2023-01-21, 20:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sappig
I likhet med dig är jag inne på terrängteorins principer i mikroorganismers roll.
Störande mikrober är en effekt av sjukdomstillstånd, inte orsaken.
Jag påstår att dessa injektioner verkar på ett helt annat plan. Det är oklart om det är partiklar eller någon form av radiering som besprutade människor alstrar till sin omgivning. Omständigheter tyder på att ovaccinerade kan utveckla tillfälliga symptom efter längre, avskärmat umgänge med besprutade.
Föreställningen om smittspridning av virus och bakterier däremot är nåt som man aldrig bör oroa sig över, ty terrängen är allting.

Tja sappig.

Vill bara skriva. Om du börjat vakna upp till terrängmodellen. Kolla gärna upp "new german medicine" på det. Skulle vara intressant att se vad du tycker.
Citera
2023-01-21, 20:16
Medlem
Sappigs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vagunder
Tja sappig.

Vill bara skriva. Om du börjat vakna upp till terrängmodellen. Kolla gärna upp "new german medicine" på det. Skulle vara intressant att se vad du tycker.
Tjenare. Vilket sammanträffande!
Jag är definitivt inne på den germanska nymedicinens förklaringsmodeller till sjukdomsförlopp som delas upp i konfliktaktiv fas respektive konfliktolys. Har läst om Dr Hamers historia och GMN regelbundet sista månaderna. Detta borde definitivt diskuteras mer om. Stora uppenbarelser som kan ge stora förändringar hos det kollektiva psyket när detta kommer upp till ytan, utan tvekan.
Citera
2023-01-21, 20:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av stom72
Det jag sagt är att Luc Montagnier sagt det! Har inga "effekter" alls kunnat noteras till låt säga framåt jul iår så ja påminn mig så ska jag tillstå att LM hade fel och att jag inte borde ha flaggat ang hans utspel.
Härligt! Jag lägger en påminnelse till dig att be om ursäkt vid nyår. Jag öppnar tråden igen då. Ledsen att jag var så tydlig, för de antivaxare jag har pratat med tidigare har bara varit aggressiva och hävdat att jag ljög 😀. Som den dåre som sade att Israel skulle vara utplånat för ett år sedan, eftersom alla vaccinerade sig. Men som sedan bestämde sig för att judar skyddar judar.

Du får vänta tills efter nyårsdagen, då du väl äter pizza liksom alla vi vaccinerade.
Citera
2023-01-21, 20:25
Medlem
Citat:
Tjenare. Vilket sammanträffande!
Jag är definitivt inne på den germanska nymedicinens förklaringsmodeller till sjukdomsförlopp som delas upp i konfliktaktiv fas respektive konfliktolys. Har läst om Dr Hamers historia och GMN regelbundet sista månaderna. Detta borde definitivt diskuteras mer om. Stora uppenbarelser som kan ge stora förändringar hos det kollektiva psyket när detta kommer upp till ytan, utan tvekan.

Det har radikalt förändrat mitt synsätt på sjukdomar. Och känner mindre rädsla för "sjukdomar" än när jag köpte den traditionella medicinens perspektiv.

Funderar på starta en tråd inom ämnet när jag känner mig mindre lat.
Citera
2023-01-21, 20:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KlartSur
Härligt! Jag lägger en påminnelse till dig att be om ursäkt vid nyår. Jag öppnar tråden igen då. Ledsen att jag var så tydlig, för de antivaxare jag har pratat med tidigare har bara varit aggressiva och hävdat att jag ljög 😀. Som den dåre som sade att Israel skulle vara utplånat för ett år sedan, eftersom alla vaccinerade sig. Men som sedan bestämde sig för att judar skyddar judar.

Du får vänta tills efter nyårsdagen, då du väl äter pizza liksom alla vi vaccinerade.

Du glömde att vi skulle ha massa nanorobotar som tyr allt vi tänker gör och är. Samt inbyggd GPS navigering. Vissa sa att vi skulle bli självlysande. Andra att vi bara skulle dö i drivor.

Jag undrar mest hur många vändor antivaxers gjort på psyket under året. Där kan vi snacka om redigt otrevliga injektioner med inte särkillt trevliga ämnen.
Citera
2023-01-21, 20:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Brodrude
Du glömde att vi skulle ha massa nanorobotar som tyr allt vi tänker gör och är. Samt inbyggd GPS navigering. Vissa sa att vi skulle bli självlysande. Andra att vi bara skulle dö i drivor.

