2023-01-15, 10:47
Medlem
Ealrenzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VivaVagina
Idiot är du... Ni skriver en massa skit hela tiden.

Idiot kan du vara själv.
Vi riktar saklig och vass kritik som gett effekt faktiskt.

Det var nedförsbacke ett tag men nu har Hans o Jonas ryckt upp sig.
Citera
2023-01-19, 18:57
Medlem
Ealrenzs avatar
Fan va dagens lajv va dålig.
"Frågorna" bestod av ordvitsar.

Dawwa börjar slacka märker jag.
Den där suspekta mailen är en dimridå eftersom INGA "frågor" hade kommit in till den och Dawwa körde enbart från appens chatfunktion.

Om det nu är en sådan succé som det basuneras ut då formas den mer för mainstream.
Tragiskt men allt har ju ett slut
Citera
2023-01-22, 06:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ealrenz

Den där suspekta mailen är en dimridå eftersom INGA "frågor" hade kommit in till den och Dawwa körde enbart från appens chatfunktion.

Om det nu är en sådan succé som det basuneras ut då formas den mer för mainstream.

Har sagt det förr, det finns inget som är live med denna pod. Det är hopklipp av gamla segment som inte höll måttet när det sändes.

Det är samma sak som när ett gammalt hårdrocksband typ Judas Priest släpper en remaster så lägger dom alltid till två tre spår som var för dåliga men som bonusmaterial, det är så man får se dessa (inte) live-avsnitt

Podden var 10/10 med Jakob Öqvist, när Lindskow skulle göra pengar på den och gå mainstream så dog poddens själ!
Citera
2023-01-22, 20:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ealrenz

Citat:
Ursprungligen postat av carolas_manager
Har sagt det förr, det finns inget som är live med denna pod. Det är hopklipp av gamla segment som inte höll måttet när det sändes.

Det är samma sak som när ett gammalt hårdrocksband typ Judas Priest släpper en remaster så lägger dom alltid till två tre spår som var för dåliga men som bonusmaterial, det är så man får se dessa (inte) live-avsnitt

Podden var 10/10 med Jakob Öqvist, när Lindskow skulle göra pengar på den och gå mainstream så dog poddens själ!

Äsch så tråkiga. Visst att podden stundvis var lite mer vågad med Jacob som andreman men senaste avsnittet var fan guld. FalklandsJonas for president.

Dock är det ju klart nu att Linda Fyrebo ska göra entre även i podden. Återstår att se hur det blir, jag tror tyvärr de blir dödstöten..
Citera
2023-01-22, 20:42
Medlem
Ealrenzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av empompom
Äsch så tråkiga. Visst att podden stundvis var lite mer vågad med Jacob som andreman men senaste avsnittet var fan guld. FalklandsJonas for president.

Dock är det ju klart nu att Linda Fyrebo ska göra entre även i podden. Återstår att se hur det blir, jag tror tyvärr de blir dödstöten..

Va fan säger du?
Är det snackat om det i radion eller?

Blir det så är det finito för mig.
Fan va sur jag blev nu
Citera
2023-01-22, 22:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av empompom
Äsch så tråkiga. Visst att podden stundvis var lite mer vågad med Jacob som andreman

Stundvis!?!? Prova KONSTANT
Citera
2023-01-25, 19:09
Medlem
Någon fler som ska lyssna på ”live”podden imorgon?

Här har jag en fråga till Hans!

Vilken film är den sämsta du någonsin sett av etablerade filmer?? Jag menar inte bortglömda kortfilmer från 60-talet filmade i Rumänien utan filmer som kan sägas vara lättillgängliga.
Citera
2023-01-26, 20:20
Medlem
Ealrenzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av carolas_manager
Någon fler som ska lyssna på ”live”podden imorgon?

Här har jag en fråga till Hans!

Vilken film är den sämsta du någonsin sett av etablerade filmer?? Jag menar inte bortglömda kortfilmer från 60-talet filmade i Rumänien utan filmer som kan sägas vara lättillgängliga.

Sedär.
Dawwa drar frågor ställda härifrån.

Annars är det nu uppenbart att Happy Dragon är Jonas som ställer egna frågor. Vem fan annars upprepar frågor om Falklandskriget?

Dawwa borde göra en egen jingel som indikerar att live-skiten drar igång så kan gubbarna hålla käften när dom hör startjingeln liksom.
Dawwa är jingel fakking mastah!
Citera
2023-01-27, 19:31
Medlem
Bra live nu sist, dock kort som vanligt...
Men alla var på hugget.
Citera
2023-01-28, 15:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hosemaster
Bra live nu sist, dock kort som vanligt...
Men alla var på hugget.

Innehållet var bra, Dawwa stiger något i ranken och får en stark trea för en väl producerad podd.

Ändå humor att ni klippte in en fråga härifrån i sista stund på ett redan färdigt avsnitt.

Lyssna noga, det hackar just innan frågan och ljudet låter annorlunda mot resten av programmet.

Bra pod men live är det fan inte.
Citera
2023-02-02, 20:05
Medlem
Ovanligt bra livepodd igår, dock märktes det ovanligt tydligt där Dawwa hade klippt in nya delar över gammalt material.

Det verkar vara uppbyggt såhär att dom klipper bort mycket material som inte håller ur tisdagsavsnitten och sedan pusslar ihop fiskrenset till en s.k live-podd.

För att få folk att tro på detta så läser dom morgontidningen på Torsdagen, spelar in typ ”bla bla bla detta har hänt nu idag på Torsdag” och sedan klipper in i resten av avsnittet.

Problemet är bara att dom verkar använda Jonas IPhone 5 från 2012 med trasig mic så ljudet blir JÄVLIGT avvikande från resten av avsnittet. DET DISTAR DAWWA, använd Hans mobil istället när ni fejkar dagens nyheter.

Som sagt, ovanligt bra avsnitt, 3/10.

Btw, nästa livepodd ska jag dricka en red bull för varje gång som Hans W säger Leif GW
Citera
2023-02-08, 20:24
Medlem
Tycker det är en rolig podd. 40 minuter briljant skitsnack.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in