2019-11-19, 00:35
Medlem
bax88s avatar
Varför fylls mina flöden på olika medier av nyheten av att denna människa ska separera från någon som heter Jacob Liebermann.

Vad är personen känd för att vara så viktig för media att rapportera om?
Varför ska dem separera? Har någon varit och tjuvknullat?
Citera
2019-11-19, 00:53
Bannlyst
Hennes namn för onekligen tankarna till Stureplan, och hon är väl en typisk bloggerska som tagit sig fram på sitt utseende.
Senast redigerad av Idiaminsalva 2019-11-19 kl. 00:59.
Citera
2019-11-19, 00:56
Medlem
Totalt ointressant människa och influencer som lyckats få massa uppmärksamhet.Frontat DNs lördagsbilaga och massa andra medier men säger aldrig nåt intressant. Försöker spela miljömedveten och åker jorden runt (bla Maldiverna, Sydafrika och Indien) som hon visar i sin vlogg. Dagens kändisar !
Senast redigerad av pollarn 2019-11-19 kl. 00:59.
Citera
2019-11-19, 01:41
Medlem
Hon är bara känd för att ha gjort en Gudrun och filmat sin förlossning och lagt upp den på Youtube.

https://www.elle.se/forlossning-film-youtube/

(FB) Margaux Dietz
Citera
2019-11-19, 03:06
Bannlyst
Falsk människa som är allierad med Annie Lööf och säkert tycker hon förtjänar en bättre man än sin nuvarande Cis-man!

Jag bad henne om en tjänst till ett svårt sjukt barn som ser upp till henne, men hon svarade inte ens.
Citera
2019-11-19, 05:30
Medlem
Och varför skulle hon svara en total främling som tigger tjänster? Jag skulle aldrig göra det.
Citera
2019-11-19, 05:58
Medlem
Skvistens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arnold666
Falsk människa som är allierad med Annie Lööf och säkert tycker hon förtjänar en bättre man än sin nuvarande Cis-man!

Jag bad henne om en tjänst till ett svårt sjukt barn som ser upp till henne, men hon svarade inte ens.

Hon kliver nog snart in som politiker i centern
Citera
2019-11-19, 07:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Arnold666

Får jag fråga hur och varför det sjuka barnet ser upp till henne?

Vad har hänt? Är Margaux en av dagens förebilder? Bra trist.

Jag beklagar barnets sjukdom.
Citera
2019-11-19, 08:14
Medlem
magpies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bax88
Varför fylls mina flöden på olika medier av nyheten av att denna människa ska separera från någon som heter Jacob Liebermann.

Vad är personen känd för att vara så viktig för media att rapportera om?
Varför ska dem separera? Har någon varit och tjuvknullat?

Jag tänkte samma sak och var tvungen att googla. Bildskön tjej som verkar få betalt för att sitta och surfa på nätet. Men grundfrågan kvarstår ändå; hur kan hennes separation vara det minsta intressant?
Citera
2019-11-19, 08:20
Medlem
Hon är en Youtube-"kändis" med 260k prenumeranter.
Är väl därför media tycker att det är en nyhet?
Citera
2019-11-19, 09:18
Medlem
bax88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cornelia92
Hon är bara känd för att ha gjort en Gudrun och filmat sin förlossning och lagt upp den på Youtube.

https://www.elle.se/forlossning-film-youtube/

(FB) Margaux Dietz

Hade hon lika hårigt geggveck som Gudrun hade?
Den synen kommer jag aldrig att glömma😶
Citera
2019-11-19, 10:08
Medlem
Hon och Viktor frisk har länge laddat upp bilder där de varit lite väl närgående och frisk har typ förklarat att han längtar till att se deras (margaux och Jacobs) barn att växa upp. Något som inte stämmer i den relationen och gissningsvis knullar dom som kaniner. Kolla frisks insta.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in