2023-01-18, 19:29
Medlem
abvs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av knark-kungen
Tror inte han bygger så mycket immunförsvar då han nästan aldrig lämnar hemmet.

Någon som sett senaste videon? Inge vidare views på den var det en 30 minuters upprepning?
Total jävla rundgång. Polisen har inga resurser fast de kan stoppa en epa. BYRÅKRATIIIIIIII. Rask kan allt, myndigheter kan ingenting. Man ska inte kriminalisera knarkare, de har en sjukdom. Schizofrena nekrofil-pedofiler ska hängas på torget, de är friska. USAAAAAA. Ändra lagar hit, ändra lagar dit. Finns inget offer, grrrrr finkan ändå. Högt uppsatta gör sitt jobb samt följer lagen, de har ingen RYGGRAD.
Citera
2023-01-18, 19:33
Medlem
knark-kungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av abv
Total jävla rundgång. Polisen har inga resurser fast de kan stoppa en epa. BYRÅKRATIIIIIIII. Rask kan allt, myndigheter kan ingenting. Man ska inte kriminalisera knarkare, de har en sjukdom. Schizofrena nekrofil-pedofiler ska hängas på torget, de är friska. USAAAAAA. Ändra lagar hit, ändra lagar dit. Finns inget offer, grrrrr finkan ändå. Högt uppsatta gör sitt jobb samt följer lagen, de har ingen RYGGRAD.
Bra sammanfattning, låter som det vanliga dravlet från Mr.Knowitall
Citera
2023-01-18, 19:53
Medlem
Hugin86s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wooqiprwo
Har man småbarn kan man ju vara lite mer utsatt för infektioner, dock vet jag inte hur mycket Astrid är på dagis egentligen? Då det han gör borde klassas som hobby så borde de väl egentligen inte ha rätt till mer än 15 timmar.

Dock känns det som att Alex har nedsatt immunförsvar. Kanske blir en ond spiral hälsomässigt av att gå hemma?

Vet att man blir lite mer sjuk av att ha kottar. Men så sjuk som han. De är ej normalt, han snorar snörvlar helatiden , är de inte snuva är de hals ont eller rinnande ögon. Är han inte sjuk är de kvalster eller pollen allergi i februari. Tror hans immunförsvar är i botten,
Citera
2023-01-18, 22:16
Medlem
Wooqiprwos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hugin86
Vet att man blir lite mer sjuk av att ha kottar. Men så sjuk som han. De är ej normalt, han snorar snörvlar helatiden , är de inte snuva är de hals ont eller rinnande ögon. Är han inte sjuk är de kvalster eller pollen allergi i februari. Tror hans immunförsvar är i botten,

Ja antingen är det mögel i skolådan eller så har han kasst immunförsvar tror jag. Man bygger ju upp immunförsvaret genom att vara ute och utsätta sig för lite baciller.
Citera
2023-01-19, 08:27
Medlem
Fan vad tråkiga hans senaste videos är. Tittade lite, visst han lyfter ibland viktiga ämnen det kan ja ge han rätt i. Men att sitta där i ett rum och babbla kommer aldrig göra honom stor. Carl-Fredriks storhetstid är över sedan länge.

Sen att han har mage att göra tre avsnitt om ett bebismordet i Trosa på sin podcäst under namnet kusligt, rysligt & mysigt. Jävligt osmakligt i min mening.

Tycker han har blivit sjukt smal också, äter han inget eller? Sjukt bra för hälsan och fasta och bara gå inne och såsa i lägenheten hela dagen....
Senast redigerad av Blacksabbath87 2023-01-19 kl. 08:33.
Citera
2023-01-19, 14:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Valet20222
Det är helt sant, men det kan också vara lite grann trauma innan han blev så där jävla störig och jobbig.

Visserligen! Kan dock aldrig minnas att Carl-Fredrik tagit upp en enda traumatisk händelse där han själv skulle utsatts för något! Utan han gjorde ett par avsnitt där ser asgarvades åt hans pappas bravader på fyllan och när han var påtänd under Carl-Fredriks barndom! Växte upp med en drickande far och en riktigt urspårad sadistisk fru till honom och jag kan iallafall hålla mig för skratt idag 😂 Hans ursäkter kanske funkar på totalt ovetande idioter men inte på vanligt folk. Kikar på byggserien nu där Markoolio ska bygga nytt hus åt sin mamma där det berättas om att han växte upp i ett alkoholiserat hem med en totalt kraschad mamma. Inte fan beter han sig som Carl-Fredrik för det, inte fan trots sitt kändisskap hängde Markoolio ut sin mamma när hon på sina lägsta punkter i livet knappt vid medvetande fick en kamera upptryckt i ansiktet med Carl-Fredrik skrikandes att ”detta är i ett gott syfte”

Man kan debattera detta 100 varv om igen, kontentan är ändå varje gång att Carl-Fredrik är som han själv uttrycker sig ”Ett Ääässchhlleee”
Citera
2023-01-19, 15:04
Medlem
knark-kungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blacksabbath87
Fan vad tråkiga hans senaste videos är. Tittade lite, visst han lyfter ibland viktiga ämnen det kan ja ge han rätt i. Men att sitta där i ett rum och babbla kommer aldrig göra honom stor. Carl-Fredriks storhetstid är över sedan länge.

