2023-01-21, 21:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Charlatanery-end
Jag är halvt vaccinerad, "har satt" två stycken som har vart trippelvaccinerade och dessutom skakat hand med flertalet vaccinerade.
Jag har var diagnostiserad med Covid två ggr. Är jag en superspridare av de där proteingrejerna och kommer dö inom kort?
Hur fan ska jag kunna veta det? något du borde göra är att sluta vara så hysterisk.
Citera
2023-01-21, 21:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sappig
Jag är inte säker på om gemene man är redo att höra om GNM, uppriktigt sagt. Med det sagt vore det kul om diskussion tas upp om ämnet ifråga. Biologiska chockkonflikter (DHS) som sätter igång meningsfulla biologiska specialprogram (SBS) svarar för säkert minst 80 % av alla dysfunktioner hos människor, om inte mer. Då pratar vi ej om olyckor, näring- och vattenbrist, matförgiftning, inre autointoxifikering, försurning mm. Mikroorganismer som candida albicans och mycobakterium tuberkulosis bryter ned cellvävnad ("cancer") i postkonfliktolysen. Terrängteorin med Antoine Bechamp i spetsen understryker pleomorfism, att mikroberna ändras i samband med terrängen när kroppens homeostas hamnar ur balans. Detta går ihop med GNM. Skulle definitivt vara intressant att se hur covidinjektioner med hänseende på shedding (partiklar eller radiering) förhåller sig inom ramverket av germanska nymedicinens integrativa medicinska system. Vi vet att rådande makter försatte folk i sjukligare sinnelag med skrämselpropaganda under coronaåren genom att väcka "territoriella rädslokonflikter" och/eller "dödsskräckkonflikter".
Sedan när sprutan kom kan de som känt sig tvingade till sprutorna upplevt "attackkonflikter". GNM klarnar upp många frågetecken.

Nailed it. När man begriper det här så förstår man varför det är så viktigt att kontrollera informationen i ett samhälle. Alla annan form av makt är endast sekundärt. Propaganda/spridning av information är allt. För det vi tror på det skapar vi (i många avseenden). The power of the mind..

NGM visar att det endast som finns att frukta är många gånger endast rädslan i sig. Och tänk om massan fick den insikten? Världen skulle förändras över en dag.

Just vad vaccinet innehåller och kan tänkas göra vet jag inte. Det är ett gift/inte bra för dig; det är allt jag vet. Hur pass illa vet jag inte. Ryke gerd hamer var ju emot vaccin. Precis som han var emot strålning och medicin mot cancersjuka (eller medicin överlag). Av den anledning att det snarare förgiftade/stjälpte kroppen. Stjälpa kroppen när den återhämtar sig ifrån en biologisk konflikt. Och kanske skapa fler konflikter.

Men vad jag tenderar se, och där tror jag ryke gerd hamer skulle hålla med om, är att det pågår ett intensivt "fearmongering" på nätet från alla håll och kanter. Rädslan i sig kan trigga igång konflikter som skapar "sjukdomar". Exempelvis som det sista nämner; någon som upplever "attackkonflikter".
Citera
2023-01-21, 21:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av stom72
Well vi tänker fortsätta vara motvals! Kanske "dosen" man får via en handskakning är löjligt mycket lägre än jmr att ta djävulsinjektionen. Det är vad vi hoppas och tror.
Ärligt talat, är du seriös? Eller fem år gammal? Sedan de spruträdda började dominera flashback, så kan jag inte skilja på troll eller dårar härinne. Åsikterna är för närliggande. Så vem är du?
Citera
2023-01-21, 21:44
Medlem
DonaldBidens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Charlatanery-end
Jag är halvt vaccinerad, "har satt" två stycken som har vart trippelvaccinerade och dessutom skakat hand med flertalet vaccinerade.
Jag har var diagnostiserad med Covid två ggr. Är jag en superspridare av de där proteingrejerna och kommer dö inom kort?

Som jag fattar det kommer du klara dig men alla ovaxxade i din omgivning dör troligen inom kort.

Har själv börjat sammanställa listor på folk jag kan döda med min blotta närvaro, verkar användbart.
Citera
2023-01-21, 22:32
Medlem
Sappigs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vagunder
Nailed it. När man begriper det här så förstår man varför det är så viktigt att kontrollera informationen i ett samhälle. Alla annan form av makt är endast sekundärt. Propaganda/spridning av information är allt. För det vi tror på det skapar vi (i många avseenden). The power of the mind..

NGM visar att det endast som finns att frukta är många gånger endast rädslan i sig. Och tänk om massan fick den insikten? Världen skulle förändras över en dag.

Just vad vaccinet innehåller och kan tänkas göra vet jag inte. Det är ett gift/inte bra för dig; det är allt jag vet. Hur pass illa vet jag inte. Ryke gerd hamer var ju emot vaccin. Precis som han var emot strålning och medicin mot cancersjuka (eller medicin överlag). Av den anledning att det snarare förgiftade/stjälpte kroppen. Stjälpa kroppen när den återhämtar sig ifrån en biologisk konflikt. Och kanske skapa fler konflikter.

