2024-10-02, 13:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pijaczyna
Hörde på Morronrock för ett tag sedan att Hasse eventuellt skulle till Hollywood nästa år runt vårkanten för en roll i någon långfilm, oklart under hur lång tid.
Så han lär ryka. Gissningsvis ersätts han utav Hanif Bali som ändå är med i tid och otid

Hoppas för Hasses och min skull att han får jobb i Hollywood då haha. Hmm, Hanif kan väl vara kul, men blir lite för mycket med han och Jonas som skriker i samma podd. Hellre att de får in en sur gubbe, typ som Wiklund. Då var podden som bäst tycker jag. De värsta avsnitten nu är när Hasse och Hanif är med och Hasse ska smöra och slicka rumpa på Hanif.
Citera
2024-10-02, 19:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av carolas_manager
Men hallå
Jag har redan debunkat bokmässan. Det är bara skådespeleri och redigering av monsterproducenten dawwa. Han gör såna saker hela tiden i podden.

En kortare del är "live" för att lyssnarna ska tro det men dom pratar bara några minuter, resten är bandat och ihopklippt. i Chatten är det 90% bottar som skriver saker på automatik för att passa Dawwas ihopklipp rent tidsmässigt.

Det är jättelätt för ett tränat öra att höra men jag fattar om det är svårt för många av er att urskilja
Så Bokmässan ljuger alltså? När ska du sluta med dina tokerier?
https://bokmassan.se/programs/inaktuellt/
Citera
2024-10-02, 20:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tobbex73
Så Bokmässan ljuger alltså? När ska du sluta med dina tokerier?
https://bokmassan.se/programs/inaktuellt/

Bokmässans ägare är samma som äger rättigheterna till bland annat Något Kajko. Det är Dawwa som gör mycket av web/produktion till det bolag som även gör bokmässan

Dom var inte där, det är bara fejk, iofs väldigt roligt att dom fejkade det såpass seriöst men ni verkar ju vara många som gick på det.
Citera
2024-10-02, 20:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av carolas_manager
Bokmässans ägare är samma som äger rättigheterna till bland annat Något Kajko. Det är Dawwa som gör mycket av web/produktion till det bolag som även gör bokmässan

Dom var inte där, det är bara fejk, iofs väldigt roligt att dom fejkade det såpass seriöst men ni verkar ju vara många som gick på det.
Gothia Towers, eller vem menar du? Utveckla, namnge de olika parterna nu.
Citera
2024-10-03, 16:45
Medlem
Citat:

Carolas manager driver ju bara, bättre att ignorera honom
Citera
2024-10-04, 20:49
Medlem
Senaste avsnittet måste varit sämst hittills?
Citera
2024-10-05, 08:58
Medlem
Citat:

Ignorera bara honom… förhoppningsvis om alla bara börjar INTE interagera med honom tröttnar han och börjar hänga på nåt forum om aliens eller annat trams där han hör hemma
Citera
2024-10-05, 22:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Xiatatem
Ignorera bara honom… förhoppningsvis om alla bara börjar INTE interagera med honom tröttnar han och börjar hänga på nåt forum om aliens eller annat trams där han hör hemma
Jag vet att han är ett troll, skulle bara se om han kunde hitta på mer "fakta". Men, tystnaden är klar. Så, fortsätt med tråden. Utan trollet då 😄
Citera
2024-10-07, 15:55
Medlem
Inget avsnitt idag eller har jag missat något? Tomt i Podcaster-appen
Citera
2024-10-07, 20:27
Medlem
Ealrenzs avatar
Inget avsnitt på Spotify heller.

"Någon" kanske drack för många hot shots på kryssningen i helgen och spelade 90-talistkortet att "jag är lite trött idag så jag orkar inte podda".
Otroligt lam trupp den här kvartetten.

Kan ha med finkulturhybrisen som drabbat alla sedan förra helgen också.

Vad tror ni?
Citera
2024-10-07, 20:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av k00L
Inget avsnitt idag eller har jag missat något? Tomt i Podcaster-appen

Kommer i morgon istället, Hasse skulle till läkaren tror jag han sa i senaste avsnittet.
På torsdag är Dawwa borta, vet inte om det kommer något då
Citera
2024-10-08, 12:33
Medlem
Pijaczynas avatar
Nytt avsnitt kom tydligen för en stund sen.

Lyssnade någon minut in och tydligen så är inte Dawwa med idag, utan tidigare producenten Bergman.
Efter att snabbt ha konstaterat att dagens panel då består av Jonas, vikarie-Hasse, vikarie-Linnea och *trumvirvel* Hanif Bali (vilken skräll ) så blev valet att lyssna på musik istället mer självklart.
Senast redigerad av Pijaczyna 2024-10-08 kl. 12:36.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in