Sen att han har mage att göra tre avsnitt om ett bebismordet i Trosa på sin podcäst under namnet kusligt, rysligt & mysigt. Jävligt osmakligt i min mening.

Tycker han har blivit sjukt smal också, äter han inget eller? Sjukt bra för hälsan och fasta och bara gå inne och såsa i lägenheten hela dagen....
Han har inga pengar därför har han gått ner så mycket i vikt, han äter en gång per dag + trycker i sig Thessans dampmedicin för att det ska vara möjligt.

Skulle inte förvåna mig om han sagt till barnen att sno med sig mat från skolan, som om han inte moochade nog på samhället redan.

Alf! Höj veckopengen, ditt barnbarn håller på att svälta ihjäl.

Thessan å andra sidan borde göra en bypass, hon håller ju på att fullständigt äta ihjäl sig själv.
Citera
2023-01-19, 16:38
Medlem
Wooqiprwos avatar
Citat:
Han har inga pengar därför har han gått ner så mycket i vikt, han äter en gång per dag + trycker i sig Thessans dampmedicin för att det ska vara möjligt.

Skulle inte förvåna mig om han sagt till barnen att sno med sig mat från skolan, som om han inte moochade nog på samhället redan.

Thessan å andra sidan borde göra en bypass, hon håller ju på att fullständigt äta ihjäl sig själv.

Blir man glansig på ögonen av det? Är så dålig på droger/mediciner.
Citera
2023-01-19, 17:16
Medlem
Citat:

Fullt möjligt att det kan vara så, jag tror du har rätt. När han lekte AMG-Mannen var det ju "goa tider" då var det beef jerky, oxfile, vitlöksbombade kötträtter. Nu räcker väl inte ens veckopengen till det mest basala som bröd och mjölk.
Snuset betalas väl med barnbidraget? Fattar inte ens varför han snuuuusaaar, lägg pengarna och gör storkok istället till familjen. Men det är viktigare att kickassfarsan ska ha sin prilla under käften och leka att han är någon tuffing. Snus är ju något manligt i hans ögon, han ska alltid visa att han lägger upp en prilla, som om det vore något tufft? Andra snusare flashar inte lika mycket med dosan som Kaal-Fredrik gör.
Citera
2023-01-19, 17:17
Medlem
Citat:

Det är som att fråga hur långt ett snöre är!
Minns tiden då Carl-Fredrik hade live på Youtube en period med Tessan i bild där han själv var ur bild och betedde sig 100% som en påverkad benzomissbrukare! Tror säkert att han skaffat piller och lurat i frugan att detta minsann var rättfärdigad självmedicinering eftersom att Baronens tårar fullkomligt sprutade av ångest! Motvilligt men hjärntvättad gick hon säkert med på det vilket slutade i en periods liveserier där Baronen var påtänd och visade därför inte ditt nylle i kameran! Att han åter igen skulle göra samma misstag att filma sig själv påverkad går att sia om hur mycket som helst! Verkligheten är att det är ofta helt omöjligt att se på video exakt vad någon petat i sig förutom i de allra mest uppenbara fallen typ alla timmars material på hans far.

Att det förekommer ett sidomissbruk hemma i skolådan tror jag dock inte är helt orimligt! Till vilken grad och exakt av vad ska jag låta vara osagt men som vi alla vet så kan det svänga fort hos Carl-Fredrik! Ena dagen är han en stackars medberoende som hatar droger och andra dagen kan han propagera för att legalisera marijuanarökning 🤷🏼‍♀️ Att piller då ligger nära till hands är inte så svårt att räkna ut!
Citera
2023-01-19, 17:19
Medlem
knark-kungens avatar
Citat:
Det blir man av röka, kan ju vara så att han tagit en horsemacka också men det har han inte råd med.

Med tanke på hur mycket han hypar cbd så röker han säkert cannabis, det skulle också förklara varför han inte orkat skaffa sig ett jobb under 10 års tid.
Citera
2023-01-19, 17:26
Medlem
Vad tror ni Baronen gör om tio år?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här