Jag undrar mest hur många vändor antivaxers gjort på psyket under året. Där kan vi snacka om redigt otrevliga injektioner med inte särkillt trevliga ämnen.
Jag tar ursäkt per ursäkt, men ännu har jag aldrig fått någon, eftersom antivaxarnas åsikter har ändrats under åren. Det har alktid varit jag som varit idiot, när jag har påpekat deras misslyckanden. De har aldrig haft fel!! Dock är de alla säkra på att vi vaccinerade kommer att dö!

Vissa av dem tycker ändå synd om oss, men tidplanen för vår undergång är längre än de flesta trodde. Än så länge pratar vi om månader, men snart blir det år. De helt otroligt kompetenta tillverkarna av vaccinet har bestämt att vi alla kommer att dö om flera år. En kunskap som aldrig förr har funnits, men judarna har ännu en gång visat sig vara smartare än alla andra, när de konstruerat vår undergång.

Usch, nu kommer jag ännu en gång att ses som en jude 😒
Citera
2023-01-21, 20:36
Medlem
Ridaxs avatar
Citat:
Tja sappig.

Kolla gärna upp "new german medicine" på det. Skulle vara intressant att se vad du tycker.

Citat:
Det har radikalt förändrat mitt synsätt på sjukdomar. Och känner mindre rädsla för "sjukdomar" än när jag köpte den traditionella medicinens perspektiv.

Verkar intressant. Hoppas du återkommer med en tråd.
Citera
2023-01-21, 20:52
Medlem
Sappigs avatar
Citat:

Jag är inte säker på om gemene man är redo att höra om GNM, uppriktigt sagt. Med det sagt vore det kul om diskussion tas upp om ämnet ifråga. Biologiska chockkonflikter (DHS) som sätter igång meningsfulla biologiska specialprogram (SBS) svarar för säkert minst 80 % av alla dysfunktioner hos människor, om inte mer. Då pratar vi ej om olyckor, näring- och vattenbrist, matförgiftning, inre autointoxifikering, försurning mm. Mikroorganismer som candida albicans och mycobakterium tuberkulosis bryter ned cellvävnad ("cancer") i postkonfliktolysen. Terrängteorin med Antoine Bechamp i spetsen understryker pleomorfism, att mikroberna ändras i samband med terrängen när kroppens homeostas hamnar ur balans. Detta går ihop med GNM. Skulle definitivt vara intressant att se hur covidinjektioner med hänseende på shedding (partiklar eller radiering) förhåller sig inom ramverket av germanska nymedicinens integrativa medicinska system. Vi vet att rådande makter försatte folk i sjukligare sinnelag med skrämselpropaganda under coronaåren genom att väcka "territoriella rädslokonflikter" och/eller "dödsskräckkonflikter".
Sedan när sprutan kom kan de som känt sig tvingade till sprutorna upplevt "attackkonflikter". GNM klarnar upp många frågetecken.
Senast redigerad av Sappig 2023-01-21 kl. 20:57.
Citera
2023-01-21, 20:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KlartSur
Jag tar ursäkt per ursäkt, men ännu har jag aldrig fått någon, eftersom antivaxarnas åsikter har ändrats under åren. Det har alktid varit jag som varit idiot, när jag har påpekat deras misslyckanden. De har aldrig haft fel!! Dock är de alla säkra på att vi vaccinerade kommer att dö!

Vissa av dem tycker ändå synd om oss, men tidplanen för vår undergång är längre än de flesta trodde. Än så länge pratar vi om månader, men snart blir det år. De helt otroligt kompetenta tillverkarna av vaccinet har bestämt att vi alla kommer att dö om flera år. En kunskap som aldrig förr har funnits, men judarna har ännu en gång visat sig vara smartare än alla andra, när de konstruerat vår undergång.

Usch, nu kommer jag ännu en gång att ses som en jude 😒

flytta fokus jaha ja jasså det... ja jag ahr ju haft bekanta sen 80 talet så ja det var ju... Elallergi, radiovågor från vanlig FM var ju dödstålefarigt innan det. Sen var mobiler livsfarligt, jag var tvungen att lägga min g2 mobil vid tomtgränsen när jag var på besök.

