2023-01-17, 19:57
Medlem
Hasselassefrasses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tjena_67
Tänk att vara hans pappa och ha en dominant uppvarvad och psykotisk Tompa, som aldrig sover, som pressar dig att ta olika beslut för att bibehålla / utöka gårdens verksamhet?
Exakt så går snacket i byn. Sen inte må helt 100 bra fy fan stackare gå där och bli överkörd
2023-01-17, 19:59
Medlem
Hasselassefrasses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SmurfStorm
Rätta mig om jag har fel nu men bråket med mamman är en gammal video, dagar/veckor gammal, och när han hotade att stå utanför systerns hus och ringa polisen tills dom gav tillbaka dagböckerna så fick han tillbaka dom. I en video häromdagen visade han att dom var tillbaka och i nästa andetag var det någon del av en myntsamling han misstänkte var borta som han ville ha tillbaka.
Ja problemet var hon lämnade den när hon var hemma så inget med att han skulle komma och hämta den. Ytterligare vanföreställningar att hon skulle eldat upp den mm mm 😂😂
2023-01-17, 20:00
Medlem
Hasselassefrasses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av adina
Han blandar lite när han lägger ut sina samtal med sin mamma och sin syster så en del är inte nya
Nej exakt. Tjatar om samma samma samma
2023-01-17, 20:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av J0RDGUBBE
Vad är det för dagbok han dillar om? Verkar ju helt maniskt.
En sådan där dagbok där man skriver korta noteringar på några rader som många lite äldre har , dagens temperatur , vem som besökt osv
2023-01-17, 20:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RFT
Domstolsfrid
Vad heter det på lagspråk? Inget svar när man söker på Google.
Förr fanns något som hette Tingsfrid. Men jag tror den är borttagen.

Det är nog inte längre en lag utan mer en praxis
2023-01-17, 20:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tjena_67
Du menar paret som är åtalade för vållande till Donias död?

Ja just dom
2023-01-17, 20:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av potatislandet
Ett av Toms mest trogna Facebookfans, C@rolin Kö*ig, med dagens mest målande kommentar:

”förstår att Malin är nere idag. Fruktansvärt vad skit som sprids”

Ett fan skulle jag inte kalla mig, snarare en nyfiken följare som ser saker ur en betydligt mer grå nyans än de flesta andra som på något sätt följer Tom. Jag har inte tagit ställning för någon av parterna.

Är väl uppenbart att M vara deppig idag över ljudklippet, tänker jag. Sedan vem det spridits av står osagt.
2023-01-17, 21:02
Medlem
potatislandets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ordlos
Ett fan skulle jag inte kalla mig, snarare en nyfiken följare som ser saker ur en betydligt mer grå nyans än de flesta andra som på något sätt följer Tom. Jag har inte tagit ställning för någon av parterna.

Är väl uppenbart att M vara deppig idag över ljudklippet, tänker jag. Sedan vem det spridits av står osagt.

Bra, då behöver jag inte förklara det roliga i ordvalet ”skit” för dig.
2023-01-17, 21:02
Medlem
Hasselassefrasses avatar
Citat:

Berätta för mig vad som Tom har lyckats med?
Du tycker hans beteende mot anhöriga är ok?
Måste förstå hur ni tänker..
vi som känner Tom sen många många år ser ju att något gått jävligt fel efter faderns bortgång.
Sen vem som spelat in och spridit klippet måste ju vara någon av T eller M. Eller hur går era tankar?
Senast redigerad av Hasselassefrasse 2023-01-17 kl. 21:06.
2023-01-17, 21:10
Medlem
Citat:

Då är det nog dags att öppna ögon och öron😳 För nu går det väl knappast att blunda längre?
2023-01-17, 21:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av potatislandet
Bra, då behöver jag inte förklara det roliga i ordvalet ”skit” för dig.

Nej, förstår. Uppskattar om du tar bort mitt namn i kommentaren.
2023-01-17, 21:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hasselassefrasse
Berätta för mig vad som Tom har lyckats med?
Du tycker hans beteende mot anhöriga är ok?
Måste förstå hur ni tänker..
vi som känner Tom sen många många år ser ju att något gått jävligt fel efter faderns bortgång.
Sen vem som spelat in och spridit klippet måste ju vara någon av T eller M. Eller hur går era tankar?

Som jag sa så tycker jag ingenting eftersom jag inte vet hela bakgrunden. Uppskattar inte att nämnas här på Fb även om namnet är kodat, till viss del. Jag har inte valt att vara offentlig.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in