Flashback bygger pepparkakshus!
2022-03-15, 15:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FightOrFlight1
Jag måste ju bara fråga..
Ni som skriver att hans sexuella läggning inte är udda, hur tänker ni där? Vet ni vad ordet "udda" betyder?
För annars kan jag ju ge en liten hint. Ordet "udda" betyder bl.a.: omaka, enstaka, avvikande, underlig, särpräglad, originell, egen, ovanlig, annorlunda.

Personligen tycker jag att hans fantasier är väldigt udda, då jag tror och hoppas att de inte är särskilt vanliga. Jag kan dock ha fel, för jag vet trots allt inte vad alla andra har för fantasier.

När det kommer till Bajsmannen, så kan vi konstatera att han om någon är den sista människan som borde yttra sig. Detta då jag vet att han själv satt och skröt i videos om att han och hans kompis pissade på en däckad tjejs huvud, tryckt upp en dildo i en däckad killes röv, släckt cigaretter på en däckad killes ollon osv osv.. Jag undrar lite när dessa däckade personer sa "Ja" och gav sitt samtycke i situationen!?
Är det inte mer sjukt att ge sig på folk som är helt försvarslösa än att säga kriterierna för att man ska få vara med i en tävling (även om kriterierna är fruktansvärt vidriga)?

Jag tycker absolut inte att det M säger att han vill göra är särskilt hälsosamt, men han är åtminstone ärlig och han säger att om man ska vara med i tävlingen så förväntas man ställa upp på vissa saker. Dvs, han vill att man samtycker till dessa saker när man går med i tävlingen och att om man inte är beredd att göra dessa saker så ska man inte ens ansöka om att vara med i tävlingen.
Hade han tänkt våldföra sig på någon för att få sin fantasi uppfylld så hade han med största sannolikhet redan gjort det.

Att M dessutom går ut med sina preferenser på hur han föredrar att en person ser ut är väl inte särskilt konstigt? Alla har vi våra preferenser, många som t.ex använder en dejtingapp skriver vad de söker.
Att däremot sitta som Bajsmannen gjort vid flertalet tillfällen och håna personer för att de ser ut på ett visst sätt, att de är överviktiga osv, det är något jag kan tycka är vidrigt.
Bara för att förtydliga. M har inte dessa krav för tävlingen. Det är något han frågar enskild "kvinna" efter att de själva börjat prata om det, iaf gällande kniv. Sen att han har en fetisch för slag är inte udda.
Citera
2022-03-15, 15:09
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spritnota
Han har fått instruktioner från andra att byta ut orden i sin evighetstävling, grundprincipen är att han har rätt till magmys.
Det spelar ingen roll vad du tror att han fått instruktioner om eller vilken grundprincip han har. Den kvinna som hakar på har fått veta vad han står och vill ha så han försöker inte lura någon. Han är öppen med vilken interaktion han vill ha.

Citat:
Micke blev av med sitt "jobb" för väldigt många år sen när han slutade att gå dit på grund av tidsbrist, flera år innan Rask kände till hans existens. Arrangera tävlingar tar upp hela hans vakna tid och han lägger sig oftast runt kl 4-5 på morgonkvisten.
Fast det där kan inte stämma för han hade något arbete när jag kände till hans existens, och det kom långt efter att Rask började trakassera honom.
Citera
2022-03-15, 15:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Romanche92
Till Alexander rask angående om LSS.
https://www.youtube.com/watch?v=ReiAqbKU5-c

Rätt intressant video.

Hon är ju precis som rask när de pratar, alltså att hon upprepar samma sak 100 gånger. Vet inte hu många gånger hon sa meningen "jag har haft LSS i 7 år".