Då på den tiden gärna något krin att inte bli tvingad att gå en kurs om man var långtidsarbetslös.

precis när datortek dök upp så var alla dödsrädda för datorer, dom hadde någon sorts farlig strålig och man skulle även bli hjärntvättad. Sen när det inte var lika aktuellt längre så började folk snacka elallergi igen och lite vagt om vaccinerna mot alla barnsjukdomar. lite vagt allså...

jag tror att man hållit på med väldigt mycket bara för att lyfta bidrag egentligen och ha legitima skäl att slippa gå någon kurs som AF kastat på folk. Det är nog gaska lätt att gå tioll sjukuset och påstå att man mår skitdåligt av alla strålning, och det spelar kanapast roll att få stämpel som psykiska åkommor allt för att slippa göra ett handtag. Så är det ju oftast... klena äter knappt, har inte ett uns muskler. Särskilt kvinnorna brukar bestå av skelett och skinn, kanppt mycket mer.

Har ni nånsin sett en antivaxer ute på vägbyggen eller som gjutare på ett bygge, Eller något vanligt jävla jobb. nä just det.

Det är bara att kolla på alla knasiga youtubers där ute som "tror" på massa som inte finns. Dom är frekvent förekommande på psyket hela bunten så är det bara. Det är bara för oss alla andra att stå med bägge fötterna på jorden och säga ifrån svårare än så är det inte.

Säg bara ifrån rejält, när ni träffar på någon och gå därifrån. Säg upp dom på jobbet, och gör det svårt för dom att hålla på med den skiten. Ställ krav som att håll käften med din skit här på jobbet.

Det är liksom inget mer med det. rycka på axlar.
Citera
2023-01-21, 20:56
Medlem
Clas.Ohlsson.453s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kissgobbe
Jag är helt säker på att man inte har skapat ett "vaccin" som kan sprida sig lite hur som helst mellan människor. Det skulle vara för stora risker för de som tjänar pengar på att hausa upp corona som pesten.

Att lättlurade sängvätare sen däremot frivilligt, utan någon som helst eftertanke, lätt sig injiceras med dessa sprutor, är väl en ren vinst på flera plan för de ansvariga.

Pengar, makt eller depopulation? Alla tre i en salig blandning?

Oavsett, så vinner de.
Jag tror också det. Men det är ändå inte vem som helst som påstår detta. Men det låter som sagt väldigt konstigt. Men men vi kommer veta om några år iallafall.
Citera
2023-01-21, 21:02
Medlem
Citat:
Jag är inte säker på om gemene man är redo att höra om GNM, uppriktigt sagt. Med det sagt vore det kul om diskussion tas upp om ämnet ifråga. Biologiska chockkonflikter (DHS) som sätter igång meningsfulla biologiska specialprogram (SBS) svarar för säkert minst 80 % av alla dysfunktioner hos människor, om inte mer. Då pratar vi ej om olyckor, näring- och vattenbrist, matförgiftning, inre autointoxifikering, försurning mm. Mikroorganismer som candida albicans och mycobakterium tuberkulosis bryter ned cellvävnad ("cancer") i postkonfliktolysen. Terrängteorin med Antoine Bechamp i spetsen understryker pleomorfism, att mikroberna ändras i samband med terrängen när kroppens homeostas hamnar ur balans. Detta går ihop med GNM. Skulle definitivt vara intressant att se hur covidinjektioner med hänseende på shedding (partiklar eller radiering) förhåller sig inom ramverket av germanska nymedicinens integrativa medicinska system. Vi vet att rådande makter försatte folk i sjukligare sinnelag med skrämselpropaganda under coronaåren genom att väcka "territoriella rädslokonflikter" och/eller "dödsskräckkonflikter".
Sedan när sprutan kom kan de som känt sig tvingade till sprutorna upplevt "attackkonflikter". GNM klarnar upp många frågetecken.
Om du ens vill verka seriös, så snälla, försök göra bättre styckeindelning! Ditt inlägg ser ut som någon skrivet av någon som aldrig i sitt liv har läst en enda bok.

Jag är kanske lat, men din text går inte att läsa.
Citera
2023-01-21, 21:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Clas.Ohlsson.453
Jag tror också det. Men det är ändå inte vem som helst som påstår detta. Men det låter som sagt väldigt konstigt. Men men vi kommer veta om några år iallafall.
OK, så nu är det "några" år? När kan vi bestämma oss för ett sista datum? Ursprungligen var det tre månader, men nu är vi två år senare. Vad gäller nu?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in