2023-01-16, 19:37
Avslutad
Fin rumpa på Öder
2023-01-16, 19:39
Medlem
Dr.Katis avatar
Skåningen e ju tvärskön, verkligen ärketypen av en skåning!

H-kungen e också rolig utan att veta det själv, man garvar åt honom utan att han förstår varför.

Snyggingen Victor lider eventuellt av narcissism eller något liknande, men han ser onekligen jävligt bra ut!
2023-01-16, 19:43
Medlem
picapicans avatar
Vilken bullfetta Sandra Ö har!
2023-01-16, 19:47
Medlem
De visste man ju att stekaren passade på innan tjejerna började lukta fisk (efter typ 1 vecka) nu är hon bara en bricka i spelet och inga känslor finns, hoppas Blondies son är lik sin far då kan de bli riktigt roligt. Sonen och Hamburgarkungen kan bli Blondie och Özkan 2.0 haha
Senast redigerad av DeVaLaGott88 2023-01-16 kl. 20:00.
2023-01-16, 19:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AlligatorMan
Jag känner också igen henne som f-n.

Har googlat men inte hittat nån vettig förklaring till varför. Blir helt frustrerad på detta!

Kollade mkt Lyxfällan förr men slutade när Patrick hoppade av. Borde man inte få nån googleträff om hon varit med där?
Inte för att dom är jättelika. Men tänker på Mikaela lauren när jag ser henne.
2023-01-16, 19:54
Medlem
Dr.Katis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av granskottet80
Inte för att dom är jättelika. Men tänker på Mikaela lauren när jag ser henne.
Du tänker på en av Sandrorna, inte någon av dem som refereras till i frågan du quotat.
2023-01-16, 19:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Heymid
När dyker bondepraktikan upp?

Nu.
2023-01-16, 20:49
Medlem
Herr Bökbergs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BalderNord
Jag förstår inte hur man inte kan tänka på hur det ser ut i TV..
Jag fattar ju att de är osäkra, avundsjuka, bittra människor som alltid behöver nån att hacka på för att känna sig dugliga. Men även om man är en sån människa så borde man kunna stanna upp och tänka efter, och förstå hur det ser ut. Jag menar hade det varit mycket värre om det inte fanns kameror där eller, har de redan tonat ner sig själva och detta vi får se är med ett filter på..
Vilket fall som helst så är de riktigt obehagliga.
Sandra Ö känns som en sån person som skulle vilja bli typ ordningsvakt eller snut bara för att få gå runt och hitta anledningar att tackla ner, slå och trakassera människor på ett lagligt sätt. Egentligen båda Sandrorna men mest Ö.
Sandra Ö ska pippa dig som den här vedstocken https://imgbox.com/S1zdggEJ ingen ide att spela svårfångad.
Hon borde dessutom få tävla mot killarna i kraftgrenar som undantag

Jag gillar att hon är så hård mot Tova, fast jag tror att hon har fel, Tova kan ingenting utöver att slå in kilar mellan människor

Dramakurden kräver beskrivningar för att tillverka ett fiskespö!
Beståendes av en pinne + fiskelina av rastahår

Varför går tjejerna runt i badkläder, det är inte korrekt klädsel, Tova har naturligtvis silikon
2023-01-16, 20:55
Medlem
kukflashs avatar
Jag tror inte att Tova skådespelar, hon är för korkad. Hon är säkert stark men har inga andra kunskaper eller tekniska fördelar.
2023-01-16, 20:57
Medlem
BalderNords avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Herr Bökberg
Sandra Ö ska pippa dig som den här vedstocken https://imgbox.com/S1zdggEJ ingen ide att spela svårfångad.
Hon borde dessutom få tävla mot killarna i kraftgrenar som undantag

Jag gillar att hon är så hård mot Tova, fast jag tror att hon har fel, Tova kan ingenting utöver att slå in kilar mellan människor

Dramakurden kräver beskrivningar för att tillverka ett fiskespö!
Beståendes av en pinne + fiskelina av rastahår

Varför går tjejerna runt i badkläder, det är inte korrekt klädsel, Tova har naturligtvis silikon
"The schizoid isn't good with using words his audience can understand, so he can sound scatterbrained and can be irritating when telling you the facts that areboth certain and impressive to him. They can get obsessed or manic about a topic"
Jag kunde inte ha beskrivit dina inlägg på ett bättre sätt själv
Har du hittat den icke existerande stringbilden än?
2023-01-16, 20:58
Medlem
Herr Bökbergs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EnLitenkille
Haha alltså vad fan håller Tova på med i tävligen på torpet?!
Måste gjort det med flit.
Självklart inte med flit, har du också gått på konspirationsteorin att hon skulle vara klyftig, hon drog bort den vänstra stöttepelaren långt ner på tornet det var så World trade center rasa!
2023-01-16, 21:00
Medlem
Herr Bökbergs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BalderNord
"The schizoid isn't good with using words his audience can understand, so he can sound scatterbrained and can be irritating when telling you the facts that areboth certain and impressive to him. They can get obsessed or manic about a topic"
Jag kunde inte ha beskrivit dina inlägg på ett bättre sätt själv
Har du hittat den icke existerande stringbilden än?
Om du talar om vilket avsnitt det var hon badade och visade stringen så ska jag ta en ny bild och ladda upp till dig

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in