2023-01-21, 21:48
Medlem
madtops avatar
Ännu mer OT och meningslöst chattande raderat.

Är det verkligen ingen som vill diskutera trådens ämne bondeupproret?

/moderator
2023-01-21, 22:42
Medlem
Kvillebacken1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kensalrise
Jag och mitt barn råkade promenera förbi detta upplyftande event nära Kopparmärra arrangerat av Tom. Vi passerade precis när en kvinna stod och skrek "OCH SÅ PRATAR DE OM SEX MED BARN!!! KAN NI TÄNKA ER ATT DE PRATAR OM SEX MED 0-5 ÅRINGAR!!!
Sedan kom en harang om pedofilringar. Har ingen aning om i vilket sammanhang, för det kändes inte som om det hänger ihop med varken bondeuppror eller LVU- av barn. De verkar ha många strängar på sin lyra.
Mitt barn tittade i denna stund förbryllat på mig och sa, jag förstår inte varför hon har mikrofon när hon ändå bara skriker!

Gissar på att det var Marianne. En äldre kvinna med bakgrund från bland annat vaccinprotesterna 2021. Numera har hon börjat hänga runt Tom och Bondeupproret. Hennes bidrag till rörelsen är olika konspirationsteorier om WHO och att det finns dolda pedofilnätverk kopplade till maktapparaten.
2023-01-21, 22:53
Medlem
madtops avatar
Det här duger inte. Eftersom i princip ingen kan hålla sig till topic om "bondeupproret" låses tråden. Vare sig Flashback eller forumet KoAT är rätt plats för allmänt skvaller, löst chattande eller innehållslöst länkande till diverse sociala medier.

Tråd låst

/Moderator

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in