Citat:
Ursprungligen postat av
Vagunder
Nailed it. När man begriper det här så förstår man varför det är så viktigt att kontrollera informationen i ett samhälle. Alla annan form av makt är endast sekundärt. Propaganda/spridning av information är allt. För det vi tror på det skapar vi (i många avseenden). The power of the mind..
NGM visar att det endast som finns att frukta är många gånger endast rädslan i sig. Och tänk om massan fick den insikten? Världen skulle förändras över en dag.
Just vad vaccinet innehåller och kan tänkas göra vet jag inte. Det är ett gift/inte bra för dig; det är allt jag vet. Hur pass illa vet jag inte. Ryke gerd hamer var ju emot vaccin. Precis som han var emot strålning och medicin mot cancersjuka (eller medicin överlag). Av den anledning att det snarare förgiftade/stjälpte kroppen. Stjälpa kroppen när den återhämtar sig ifrån en biologisk konflikt. Och kanske skapa fler konflikter.
Men vad jag tenderar se, och där tror jag ryke gerd hamer skulle hålla med om, är att det pågår ett intensivt "fearmongering" på nätet från alla håll och kanter. Rädslan i sig kan trigga igång konflikter som skapar "sjukdomar". Exempelvis som det sista nämner; någon som upplever "attackkonflikter".
Det här bör alla ta till sig.
Föreställ dig hur annorlunda situationen hade varit om gemene man slängt ut teven och fortsatt leva sina bästa liv.
Om Dr Ryke Geerd Hamer levt idag tror jag att hans analys av pandemin inklusive vaccinationskampanjerna kunnat förklaras i förhållande till den germanska nymedicinen. Dr Hamer var själv skeptisk till
germ theory och existensen av virus. Trots det ser det ut som att GMN har en teoretisk plats för virus, om man omdefinierar det en aning.
För att knyta samman till ditt första inlägg anser jag att man inte bör alienera vaccinerade människor pga misstänkt shedding. Detta skapar mer polarisering, som om vi inte fått nog med det. Det är mer positivt om man fortsätter upprätthålla goda relationer med dem som i god tro valt att lita på läkemedelsjättarnas
magiska brygd. Även om shedding påverkar individen är det bästa att sluta oroa sig, utveckla ett starkt immunförsvar och leva mer i samklang med naturen.