2022-09-28, 14:30
Medlem
Önskar MEER Bosse Hansson skämt
Citera
2022-09-28, 17:32
Medlem
Jonas rant idag om hijab måste fan vara podhistoriens jävla guldögonblick. SJUKT roligt
Citera
2022-09-29, 19:46
Medlem
Varför har bosse hansson så små kalsonger??

För det är inte hans.
Citera
2022-09-30, 21:50
Medlem
Hörde ni uppmaningarna om att ansluta till deras live sändning?? SKULLE INTE TRO DET VA????

Avslöja sin adress frivilligt och gå i den där fällan, ALDRIG

Att det ska vara så förbannat känsligt varför Jakob kickades att dom iscensätter en liveshow för att samla in användaruppgifter från kritiska röster!? Varför gör dom det?? JO FÖR ATT TYSTA OSS

JAG
TYSTNAR ALDRIG!!!!
Citera
2022-10-07, 09:42
Medlem
Ollonets avatar
Varför har dom speedat deras tal.Både Jonas och film stjärten låter som Kalle Änka.
Citera
2022-10-07, 10:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ollonet
Varför har dom speedat deras tal.Både Jonas och film stjärten låter som Kalle Änka.

Det är ju du som råkat trycka på x2-knappen för fan

Dom har alltså tänkt samla information genom att man ska logga in med bank-id/Apple-id(???) för att kunna skicka frågor till livesändningen!?!?

Skulle inte tro det!!

Här kommer en fråga ni ALDRIG skulle våga ta upp, och nej jag kommer inte att avslöja mitt nick pga de känsliga frågor jag lyfter angående podden.

VAD HÄNDE MED JAKOB ÖQVIST OCH HUR FAN GICK DET TILL NÄR HANS KUNDE TA HANS PLATS BARA ÖVER EN NATT???
Citera
2022-10-11, 10:07
Medlem
När fan skulle Lajvsändningen börja idag?
Citera
2022-10-11, 12:22
Medlem
Jazzphers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av carolas_manager
Det är ju du som råkat trycka på x2-knappen för fan

Dom har alltså tänkt samla information genom att man ska logga in med bank-id/Apple-id(???) för att kunna skicka frågor till livesändningen!?!?

Skulle inte tro det!!

Här kommer en fråga ni ALDRIG skulle våga ta upp, och nej jag kommer inte att avslöja mitt nick pga de känsliga frågor jag lyfter angående podden.

VAD HÄNDE MED JAKOB ÖQVIST OCH HUR FAN GICK DET TILL NÄR HANS KUNDE TA HANS PLATS BARA ÖVER EN NATT???

Har Jacob nån egen podd, eller måste han produceras av Bauer Media? Såg att han dök upp i Fredrik Anderssons liveshow på youtube tidigare i höst så han har väl några vänner i branschen iaf.
Citera
2022-10-14, 15:48
Medlem
Livepodden. Wow alltså. Detta gjorde ni fantastiskt. Trodde det skulle bli mindre skärpa och mer sludder. Det blev precis tvärtom. Som ett väloljat maskingevär smattrade Jonas ur sig lustigheter och Hans likaså. Är det någon doping iblandad månne? Mycket väl genomfört, mycket kvalificerat artisteri. Hatten av. Kul att frågeställningarna som valdes var som en uppsummering av allt tjat genom åren.
Citera
2022-10-14, 22:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AZ1441
Livepodden. Wow alltså. Detta gjorde ni fantastiskt. Trodde det skulle bli mindre skärpa och mer sludder. Det blev precis tvärtom. Som ett väloljat maskingevär smattrade Jonas ur sig lustigheter och Hans likaså. Är det någon doping iblandad månne? Mycket väl genomfört, mycket kvalificerat artisteri. Hatten av. Kul att frågeställningarna som valdes var som en uppsummering av allt tjat genom åren.

Vart fan kan man lyssna på den i efterhand??? UTAN att regga sig med sitt bank id??
Citera
2022-10-15, 07:11
Medlem
ChewBacca2014s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av carolas_manager
Vart fan kan man lyssna på den i efterhand??? UTAN att regga sig med sitt bank id??

Podcaster lyssnar jag på
den, Har du en android så kan jag inte hjälpa dig 😊
Citera
2022-10-15, 07:14
Medlem
ChewBacca2014s avatar
Just nu den bästa humorpodden som finns så jäkla skönt med en podd som är så långt från PK det bara går. Att vänsterdårar inte gått hårdare åt denna podd är ju faktiskt helt otroligt dom älskar ju att dreva mot saker & få det att lägga ner!

Kör hårt grabbar 👍
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in