Citat:
Ursprungligen postat av
silopsilop
Korrekt jag är inte intresserad av att besvara någonting.
Jag frågade om Linus och Anna för att det intresserar mig och finns med i förundersökningen.
Linus berättelse finns med bland dom övriga vittnesutsagorna.
Det finns ett register i början på förundersökningen med sidhänvisning.
Och varför komma med såna påstående vad Lukas gjort som ska sätta honom i dålig dager om du inte kan följa upp dina påståenden. Du gör precis som flera skriver, plockar lite här och där.
Robin säger det Lukas sagt han är tydligen inte kapabel att skaffa sig en egen uppfattning om I.
Det han säger om henne är inte vad någon annan sagt det är rätt tydligt att det är hans egen upplevelse efter att ha två barn ihop med henne.
Du vägrar också svara på varför det är okej för alla andra att söka avlastning gällande alla barnen men om L gör det då är han värdelös och klarar inte göra det alla andra 23 åringar klarar, osv osv,
Allt som som kan vridas till någon märklig låtsas skit mot L ska göras.
Du har inte tänkt på på detta, innan fup tänkte de flesta L var skyldig.
Efter fup tycker de flesta personer här som har mer eller mindre NoLL relatio. Till berörda personer att hennes sätt att vara är inte normalt. Att hon är en usel mamma. Alla gör dessa slutsatser. Utan att hata eller älska någon an L eller I. Det baseras på fupen.
Men du, du kan inte ta det. Trots att merparten delar åsikt.
Du bara kastar lögner och påståenden utan stöd och kastar skit på alla här inne.
Mamman är felfri och Lukas en lögnare, och tydligen är ALLA förhörda personer manipulerade av L.
Jävlar vad skicklig han är. Vilken tur att han inte lyckats manipulera dig då.. du verkar vara den enda på jorden som ser igenom honom, tack för att du räddar världen mot såna som honom.