2023-05-31, 20:31
Medlem
Ealrenzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av carolas_manager
Det är bara att glömma. Podden är mera stängd, innesluten och låst än det kinesiska kommunistpartiet. Vad hände med Jakob Öqvist?? Vem fan vet. Helt plötsligt var han bara borta, inte ETT ORD om vad som hänt.

Det blev frostigt som fan i förra avsnittet när dom tjafsade om Turkiets inrikespolitik.

Jonas var som vanligt on point, men när Bronten börjar att gagga om bakgrunden till varför man friade gängmedlemmen med plastpicka så får man verkligen intrycket av att han innerst inne tycker att det är bra att dessa yrkeskriminella får gå fria.

Kan det bero på att han vill sälja fler biljetter till sin stand up show?? Vill han bli insläppt i finrummet på public service varför han gör såhär? Fan vette alltså, men något suspekt är det allt.

Jaja, live på Torsdag. Återkommer med frågor imorgon.

Hela podden är suspekt.
Finns det någon annan som byter bisittare såhär ofta?

Fråga till Jonas:
Var det verkligen besök i studion från Södertörns Högskola för en jävla massa avsnitt sedan?

Fråga till Brontén:
Äter du bara vegansk kost?
Citera
2023-05-31, 20:49
Medlem
Senaste var ju riktigt bra, vet inte vad som gnälls på.

Bronten tryckte på fint gällande AIK och diverse löst folk, samt samförståndet mellan Hans och Jonas gällande Strömstedt var fint
Citera
2023-05-31, 21:23
Medlem
Yyyyyyeeeessss ”live” imorgon

Fråga till Hasse Bronten:

- Hur ligger det till egentligen?? Har du fimpat någon eller inte under din tid som polis??

Fråga till Dawwa:

- Hälsade du Fcuk You till Hasse Aro från Jonas?!
Citera
2023-05-31, 21:35
Medlem
Eller föresten. Hasse Bronten får välja mellan två frågor, jag fattar att det kan vara känsliga saker men den här podden är inte direkt känd för känsliga saker.

Välj att svara ÄRLIGT på en av dessa två frågor.

1. Har du fimpat någon i ditt yrke som Polis??

2. Har du tagit någon muta och isåfall vad bestod mutan och av och vad var det du skulle ”blunda för”????
Citera
2023-06-05, 18:51
Medlem
Ealrenzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av empompom
Äsch så tråkiga. Visst att podden stundvis var lite mer vågad med Jacob som andreman men senaste avsnittet var fan guld. FalklandsJonas for president.

Dock är det ju klart nu att Linda Fyrebo ska göra entre även i podden. Återstår att se hur det blir, jag tror tyvärr de blir dödstöten..

Där har ni namnet på tjejen som skall in i podden.
Otroligt att empompom tog det redan för 6 månader sedan.

Annars kan jag tänka mig hon den vassa krönikören från GP: Alice Teodorescu
Lena Andersson har de nämnt så hon blir det inte.

Bara för att något går bra och växer så betyder inte det att det kommer gå ännu bättre bara för att man kvoterar in folk för att det skall bredda lyssnargrupen.

Tycker Brontén att podden nu är så gubbig som han har predikat de två senaste avsnitten så lämna då!!
Fan, blir ju förbannad på riktigt av att höra på det.
Får fixa ledigt på torsdag mellan 9-10 så jag kan delta i chatten.....
Citera
2023-06-05, 19:15
Medlem
Fyrebo är stabil i deras morognshow så hon kan nog komplettera fint.

Ha någon proffstyckare eller debattör som Teodorescu eller liknande ser jag inte meningen med, detta är inte ett program som ska driva opinion eller hålla sig till fakta etc
Citera
2023-06-05, 19:23
Medlem
Ealrenzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Exxus
Fyrebo är stabil i deras morognshow så hon kan nog komplettera fint.

Ha någon proffstyckare eller debattör som Teodorescu eller liknande ser jag inte meningen med, detta är inte ett program som ska driva opinion eller hålla sig till fakta etc

Tycker att Jonas, Jakob, Hans W och även Hans B har levererat fakta i de flesta avsnitten.
Teo D skulle kunna komplettera bra med sina sakkunskap på ett avkopplat sätt. Inte på debattnivå men matcha Jonas helt klart.
Citera
2023-06-05, 19:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ealrenz
Tycker att Jonas, Jakob, Hans W och även Hans B har levererat fakta i de flesta avsnitten.
Teo D skulle kunna komplettera bra med sina sakkunskap på ett avkopplat sätt. Inte på debattnivå men matcha Jonas helt klart.

De håller sig väl till sanningen i stora drag men det skarvas och troligtvis uttalas en hel del som inte har någon bäring på verkligheten och det gör det enbart till ett bättre program i mina ögon, gillar den lössläppta stilen och att de bara låter orden flöda, skit i om det är korrekt eller ej.
Citera
2023-06-06, 16:50
Medlem
Citat:
Där har ni namnet på tjejen som skall in i podden.
Otroligt att empompom tog det redan för 6 månader sedan.

Annars kan jag tänka mig hon den vassa krönikören från GP: Alice Teodorescu
Lena Andersson har de nämnt så hon blir det inte.

Bara för att något går bra och växer så betyder inte det att det kommer gå ännu bättre bara för att man kvoterar in folk för att det skall bredda lyssnargrupen.

Tycker Brontén att podden nu är så gubbig som han har predikat de två senaste avsnitten så lämna då!!
Fan, blir ju förbannad på riktigt av att höra på det.
Får fixa ledigt på torsdag mellan 9-10 så jag kan delta i chatten.....
Jag förstår inte vad han har för problem. Den här podden fungerar riktigt bra som det är och har varit.
Måste det vara med ett kvinnligt perspektiv överallt?
Citera
2023-06-06, 19:16
Medlem
Inte lyssnat på senaste avsnittet men var uppfattar ni att Bronten gnäller för att det är gubbigt? Måste ha en rejäl selektiv hörsel för isf missat det varje gång
Citera
2023-06-06, 19:54
Medlem
Ealrenzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hunden309
Jag förstår inte vad han har för problem. Den här podden fungerar riktigt bra som det är och har varit.
Måste det vara med ett kvinnligt perspektiv överallt?

Exakt så.
Dock hägrar väl mer cash och då säljer man sin själ tydligen?
Citera
2023-06-06, 20:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Exxus
Inte lyssnat på senaste avsnittet men var uppfattar ni att Bronten gnäller för att det är gubbigt? Måste ha en rejäl selektiv hörsel för isf missat det varje gång
I avsnittet som släpptes i torsdags tog han upp det i slutet.
Citat:
Exakt så.
Dock hägrar väl mer cash och då säljer man sin själ tydligen?
Jag kan inte se någon annan anledning. Varför fixa något som fungerar bra? Att Dawwa kommit in och livesändningar räcker med förändring för det här året.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in