighet sOm enligt dig låter som skillnad i tiotusentals.
Citera
2023-01-25, 13:14
Medlem
RostigHinks avatar
Citat:
När vaccinen dessutom var märkta med namnet på den som skulle få sprutan så blev jag fullständigt övertygad.
Hade inte tänkt engagera mig mer i denna tråden men ibland dyker det upp påståenden som får mig att lyfta vänstra ögonbrynet.

Vad kommer detta ifrån att det skulle vara namn på sprutorna? Jag har tagit 5 doser och ingen av sprutorna har varit märkt med något alls.

För den som undrar hur jag kan ta 5 doser så beror det på att jag läst rätt källor.
Citera
2023-01-25, 19:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lost.Villain

Så "vaccinet" fungerar inte då?
Citera
2023-01-27, 17:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RostigHink
Hade inte tänkt engagera mig mer i denna tråden men ibland dyker det upp påståenden som får mig att lyfta vänstra ögonbrynet.

Vad kommer detta ifrån att det skulle vara namn på sprutorna? Jag har tagit 5 doser och ingen av sprutorna har varit märkt med något alls.

För den som undrar hur jag kan ta 5 doser så beror det på att jag läst rätt källor.

Min släktings vaccin var namnat men innan de fyllde sprutan togs namnet bort men hon råkade få se det och då sa sköterskan att alla vaccin är namnade.
Citera
2023-01-27, 18:18
Medlem
RostigHinks avatar
Citat:
Min släktings vaccin var namnat men innan de fyllde sprutan togs namnet bort men hon råkade få se det och då sa sköterskan att alla vaccin är namnade.
Så varför fanns det möjlighet till dropin utan tidsbeställning för vaccinering? Letar de bland hundratals sprutor efter rätt namn?
Citera
2023-01-28, 08:07
Medlem
Citat:
Så varför fanns det möjlighet till dropin utan tidsbeställning för vaccinering? Letar de bland hundratals sprutor efter rätt namn?

Drop in kom senare!! Tänk efter lite nu!!
Citera
2023-01-28, 09:09
Medlem
RostigHinks avatar
Citat:
Drop in kom senare!! Tänk efter lite nu!!
Det fanns inga namn på sprutorna ens med tidsbeställning. De låg i en ask som sköterskan plockade ur utan att se efter.
Citera
2023-01-28, 09:14
Medlem
CockWitchs avatar
Det är Mrna vaccinet som är anledningen till att viruset muterat så mycket. Men det är svårt att få in det i fårskallar. Att vaccinerade smittar har t o m Pfizer erkänt så. Saken är avhandlad.
Citera
2023-01-28, 10:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nordén
Shedding är fan inget mer än lite parasiter som de har lagt i sprutan. Sprids genom sex, andningen och genom hudkontakt.

Varför tror du att de var tvungna att ha giftet i fryslager innan ni idioter blev injicerade?
För att de inte skulle kläckas i vialerna såklart.

Det var därför vi skulle ha social distansering under den så kallade "pandemien" och sedan när de släppte på allt så brydde sig ingen längre och vi blev smittade av er idioter.

// Nordén
Citat:
De flesta har lämnat antivaxtrådarna nu, för vi har verkliga liv också, men det är ganska roligt att läsa ikapp ibland. Hysterin växer fortfarande hos vissa antivaxare, nästan till oförståeliga proportioner. Var hittar ni källan till era fantasier? Är ni författare?
Citera
2023-01-28, 14:24
Medlem
Citat:
Det fanns inga namn på sprutorna ens med tidsbeställning. De låg i en ask som sköterskan plockade ur utan att se efter.

Visst du säger så!! Slår vad om att du inte tittade utan satt och tittade rakt fram och gjorde ditt för att slippa dö...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in