Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-04-07, 22:52
  #649
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av carolas_manager
Ursäkta men vem fan är du??? Du kan vara ett jävla hvb-hem.

Du skriver i tråden att du började lyssna på podden när Linnea blev anställd och sen kommer du och kaxar?? Du är en n00b av guds nåde som har NOLL podd-koll.

Jag hade lyssnat i flera år innan Hans W gjorde entre (googla skiten, du har inte ens hört ett avsnitt med honom)

Citat:
Ursprungligen postat av VivaVagina
Sverige måste veta att du är Sveriges största troll och rasist. Du tror du sitter på info om podden, men det enda du kan är hat.

Från 2022. Du är en riktig jävla ärkesopa av stora mått! Jag hoppas din luffarpolare inte delar med sig mer wifi till dig din tragiska parasit.
Citera
2024-04-13, 17:48
  #650
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VivaVagina
Från 2022. Du är en riktig jävla ärkesopa av stora mått! Jag hoppas din luffarpolare inte delar med sig mer wifi till dig din tragiska parasit.


Snart kommer den sedvanliga -”och vem fan e du?” Som att vår lilla parasit är nån viktig 😂 nej bästa är o bara igga tönten, då kan han hitta nåt annat forum att parasitera i…
Citera
2024-04-14, 07:40
  #651
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VivaVagina
Du är återigen helt dum i huvudet. Om du kollar mina inlägg så vet du att jag varit med under flera år, och skrivit att du är en idiot sedan flera år tillbaka.


Flera år tillbaka?? Sen när då?? När Preben var med eller.

Du kan ju för fan ingenting om podden.

Måste dra snart min tid är ute, måste spara surf till V.I.P chatten på Podplay
Citera
2024-04-14, 09:29
  #652
Medlem
Vicious-Mackis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av carolas_manager

Flera år tillbaka?? Sen när då?? När Preben var med eller.

Du kan ju för fan ingenting om podden.

Måste dra snart min tid är ute, måste spara surf till V.I.P chatten på Podplay

V.I.P chatten där du blir konstant trollad med felaktig information?
Har du någon chockerande insiderinformation om vad som sker i podden kommande vecka ?
Citera
2024-04-14, 22:29
  #653
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vicious-Macki
V.I.P chatten där du blir konstant trollad med felaktig information?
Har du någon chockerande insiderinformation om vad som sker i podden kommande vecka ?

Yep, en återkommande gäst blir mer eller mindre permanent/mer regelbundet återkommande i podden samtidigt som man fasar ut en av de andra ordinarie, bör komma denna vecka alternativt nästa.

Det är ändå humor att ni fitthoror sitter och trollar i tråden när det är jag som läker info från V.I.P chatten. Man signerar ett avtal där man inte får dela print screens från chatten men det står inget om att man inte får skriva om innehållet på en annan plattform.
Citera
2024-04-14, 22:47
  #654
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av carolas_manager
Yep, en återkommande gäst blir mer eller mindre permanent/mer regelbundet återkommande i podden samtidigt som man fasar ut en av de andra ordinarie, bör komma denna vecka alternativt nästa.

Det är ändå humor att ni fitthoror sitter och trollar i tråden när det är jag som läker info från V.I.P chatten. Man signerar ett avtal där man inte får dela print screens från chatten men det står inget om att man inte får skriva om innehållet på en annan plattform.

V.I.P chatten… du måste ju vara psykiskt sjuk… och att en återkommande gäst blir permanent är INGET annat än en bra gissning eftersom att varken Hans B eller Linnea är ordinarie personal enligt anställning. Den där apokalyptiska omställningen av podden som skulle hända förra måndagen hände ju inte heller.

Gå och trolla i nåt Alien-forum istället, alla i detta forum synade dina bluffar för flera år sen
Citera
2024-04-15, 03:43
  #655
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Xiatatem
V.I.P chatten… du måste ju vara psykiskt sjuk… och att en återkommande gäst blir permanent är INGET annat än en bra gissning eftersom att varken Hans B eller Linnea är ordinarie personal enligt anställning. Den där apokalyptiska omställningen av podden som skulle hända förra måndagen hände ju inte heller.

