2023-01-21, 17:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av stom72
Varningen!

Etablerade och erkände Dr. Peter McCullough friskar i med att individer som tagit djävulssprutan lätt "delar med sig" av spikproteiner till folk som avstod eländet.

Detta kanske främst genom sex men även bara hanndslag och allmän närgångenhet ska dessvärre kunna ge "effekt"

Otäcka saker, hur tänker du om McCulloughs utspel?
mvh

https://seemorerocks.is/dr-peter-mccullough-on-shedding/

Finns många trådar om shedding. Knappast någon nyhet utan rejält gammalt trams.
Tex: (FB) Den stora tråden om shedding. Hur vaxxade sprider sjukdom till ovaxxade.
Citera
2023-01-21, 17:07
Medlem
Autismpowers avatar
Citat:
Råder väl delade meningar om det också men känns ju mer troligt än att skaka hand skulle leda till samma sak.
Men ja, nu verkar det ju som att kanske även en utandning kan spreja en med giftet, så som ett av dom mer "prominenta" illuminatikräken sagt:
"Once we've gotten the herd to take the va##ine, it's game over"....
Källa på citatet?
Citera
2023-01-21, 18:21
Medlem
Fritjoffanderssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rotebro-conny
Jag har haft oskyddad sex med flera vaxxade sedan pandemin utbröt.

Då är du rökt
Citera
2023-01-21, 18:28
Medlem
madtops avatar
Trådar sammanfogade. Startinlägg tråd #2: (FB) Den stora tråden om shedding. Hur vaxxade sprider sjukdom till ovaxxade.
/Moderator
Citera
2023-01-21, 18:40
Medlem
För mig var den här teorin ännu en skrämselgrejj som florerade/florerar på nätet. Man vill egentligen polarisera och vända människor mot varann i så hög grad som möjligt. Söndra och härska. Vaccinerade går runt och tror alla har COVID och ovaccinerade går runt och nojjar för shedding. Jösses..

I mitt tycke är detta BS. Jag tror inte ens på "germ theory" längre. Utan tror "terrain model" är närmre sanningen. Vilket motsäger argumentet om smittspridning mellan kroppar.

(Men ponera att jag har fel. Tänker aldrig leva mitt liv i rädsla. Speciellt inte mot andra människor då majoriteten av mina vänner och släktingar är vaxxade. Då är jag lika hycklare som när de vaxxade var livrädda för de ovaccinerade).

Vad nu än vaccinen innehåller för skit så måste du ta vaccinsprutan för att få det i dig. Det var därför de hetsade så mycket som möjligt för att få folk att vaccinera sig. Hade systemet fått välja så hade de viljat haft en 100% vaccintäckning på populationen.
Citera
2023-01-21, 19:01
Medlem
stom72s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Omniscientpotent
När fick McCullough nobelpriset?

Mitt svar syftade på Luc Montagnier.
Citera
2023-01-21, 19:03
Medlem
stom72s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KlartSur
Det är så många gånger jag redan har svarat användare som säger att "ni får alla veta sanningen inom så här många månader". När jag då frågar dem, efter precis så många månader de nämner, så antingen svarar de att jag missförstått dem eller att jag är dum som inte ser sanningen.

Men du menar alltså att vi alla ett år från nu skall förstå sanningen? Kan vi här och nu komma överens om att du öppet erkänner att du varit och är en idiot, om du har fel?

Det jag sagt är att Luc Montagnier sagt det! Har inga "effekter" alls kunnat noteras till låt säga framåt jul iår så ja påminn mig så ska jag tillstå att LM hade fel och att jag inte borde ha flaggat ang hans utspel.
Citera
2023-01-21, 19:05
Medlem
Citat:
Mitt svar syftade på Luc Montagnier.
Ah, ok. Homeopaten.
Citera
2023-01-21, 19:05
Medlem
stom72s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av traderjoe
Har du länk?

Tyvärr, minns inte ens vem som sa det men kan ha varit slemmet Kissinger.
Citera
2023-01-21, 19:08
Medlem
stom72s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Binary
Detta är förstås bara dumheter men om ni tror på detta då kan ni väl bara lägga ner ert antivaxxande nu, en gång för alla. Ni kan likaväl även ta "sprutan" själva. Ni kommer ju ändå att få den eftersom den "smittar"

Resistance is futile, suckers

Well vi tänker fortsätta vara motvals! Kanske "dosen" man får via en handskakning är löjligt mycket lägre än jmr att ta djävulsinjektionen. Det är vad vi hoppas och tror.
Citera
2023-01-21, 19:09
Medlem
stom72s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Autismpower
Källa på citatet?

Tyvärr.
Citera
2023-01-21, 19:48
Medlem
Sappigs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vagunder
För mig var den här teorin ännu en skrämselgrejj som florerade/florerar på nätet. Man vill egentligen polarisera och vända människor mot varann i så hög grad som möjligt. Söndra och härska. Vaccinerade går runt och tror alla har COVID och ovaccinerade går runt och nojjar för shedding. Jösses..

I mitt tycke är detta BS. Jag tror inte ens på "germ theory" längre. Utan tror "terrain model" är närmre sanningen. Vilket motsäger argumentet om smittspridning mellan kroppar.

(Men ponera att jag har fel. Tänker aldrig leva mitt liv i rädsla. Speciellt inte mot andra människor då majoriteten av mina vänner och släktingar är vaxxade. Då är jag lika hycklare som när de vaxxade var livrädda för de ovaccinerade).

Vad nu än vaccinen innehåller för skit så måste du ta vaccinsprutan för att få det i dig. Det var därför de hetsade så mycket som möjligt för att få folk att vaccinera sig. Hade systemet fått välja så hade de viljat haft en 100% vaccintäckning på populationen.
I likhet med dig är jag inne på terrängteorins principer i mikroorganismers roll.
Störande mikrober är en effekt av sjukdomstillstånd, inte orsaken.
Jag påstår att dessa injektioner verkar på ett helt annat plan. Det är oklart om det är partiklar eller någon form av radiering som besprutade människor alstrar till sin omgivning. Omständigheter tyder på att ovaccinerade kan utveckla tillfälliga symptom efter längre, avskärmat umgänge med besprutade.
Föreställningen om smittspridning av virus och bakterier däremot är nåt som man aldrig bör oroa sig över, ty terrängen är allting.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in