2023-01-29, 01:55
Medlem
WallabeJoys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av silopsilop
"Alla tycker" är ett värdelöst argument som inte gör Lukas oskyldig till att ha dödat flickan.

Ditt tyckande gör honom inte skyldig heller.
Förstår att du var något sjukligt behöv att försvara I men ju mer subskribera desto mer blir jag iaf övertygad att något är märkligt här och att I är betydligt mer skyldig.
Citera
2023-01-29, 02:06
Medlem
silopsilops avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WallabeJoy
Ditt tyckande gör honom inte skyldig heller.
Förstår att du var något sjukligt behöv att försvara I men ju mer subskribera desto mer blir jag iaf övertygad att något är märkligt här och att I är betydligt mer skyldig.
Det är ju fullständigt oväsentligt vad du känner i lilla magen.
Förundersökningen visar att det är Lukas och därför är åtal väckt mot Lukas och Bella är avförd och inte längre misstänkt.
DET måste ju kännas surt i lilla magen va
Citera
2023-01-29, 02:36
Medlem
Citat:
Förundersökningen visar att det är Lukas och därför är åtal väckt mot Lukas och Bella är avförd och inte längre misstänkt.

Och Lukas är inte dömd än eller ens uppe i rätten än, måste kännas surt för dig va
Citera
2023-01-29, 02:45
Medlem
silopsilops avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hjarnsubstans
Och Lukas är inte dömd än eller ens uppe i rätten än, måste kännas surt för dig va
Nej inte särskilt.
Förundersökningen räcker för att peka ut honom så alla vet vem som hade ihjäl barnet.
Och att Bella inte har gjort det.
Det räcker jäkligt långt tycker jag.
Citera
2023-01-29, 03:04
Medlem
Vallasands avatar
Citat:
Nej inte särskilt.
Förundersökningen räcker för att peka ut honom så alla vet vem som hade ihjäl barnet.

Och fuppen pekar ut I som en usel mamma och individ. Vilket hela Sverige nu vet. Måste kännas surt i magen, va?
Citera
2023-01-29, 03:40
Medlem
Citat:
Nej inte särskilt.

Jag och många i tråden håller inte med dig. Utan tycker att förundersökningen är tunn och inte visar utom rimligt tvivel att Lukas är skyldig.

Men du kanske inte är medveten om att det händer att folk blir friade efter rättegångar?
Citera
2023-01-29, 09:31
Medlem
Citat:
Ja Bella säger ju själv att hon inte varit hemma så mycket dom tre sista veckorna så det får man ju tro på.
När hon var föräldraledig fram till 16 maj och han jobbade så var det givetvis hon som gav barnen mat.
Den lilla fick absolut mat och rena blöjor annars hade man reagerat på det vid kontrollerna eftersom barnet annars inte hade gått upp i vikt och obytta blöjor ger irritation och inflammation i huden.
Fast det har ju inte Lukas sagt förstås för Lukas säger inget som inte handlar om hur synd det är om honom och hur hemsk Bella är som inte vill ha han.

Faktum är att hon varit hemma, minst en gång om dagen. Och även sovit där. Absolut hon har jobbat och festat mycket, men hon har ändå varit hemma. Det tar 0.07 sekunder att blir att och ta ett dåligt beslut. Det krävs mindre än 30 sekunder av ordentligt skakning för att döda ett barn eller skada det för livet.
Om hon ens var hemma i 1-2 minuter varje dag så är hon en potentiell gärningsman. Nu brukade hon vara hemma i 17 min - 1,5 h varje dag, bråka med Lukas, ignorera stora barnen och bli arg på J, duscha och åka iväg för att knulla runt i sin mani med alla som kunde stoppa in nåt i henne.
Senast redigerad av Dubbeltrubbel00 2023-01-29 kl. 09:52.
Citera
2023-01-29, 09:34
Medlem
Citat:
Lukas är den som berättat för Robin ja.
Det säger också Robin.
Han ringer och pratar med Lukas och då berättar Lukas att han får göra allt och ojan ojan buff.
Så får Robin samma story av Lukas som barnen berättar och som Lukas sagt till dom.
Ojan ojan buff.

Fram till förhandling sitter han med fulla restriktioner. Han har suttit med fulla restriktioner sedan 25/7-2022. Dvs noll kontakt med omvärlden och anhöriga.
Citera
2023-01-29, 11:51
Avslutad
Citat:
Nej inte särskilt.

Varför är det viktigt för dig aset till mamma blir rentvådd?

Även om hon inte blir dömd i rätten så är hon dömd av hela svenska folket.

Alla vet vilken urusel WT-hora till morsa hon varit ändå.
Citera
2023-01-29, 12:43
Medlem
WallabeJoys avatar
Citat:

Jag går inte på magkänsla så inget känns surt. Jag har dragit min slutsats utifrån vad jag läser i fupen. Och jag tycker och jag har rätt att ha den åsikten att det inte bevisas bortom tvivel att Lukas Är skyldig.
Citera
2023-01-29, 12:45
Medlem
WallabeJoys avatar
Citat:
Nej inte särskilt.

Han är inte dömd än. Men det har du inte förstått vad det betyder märker jag.

Bella suger som mamma och därför har hon förlorat alla sina barn.
Citera
2023-01-29, 12:49
Medlem
WallabeJoys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kallamakaronen
Varför är det viktigt för dig aset till mamma blir rentvådd?

Även om hon inte blir dömd i rätten så är hon dömd av hela svenska folket.

Alla vet vilken urusel WT-hora till morsa hon varit ändå.

Precis. Även om Lukas döms kommer alla tycka att hon var lika medskyldig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in