Hennes lösning var dessutom att göra honom bostadstadslös och utan LSS, dvs att absolut ingen kommer att försöka förhindra hans försök till tävlingar. Låter ju jättebra... Eller?
Citera
2022-03-15, 15:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Romanche92
Till Alexander rask angående om LSS.
https://www.youtube.com/watch?v=ReiAqbKU5-c

Rätt intressant video.
Det där är en väninna till addebooii88 (magmysmannens fiende som är ännu mer utvecklingsstörd än M).
Det jag egentligen vill säga är att de flesta följare som Rask har är LSS folk och annat superduper white trash. Det är dessa som hejar på honom och skriver kommentarer som får honom att framstå som en superhjälte. Det är även dessa som pekar finger åt Flashback så fort en kommentar skrivs som inte höjer upp Rask till skyarna.
Citera
2022-03-15, 15:18
Medlem
Spritnotas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Det spelar ingen roll vad du tror att han fått instruktioner om eller vilken grundprincip han har. Den kvinna som hakar på har fått veta vad han står och vill ha så han försöker inte lura någon. Han är öppen med vilken interaktion han vill ha.

Fast det där kan inte stämma för han hade något arbete när jag kände till hans existens, och det kom långt efter att Rask började trakassera honom.

Han slutade att gå till rekonden våren 2016, och när han inte hade satt sin fot där på cirka två år fick han "sparken". Hans mamma löste så han fick fortsätta, så han var där två halvdagar i sällskap med en kvinna från kommunen som filmade honom. Dag tre hade inte tid att gå dit för filmen skulle klippas klart - och han knappt satt sin fot där sedan dess. Jag minns att han var där vid ett tillfälle, för då satt han utanför tvätthallen och hade live.

Har han ändå fortsatt att kalla sig för rekondchef? Javisst.
Citera
2022-03-15, 15:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NoOneSomeOne
Bara för att förtydliga. M har inte dessa krav för tävlingen. Det är något han frågar enskild "kvinna" efter att de själva börjat prata om det, iaf gällande kniv. Sen att han har en fetisch för slag är inte udda.

Då förstår jag inte riktigt problemet.. För i videon där han pratar med en tjej(ett troll) så frågar han om hon är okej med det och hon svarar då "ja", så med andra ord gav han sitt samtycke.
Han säger inte heller att han vill skära någon cm in utan någon mm, vilket är stor skillnad.

Rask får det att låta som att han planerar att sprätta upp en kvinna med kniv, men det är inte alls det han säger.

Jag vet personer som sagt vid frågelekar på fest att de tänder på att rista med kniv alltså bara ytligt så att det blöder lite och sånna som tänder på stryp och slag med knuten näve i sexakten.
Jag skulle dock inte påstå att det är särskilt vanligt (men som sagt jag har inte heller koll på andras sexuella fantasier så jag kan absolut ha fel).

Jag säger inte att M är riktigt riktig i huvudet, men enda anledningen till att Rask går på honom är ju för att han är ett lätt byte.
Citera
2022-03-15, 15:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FightOrFlight1
Då förstår jag inte riktigt problemet.. För i videon där han pratar med en tjej(ett troll) så frågar han om hon är okej med det och hon svarar då "ja", så med andra ord gav han sitt samtycke.
Han säger inte heller att han vill skära någon cm in utan någon mm, vilket är stor skillnad.

Rask får det att låta som att han planerar att sprätta upp en kvinna med kniv, men det är inte alls det han säger.

Jag vet personer som sagt vid frågelekar på fest att de tänder på att rista med kniv alltså bara ytligt så att det blöder lite och sånna som tänder på stryp och slag med knuten näve i sexakten.
Jag skulle dock inte påstå att det är särskilt vanligt (men som sagt jag har inte heller koll på andras sexuella fantasier så jag kan absolut ha fel).

Jag säger inte att M är riktigt riktig i huvudet, men enda anledningen till att Rask går på honom är ju för att han är ett lätt byte.
Det är ett samtal utanför tävlingen och vi får inte höra när tjejen själv först kåtar upp honom med kniv i magen och slag mot mage och ansiktet. Vi får bara höra M fråga för att få bekräftelse på sina fantasier.
Citera
2022-03-15, 15:58
Bannlyst
https://youtu.be/QhDUet-za5c

Men herregud Rask släpper en ny video angående den senaste konflikten!!!

Rask förklarar att han har hört av sig till Magmysmicke med en ansökan att få vara moderator i tävlingen. Han vill alltså sitta och titta på dessa heta brudar som "trollar honom". Rask är förbannad för att Magmysmicke nekade hans ansökan. HAHAHAHAHA WTF!

Rask låter som en "broken record" och upprepar samma saker i dagens video, hur man kan låta runkmicke ha tillgång till internet osv. Rask gestikulerar med handen likt en neger-basketspelare snurrar en poll på fingret, eller som en italienare som snurrar en pizza på fingret medan han förklarar hur ett skyddsnät fungerar.

Rask uppger idag 15 mars 2022 att om han skulle befinna sig på en arbetsplats så skulle han gråta från morgon till kväll. PINSAMT, ÄCKLIGT, SKAMLIGT!

Rask: "Du behöver inte berätta för mig hur bensodiazepiner påverkar en hjärna"
Senast redigerad av lovedrug 2022-03-15 kl. 16:10.
Citera
2022-03-15, 16:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lovedrug
https://youtu.be/QhDUet-za5c

Men herregud Rask släpper en ny video angående den senaste konflikten!!!

Rask förklarar att han har hört av sig till Magmysmicke med en ansökan att få vara moderator i tävlingen. Han vill alltså sitta och titta på dessa heta brudar som "trollar honom". Rask är förbannad för att Magmysmicke nekade hans ansökan. HAHAHAHAHA WTF!

Rask låter som en "broken record" och upprepar samma saker i dagens video, hur man kan låta runkmicke ha tillgång till internet osv. Rask gestikulerar med handen likt en neger-basketspelare snurrar en poll på fingret, eller som en italienare som snurrar en pizza på fingret medan han förklarar hur ett skyddsnät fungerar.

Rask uppger idag 15 mars 2022 att om han skulle befinna sig på en arbetsplats så skulle han gråta från morgon till kväll. PINSAMT, ÄCKLIGT, SKAMLIGT!

Rask: "Du behöver inte berätta för mig hur bensodiazepiner påverkar en hjärna"

Det mest bisarra med det här är att Baronen sitter där och ser sig själv som en samhällshjälte för att han är den enda som ”gör någonting åt det här”. Ett outbildat jävla WT-helvete från Trosa tycker alltså att han vet bäst hur man ska hantera Micke. Haha.

Bukakkebaronen borde liksom Magmysmicke försvinna från internet.

EDIT: Han svarar på kommentarer som han har tagit bort från den tidigare videon. Det är en märklig typ den där Baronen.
Citera
2022-03-15, 16:20
Medlem
cerns avatar
Hur fan pallar han..
Kollade 20 sekunder den här gången sen stängde jag ner..

Fråga: Vad gör Rask sittandes i bilen om dagarna? Kör han bara planlöst omkring om dagarna och ska se tuff ut?

Han har väl inget jobb han kör till eller?
Citera
2022-03-15, 16:21
Medlem
Tosse61s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NoOneSomeOne
Det där är en väninna till addebooii88 (magmysmannens fiende som är ännu mer utvecklingsstörd än M).
Det jag egentligen vill säga är att de flesta följare som Rask har är LSS folk och annat superduper white trash. Det är dessa som hejar på honom och skriver kommentarer som får honom att framstå som en superhjälte. Det är även dessa som pekar finger åt Flashback så fort en kommentar skrivs som inte höjer upp Rask till skyarna.

LSS folk och annat superduper white trash? Som härute då.
Citera
2022-03-15, 16:26
Bannlyst
Även svenska staten blev raskad i dagens video, herregud, vad är det vi har skapat...?!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in