2023-01-18, 08:21
Medlem
gnomepowers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fritjoffandersson
Verkar värt å prova, frågan e vilket märke som är bäst o lätt att få tag på..?

Har frågat alla svenska tillverkare/säljare (Jacked, Swedish Supplements, Sportlab)
Ingen låter sina produkter testas av tredje part.... Sportlab har bara halva styrkan, jacked har lite zink och B6 i också.
Citera
2023-01-18, 13:46
Medlem
Fritjoffanderssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gnomepower
Har frågat alla svenska tillverkare/säljare (Jacked, Swedish Supplements, Sportlab)
Ingen låter sina produkter testas av tredje part.... Sportlab har bara halva styrkan, jacked har lite zink och B6 i också.

Hmm fan va irriterande att det inte går att lita på företag, varför inte ta mer betalt och leverera det som står på burken.
Citera
2023-01-18, 13:49
Medlem
Fritjoffanderssons avatar
Någon som provat turkesterone som fungerar tillfredställande och innehåller turkesterone??
Citera
2023-01-23, 19:07
Medlem
Herr Bökbergs avatar
Vilket Acetyl-L Carnitin märke smakar minst beskt?

Den här personen kan inte svälja kapslar, så ni får hälla ut
pulvren ur kapslarna & smaka om det skiljer sig
Citera
2023-01-23, 19:08
Medlem
Herr Bökbergs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fritjoffandersson
Någon som provat turkesterone som fungerar tillfredställande och innehåller turkesterone??
Är det ett könshormon som bara turkar har? som gör som håriga?
Citera
2023-01-23, 20:17
Medlem
Jagozars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Herr Bökberg
Vilket Acetyl-L Carnitin märke smakar minst beskt?

Den här personen kan inte svälja kapslar, så ni får hälla ut
pulvren ur kapslarna & smaka om det skiljer sig

Acetyl L-Carnitine har inget som helst effekt om man tar det oralt. Det måste injiceras för att ge effekterna man är ute efter.
Citera
2023-01-23, 21:22
Medlem
Herr Bökbergs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jagozar
Acetyl L-Carnitine har inget som helst effekt om man tar det oralt. Det måste injiceras för att ge effekterna man är ute efter.
Vad har du för källa på det?

Gäller samma sak för alla kosttillskott och nootropics enligt din källa?
Senast redigerad av Herr Bökberg 2023-01-23 kl. 21:34.
Citera
2023-01-24, 01:10
Medlem
Herr Bökbergs avatar
Citat:
Inte ens flytande acetyl l carnitine? det fanns nämligen en goding från märket MRM med läskig lemonadsmak

Nu finns det bara med Guarana
https://www.silabg.com/en/17583-EVERBUILD-Liquid-Acetyl-LCarnitine-Guarana-495ml.html
Citera
2023-01-24, 06:26
Medlem
Jagozars avatar
Citat:
Vad har du för källa på det?

Gäller samma sak för alla kosttillskott och nootropics enligt din källa?

Nej, det gäller inte alla nootropics.

Citat:
Inte ens flytande acetyl l carnitine? det fanns nämligen en goding från märket MRM med läskig lemonadsmak

Nu finns det bara med Guarana
https://www.silabg.com/en/17583-EVERBUILD-Liquid-Acetyl-LCarnitine-Guarana-495ml.html

Jag tänkte mig inte riktigt för när jag svarade.

ALCAR kan ha vissa nootropiska effekter vid oralt intag men det hjälper inte till att bränna fett, vilket brukar vara det främsta syftet att ta det för tränande personer. För att få ökad fettförbränning behöver man alltså injicera det subkutant innan träning.
Senast redigerad av Jagozar 2023-01-24 kl. 06:45.
Citera
2023-01-25, 18:12
Medlem
Herr Bökbergs avatar
Citat:
Nej, det gäller inte alla nootropics.

Jag tänkte mig inte riktigt för när jag svarade.

ALCAR kan ha vissa nootropiska effekter vid oralt intag men det hjälper inte till att bränna fett, vilket brukar vara det främsta syftet att ta det för tränande personer. För att få ökad fettförbränning behöver man alltså injicera det subkutant innan träning.
Tror du att alla pulver smakar likadant?

Jag behöver ett drygt pulver! där kapseln innehåller så lite pulver som möjligt eftersom jag ska hälla ut det i saft då jag vill åt dom nootropiska effekterna ja
Citera
2023-01-25, 21:37
Medlem
Jagozars avatar
Citat:
Tror du att alla pulver smakar likadant?

Jag behöver ett drygt pulver! där kapseln innehåller så lite pulver som möjligt eftersom jag ska hälla ut det i saft då jag vill åt dom nootropiska effekterna ja

ALCAR smakar surt och beskt har jag för mig? Vet inte om alla smakar likadant. Borde funka bra att blanda med juice eller saft. Själv hade jag dock blandat det i 50-100ml vatten och svept det. Det smakar inte så jätteilla om jag inte missminner mig. Tar phenibut nån dag i veckan och det smakar värre än ALCAR.

ALCAR finns att köpa som pulver också. Precisionsvågar för att väga upp exakt mängd finns att köpa billigt på många ställen.
Citera
2023-01-27, 08:16
Medlem
Citat:
ALCAR smakar surt och beskt har jag för mig? Vet inte om alla smakar likadant. Borde funka bra att blanda med juice eller saft. Själv hade jag dock blandat det i 50-100ml vatten och svept det. Det smakar inte så jätteilla om jag inte missminner mig. Tar phenibut nån dag i veckan och det smakar värre än ALCAR.

ALCAR finns att köpa som pulver också. Precisionsvågar för att väga upp exakt mängd finns att köpa billigt på många ställen.

+1 fina grejer till bra pris
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in