2023-01-21, 10:31
Medlem
Vaxads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av badpope
Samma här. Blivit rejält sjuk 2 gånger också precis efter. Första gången i november och nu för 2 veckor sedan

Samma här. Första i december dock och sedan en till nu för ca 2v sedan. Bägge tjejerna var trippelvaxxade. Jag blev sjuk direkt efter.

Blir ingen mer vaccinerad vagina.
Citera
2023-01-21, 10:41
Medlem
Facebacks avatar
Som pure har även jag haft samlevnad med flera besudlade, men nu kommer jag inte ens ta i dom med tång.
Citera
2023-01-21, 11:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av elmheden
Jag undrar som vanligt angående hur TS ser på logiken i att döda av den delen av population som snällt gör som de blir tillsagda? Är det del i en ondskefull plan känns det väldigt kontraproduktivt.
Det måste inte vara en ondskefull plan för att den ska göra stor skada. Det kan helt enkelt vara så att någon vill tjäna en massa pengar. Politiker och mediamoguler har aktier i Pfizer. Dessutom kan Pfizer använda mutor. Motivet att tjäna pengar genom att trycka ner kritik och bara lyfta positiva sidor av vaccinet räcker gott och väl. Hittills har det orsakat fler dödsfall i form av stroke och hjärtattack än vad covid skulle ha gjort på egen hand. I alla fall i personer under 50.
Citera
2023-01-21, 11:11
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Krengt3
Det måste inte vara en ondskefull plan för att den ska göra stor skada. Det kan helt enkelt vara så att någon vill tjäna en massa pengar. Politiker och mediamoguler har aktier i Pfizer. Dessutom kan Pfizer använda mutor. Motivet att tjäna pengar genom att trycka ner kritik och bara lyfta positiva sidor av vaccinet räcker gott och väl. Hittills har det orsakat fler dödsfall i form av stroke och hjärtattack än vad covid skulle ha gjort på egen hand. I alla fall i personer under 50.

Jag utesluter inget, tycker bara logiken har några hål. Att motiven är ekonomiska ser jag som mer troligt. Sen anser jag att argumenten att vaccinen orsakar fler dödsfall i form av stroke och hjärtinfarkt än vad viruset hade gjort faller rätt platt. Människor dör i drivor även utan virus och vaccin, så vill man lägga fram det argumentet behövs välgrundade studier som kan särskilja fallen av exempelvis stroke och hjärtinfarkt och säkerställa att dessa baserats på vaccinets påverkan. Bygger man sina argument på falsariet att inga människor under 50 dog av stroke eller hjärtinfarkt innan pandemins tid så kanske man ska fundera igen. Man kan bevisa i princip vad som helst med statistik om man vet vad man håller på. Att människor överlag verkar lida av en selektivt extremt låg förmåga till kritiskt tänkande baserat på hur det de bemöts med förhåller sig till deras önskade verklighet, det är den verkliga pandemin.
Citera
2023-01-21, 11:38
Medlem
Clas.Ohlsson.453s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av elmheden
Jag utesluter inget, tycker bara logiken har några hål. Att motiven är ekonomiska ser jag som mer troligt. Sen anser jag att argumenten att vaccinen orsakar fler dödsfall i form av stroke och hjärtinfarkt än vad viruset hade gjort faller rätt platt. Människor dör i drivor även utan virus och vaccin, så vill man lägga fram det argumentet behövs välgrundade studier som kan särskilja fallen av exempelvis stroke och hjärtinfarkt och säkerställa att dessa baserats på vaccinets påverkan. Bygger man sina argument på falsariet att inga människor under 50 dog av stroke eller hjärtinfarkt innan pandemins tid så kanske man ska fundera igen. Man kan bevisa i princip vad som helst med statistik om man vet vad man håller på. Att människor överlag verkar lida av en selektivt extremt låg förmåga till kritiskt tänkande baserat på hur det de bemöts med förhåller sig till deras önskade verklighet, det är den verkliga pandemin.
Det är skillnaden på kausalitet och korrelation. Dock har det tidigare presenterats här på forumet att hos atleter så har hjärtattackerna ökat med 287% under 2021 tror jag det var.

Men angående TS så låter det inte bra när flera säger att de blivit dåliga efter att ha haft sex med vaccinerade. Dock så låter det otroligt att ett simpelt handslag med en vaccinerad skulle ge dig spikproteiner.

