Citat:
Ursprungligen postat av
Redrum.187
Snart citerar du väl dig själv när folk inte kommenterar dig..
Jag tänker att det krävs väldigt mycket mera intresse för en människa om man ihålligt försvarar den. Än om man väljer att framföra sin kritik mot En människa. Ni exempelvis, Gör hela tiden aktiva val att gå in på denna tråd, läsa och reta er på mig. Väldigt intressant tycker jag. Och knappast speciellt mycket bättre än att jag är sur på Margå.
Citat:
Ursprungligen postat av
zol
Folk som ligger ned...I detta fall ligger ned vid poolen i Afrika med hennes nya snygga kille.
Hon har gått vidare..skrattar hela vägen till banken
Nja, det är inte sant. Du behöver bara titta på hennes flöden på sociala media och jämnföra det med de flöden hon hade innan delningen av klippet. Det är inte business as usual. Hon förekommer inte i media på samma sätt heller.
Hon kan knappast gå vidare fören hon är förlåten av sina följare. Att radera en massa inlägg på sina social medier gör dessutom att din rating sjunker. Så hon hamnar längre och längre ner på synlighets skalan.
Hon får gärna ligga i en solstol med sin nya snygga kille. Det upplevs fickkniven mer som flykt än som njutbar solsemester.
Och skrattar hela vägen till banken? Vem går till banken nu för tiden. Dessutom har jag aldrig skrivet att jag önskar henne ekonomisk kollaps. Man får hoppas att hon har lite sparat ladorna. Det är väl skönt för Arnold om de kan leva efter den standarden de är vana vid.