Citat:
Ursprungligen postat av
elmheden
Jag utesluter inget, tycker bara logiken har några hål. Att motiven är ekonomiska ser jag som mer troligt. Sen anser jag att argumenten att vaccinen orsakar fler dödsfall i form av stroke och hjärtinfarkt än vad viruset hade gjort faller rätt platt. Människor dör i drivor även utan virus och vaccin, så vill man lägga fram det argumentet behövs välgrundade studier som kan särskilja fallen av exempelvis stroke och hjärtinfarkt och säkerställa att dessa baserats på vaccinets påverkan. Bygger man sina argument på falsariet att inga människor under 50 dog av stroke eller hjärtinfarkt innan pandemins tid så kanske man ska fundera igen. Man kan bevisa i princip vad som helst med statistik om man vet vad man håller på. Att människor överlag verkar lida av en selektivt extremt låg förmåga till kritiskt tänkande baserat på hur det de bemöts med förhåller sig till deras önskade verklighet, det är den verkliga pandemin.
Det är skillnaden på kausalitet och korrelation. Dock har det tidigare presenterats här på forumet att hos atleter så har hjärtattackerna ökat med 287% under 2021 tror jag det var.
Men angående TS så låter det inte bra när flera säger att de blivit dåliga efter att ha haft sex med vaccinerade. Dock så låter det otroligt att ett simpelt handslag med en vaccinerad skulle ge dig spikproteiner.
Har själv skakat hand med vaccinerade och inte varit sjuk på över ett år. Men vi får se vad vi kan få fram de kommande åren. FDA har själva sagt att vi behöver flera år till innan vi vet om de långsiktiga effekterna av vaccinet.
Men de som lever i celibat har gjort ett smart val iallafall verkar det som.