2023-01-17, 10:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mrplay
Så du menar att vi ska då "sänka" oss till hans nivå?? 🤔
Tom verkar ju inte inse hur hotfull han är mot andra människor så något som han upplever som hotfullt kanske får honom att fatta detta . Han berättar att det ena och det andra inte skrämmer honom men något borde väl även skrämma honom och det lär vara fysiskt/psykiskt överlägsna män som med blicken får människor att backa , han lär ju vara van med sådana överordnade från det militära
2023-01-17, 10:35
Medlem
Max3xs avatar
Citat:
Men personen som ev lagt ut ljudfilen har ju velat honom illa. Fanns väl inget annat syfte än det.

Eller ha honom för sig själv, i sitt eget våld. Efter arvskiftet är Tom en fet torsk!
2023-01-17, 10:39
Medlem
Lillamig72s avatar
Citat:
Ja absolut att det är han själv som gör handlingarna.
Men man vill gärna gottar sig i det lite på vägen!
Om det är någon annan som har läckt den, så borde det väl gå under olaga inspelning?
Har inte orkat läsa igenom övriga 70 trådar och kanske har missat detta men hur är han polisanmäld 5 gånger?
Socialtjänsten i Norrköping.

Pappan till två av Linneas barn har gjort 2 polisanmälningar. En vardera för vad Tom har gjort mot varje barn.

Nässjö kommun ska ha gjort en polisanmälan för Toms gränslösa exponering av Stig-Anders på vårdboende. En man som han bara känt i 5 månader.

En granne till gården i Lutarp.
2023-01-17, 10:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av adina
Tom verkar ju inte inse hur hotfull han är mot andra människor så något som han upplever som hotfullt kanske får honom att fatta detta . Han berättar att det ena och det andra inte skrämmer honom men något borde väl även skrämma honom och det lär vara fysiskt/psykiskt överlägsna män som med blicken får människor att backa , han lär ju vara van med sådana överordnade från det militära

Har han slagit någon, har han lagt sin hand på någon som han pratat med. Nej.
Han använder sin röst och hårda ton, det är det som uppfattas hotfullt. Det är ju en charad, ett spel. Man är inte van att folk pratar på detta vis. Tror inte att ditt förslag skulle funka, då jag tror att de kommer ta till handgemäng mot Tom då han inte kommer bry sig.
2023-01-17, 10:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lillamig72

Pappan till två av Linneas barn har gjort 2 polisanmälningar. En vardera för vad Tom har gjort mot varje barn.

Nässjö kommun ska ha gjort en polisanmälan för Toms gränslösa exponering av Stig-Anders på vårdboende. En man som han bara känt i 5 månader.

De är väl nedlagda allihop?
2023-01-17, 10:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Max3x
Eller ha honom för sig själv, i sitt eget våld. Efter arvskiftet är Tom en fet torsk!

Kan så vara men det är väl samma, samma!?
Blir nog inte så mycket pengar.
2023-01-17, 10:44
Medlem
Lillamig72s avatar
Citat:
Nej
2023-01-17, 10:48
Medlem
Citat:
Nej

Okej, det var vad jag hörde. Då får bi se.
2023-01-17, 10:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av adina
Är inte Tom väldigt nära stämpling och anstiftan till brott med när han uppmanar folket att agera mot diverse tjänstemän på myndigheter , läkare och familjehemsförälder och få dessa att förlora allt samt se till att de döms

I klippet där han skriker och filmar på sin gråtande mamma gör han sig skyldig till minst ofredande.
2023-01-17, 10:57
Medlem
Citat:
Nej , de är inte nedlagda , det är Toms och Linneas anmälningar mot andra som är nedlagda
2023-01-17, 10:59
Medlem
Citat:

Även familjehemmet som Tom och Linnéa står för 2 anmälningar, den gången Tom och Linnéa var uppe men Linnéa var uppe en sväng till efter det och var hotfull och hade då med stora dottern i bilen innan hon gick till anfall mot familjehemmet, pappan till den stora dottern har anmälan mot Tom och Linnéa sedan julhelgen efter det som skedde om jag har förstått allt rätt, sen vet jag inte men jag tror även pappan till dom stora döttrarna har en anmälan mot Linnéa gällande vad som kommit fram och vad som finns på mobilen som Tom och Linnéa vägrar överlämna, tror inte i daxläget att dottern fått mobilen ännu men som sagt är inte helt säker då det var ett tag sedan jag frågade pappan om det för han vill ej älta i det utan låter saker och ting utredas av myndigheter, dock har stora dottern varit på förhör gällande anmälan och samtalat med socialtjänsten var det sista jag fick till mig.
2023-01-17, 11:01
Medlem
Citat:
Har han slagit någon, har han lagt sin hand på någon som han pratat med. Nej.
Han använder sin röst och hårda ton, det är det som uppfattas hotfullt. Det är ju en charad, ett spel. Man är inte van att folk pratar på detta vis. Tror inte att ditt förslag skulle funka, då jag tror att de kommer ta till handgemäng mot Tom då han inte kommer bry sig.
Lär finnas att och annat skäl till att Tom i stort sett bara omger sig med sargade kvinnor och inte män förutom några få med tveksam IQ

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in