Har själv skakat hand med vaccinerade och inte varit sjuk på över ett år. Men vi får se vad vi kan få fram de kommande åren. FDA har själva sagt att vi behöver flera år till innan vi vet om de långsiktiga effekterna av vaccinet.

Men de som lever i celibat har gjort ett smart val iallafall verkar det som.
Citera
2023-01-21, 12:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av badpope
Samma här. Blivit rejält sjuk 2 gånger också precis efter. Första gången i november och nu för 2 veckor sedan

Jag är halvt vaccinerad, "har satt" två stycken som har vart trippelvaccinerade och dessutom skakat hand med flertalet vaccinerade.
Jag har var diagnostiserad med Covid två ggr. Är jag en superspridare av de där proteingrejerna och kommer dö inom kort?
Citera
2023-01-21, 12:17
Medlem
jori9900s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av enhalvboj
Kanske säkrast om ni purebloods skapar er egna koloni på Madagaskar, så slipper ni få i er dödzvaxxinet via handskakningar med oss vanliga, snart döda.

Om du tagit dom genmanipulerande mRNA frankenstein giftsprutorna så är du ingen vanlig dödlig längre.. Du är en dödszombie transhuman giftspridare som ska isoleras och helst skjutas ut i rymden i en kapsel för att inte förgifta miljön med dina cancerframkallande syntetiska spikproteiner
Citera
2023-01-21, 12:23
Medlem
Laggiores avatar
Nej, det kan inte spridas genom att skaka hand, ej heller som det stod i någon annan tråd genom att äta det
Citera
2023-01-21, 13:04
Medlem
Laggiores avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Charlatanery-end
Det är så himla roligt och intressant att höra och läsa konspirationsteorier. Vet inte om det beror på någon sorts sago/verklighetsflykt likt den när man läser fictionböcker, brist på en mer spännande verklighet eller bara för att jag tycker det är så kul att höra och jag funderar på hur de personer som tror på detta fungerar ute i det normala livet.
Men få det nu inte till att jag påstår att alla som skriver om dessa saker är "troll" eller tokar.

Åter till ämnet - finns det fler som påstår samma som det trådskaparen påstår?

Har inte hört om det tidigare, men snart kommer det att det sprids genom kranvattnet också
Citera
2023-01-21, 13:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av stom72
Sant.
Kan vi höras här på flashback om ca ett år, skulle vara spännande hlra hur du mår då,samt hur hårt dumstruten skaver efter att ha sprungit och låtot sig injiceras med djävulskemikalier, bara för att din magiska spegel psyoppade dig lättledda sinne och enkelt ledde dig till slaktspiltan (Åtm en mental och andlig slakt, det vet vi så här långt, hur det blir med det övriga återstår alltså att se)
Det är så många gånger jag redan har svarat användare som säger att "ni får alla veta sanningen inom så här många månader". När jag då frågar dem, efter precis så många månader de nämner, så antingen svarar de att jag missförstått dem eller att jag är dum som inte ser sanningen.

Men du menar alltså att vi alla ett år från nu skall förstå sanningen? Kan vi här och nu komma överens om att du öppet erkänner att du varit och är en idiot, om du har fel?
Citera
2023-01-21, 13:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kommenurjorden
Om huvudmålet är befolkningsminskning så dödar man naturligtvis de som är enklast att döda. Alltså de som frivilligt går till slakthuset.

Självklart bra mycket svårare att döda de som inte lyder likt hundar.

Nu tror jag inte att alla "vaccinerade" nödvändigtvis kommer dö direkt men ni har ju fått erat DNA altererat med messenger-RNA teknik.
Bara framtiden kan avgöra vad som kommer hända med er.

Ni har använts som försökskaniner i ett medicinskt experiment.

Instämmer! Se bara på hur både cancer tumörer och blodsjukdomar har ökat!
För att inte prata om ALS och det drabbar främst vaccinerade tyvärr.
Citera
2023-01-21, 13:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Faceback
Som pure har även jag haft samlevnad med flera besudlade, men nu kommer jag inte ens ta i dom med tång.
Ush, det kan redan vara för sent. Jag har levt i celibat och vet inte kommer att våga mig på sex igen. Hur ska man veta att personen verkligen är ovaxxad och om han är det att han inte legat med vaccinerade ?

Mentalt är det jäkligt osexigt med vaccinerade sk män. Ryser vid bara tanken.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in