Men vad jag tenderar se, och där tror jag ryke gerd hamer skulle hålla med om, är att det pågår ett intensivt "fearmongering" på nätet från alla håll och kanter. Rädslan i sig kan trigga igång konflikter som skapar "sjukdomar". Exempelvis som det sista nämner; någon som upplever "attackkonflikter".
Det här bör alla ta till sig.
Föreställ dig hur annorlunda situationen hade varit om gemene man slängt ut teven och fortsatt leva sina bästa liv.
Om Dr Ryke Geerd Hamer levt idag tror jag att hans analys av pandemin inklusive vaccinationskampanjerna kunnat förklaras i förhållande till den germanska nymedicinen. Dr Hamer var själv skeptisk till germ theory och existensen av virus. Trots det ser det ut som att GMN har en teoretisk plats för virus, om man omdefinierar det en aning.

För att knyta samman till ditt första inlägg anser jag att man inte bör alienera vaccinerade människor pga misstänkt shedding. Detta skapar mer polarisering, som om vi inte fått nog med det. Det är mer positivt om man fortsätter upprätthålla goda relationer med dem som i god tro valt att lita på läkemedelsjättarnas magiska brygd. Även om shedding påverkar individen är det bästa att sluta oroa sig, utveckla ett starkt immunförsvar och leva mer i samklang med naturen.
Citera
2023-01-21, 22:46
Medlem
pinnpelle88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KlartSur
Ärligt talat, är du seriös? Eller fem år gammal? Sedan de spruträdda började dominera flashback, så kan jag inte skilja på troll eller dårar härinne. Åsikterna är för närliggande. Så vem är du?

Förmodligen snarare så att du är en av få vaccinhetsare som är aktiva ännu. Vad som hände med de andra kan vi nog ana.. #diedsuddenly

Angående shedding teorin, jag vet inte vad jag ska tro. Rör mig bland vaccinerade dagligen men känner inte av något. Är väldigt fysisk aktiv och äter bra så det hjälper garanterat.

Jag lutar mer åt att vaccinerades immunförsvar är havererade och vanliga förkylningar m.m är vad de "sheddar" då många av de vaccinerade går runt och är sjuka för jämnan. Och har man som ovaccinerad ett inte helt optimalt immunsystem ökar risken att dra på sig det de vaccinerade har.
Citera
2023-01-22, 02:54
Medlem
stom72s avatar
Citat:
Härligt! Jag lägger en påminnelse till dig att be om ursäkt vid nyår. Jag öppnar tråden igen då. Ledsen att jag var så tydlig, för de antivaxare jag har pratat med tidigare har bara varit aggressiva och hävdat att jag ljög 😀. Som den dåre som sade att Israel skulle vara utplånat för ett år sedan, eftersom alla vaccinerade sig. Men som sedan bestämde sig för att judar skyddar judar.

Du får vänta tills efter nyårsdagen, då du väl äter pizza liksom alla vi vaccinerade.

He. Tack flr skön ton och du har vissa poänger. Kort sammanfattqt kan jag berätta att jag är troende i Kristus ich att "vaccinerna" är från djävulen och att den stora poängen med dom.är att beröva människor deras förmåga till andlighet, att göra människor själlösa. Men ja vi hörs 1 i 1e 2024! så ser vi
Citera
2023-01-22, 06:14
Medlem
Clas.Ohlsson.453s avatar
Citat:
OK, så nu är det "några" år? När kan vi bestämma oss för ett sista datum? Ursprungligen var det tre månader, men nu är vi två år senare. Vad gäller nu?
Ja eliten ljög först om vaccinets beträfflighet. Men vi behöver ytterligare flera år till innan vi vet tillräckligt.
Citera
2023-01-22, 06:21
Medlem
Jag tycker att jag känner mig lite sjuk flera gånger på sista tiden. Jag brukade aldrig vara sjuk innan pandemin. Börjar undra om det är för att jag umgås med vaccinerade människor. Jag får lite ont i halsen och lite förkyld. Efter 1 dag så går det bort för att komma tillbaka nästa vecka. Måste jag sluta umgås med vaccinerade eller är det bara för att jag har småbarn
Citera
2023-01-22, 06:28
Medlem
Bajskolvens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kilimanjarowayup
eller är det bara för att jag har småbarn

Tänk om det fanns nåt enkelt och gratis sätt att skydda sig mot en smitta... så smidigt det vore!
Citera
2023-01-22, 09:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av paperface
Källa vore ju trevligtz

Prata med vilken frisinnad läkare/ sjuksköterska som helst får du höra själv.

Givetvis skrivs det inte i media då allting om vaccinet är hysh hysh.Såvida det inte nämns i positiva ordalag.
Citera
2023-01-22, 11:19
Medlem
paperfaces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Andsved
Prata med vilken frisinnad läkare/ sjuksköterska som helst får du höra själv.

Givetvis skrivs det inte i media då allting om vaccinet är hysh hysh.Såvida det inte nämns i positiva ordalag.

okej. så inga källor då.
bara vad du själv tkr. bra att veta
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in