Gå och trolla i nåt Alien-forum istället, alla i detta forum synade dina bluffar för flera år sen

Stackarn är en vandrande psykos, eller snarare inlagd pga sina psykoser.
Citera
2024-04-15, 20:09
  #656
Medlem
Vicious-Mackis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av carolas_manager
Yep, en återkommande gäst blir mer eller mindre permanent/mer regelbundet återkommande i podden samtidigt som man fasar ut en av de andra ordinarie, bör komma denna vecka alternativt nästa.

Det är ändå humor att ni fitthoror sitter och trollar i tråden när det är jag som läker info från V.I.P chatten. Man signerar ett avtal där man inte får dela print screens från chatten men det står inget om att man inte får skriva om innehållet på en annan plattform.

Du läcker bara en massa saker som existerar i ditt huvud.
Inget av det du säger har hänt. Du beter dig som ett psykfall, det är en lättsam podd det handlar om.
Citera
2024-04-15, 20:10
  #657
Medlem
Vicious-Mackis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Xiatatem
V.I.P chatten… du måste ju vara psykiskt sjuk… och att en återkommande gäst blir permanent är INGET annat än en bra gissning eftersom att varken Hans B eller Linnea är ordinarie personal enligt anställning. Den där apokalyptiska omställningen av podden som skulle hända förra måndagen hände ju inte heller.

Gå och trolla i nåt Alien-forum istället, alla i detta forum synade dina bluffar för flera år sen

Carolas Manager förutsåg väl Hans stroke också, glömde säkert bara att läcka det från den hemliga gruppen
Citera
2024-04-17, 15:05
  #658
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vicious-Macki
Carolas Manager förutsåg väl Hans stroke också, glömde säkert bara att läcka det från den hemliga gruppen

Kul att du nämner just den tragiska händelsen, för den lilla parasiten jollrade omkring här inne om att hans fått sparken för att han gjorde något skämt om asyl eller något i den stilen,

för den infon fanns i hans inside chatt! Sen var hela podden nerlagd (igen), sen när sanningen kommer fram så har det hela varit ett tragiskt sjukdomsfall (krya på dig Krim-hans, du är saknad)

Märkligt att någon som lyssnat sen innan alla oss, har inside info och hemliga chattar… likförbannat aldrig haft rätt i ett enda påstående 😂
Citera
2024-04-21, 03:08
  #659
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Xiatatem
Kul att du nämner just den tragiska händelsen, för den lilla parasiten jollrade omkring här inne om att hans fått sparken för att han gjorde något skämt om asyl eller något i den stilen,

för den infon fanns i hans inside chatt! Sen var hela podden nerlagd (igen), sen när sanningen kommer fram så har det hela varit ett tragiskt sjukdomsfall (krya på dig Krim-hans, du är saknad)

Märkligt att någon som lyssnat sen innan alla oss, har inside info och hemliga chattar… likförbannat aldrig haft rätt i ett enda påstående 😂

Det roliga är att han inte förstår att han är synad sedan flera år tillbaka. Man får sig iaf ett garv varje gång han krigar på i den här tråden.
Citera
2024-04-22, 11:19
  #660
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VivaVagina
Det roliga är att han inte förstår att han är synad sedan flera år tillbaka. Man får sig iaf ett garv varje gång han krigar på i den här tråden.


Snubben har ju uppenbara problem dock, men bra att någon finner honom roande 😂 personligen blir jag bara irriterad varje gång den där patetiska mytomanen kommenterar någon bullshit, men det är JONAS fel, varje gång han slinter ur sig nåt om Flashback så blir trådens plåga skogstokig, nu har det tack och lov varit tyst ett tag! Länge leve tunga mediciner 😂
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback