2023-01-16, 21:00
Medlem
BalderNords avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kukflash
Jag tror inte att Tova skådespelar, hon är för korkad. Hon är säkert stark men har inga andra kunskaper eller tekniska fördelar.
Jag tror inte att de där inne tror på det själva heller, det där är bara en ursäkt.
2023-01-16, 21:03
Medlem
BalderNords avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Herr Bökberg
Om du talar om vilket avsnitt det var hon badade och visade stringen så ska jag ta en ny bild och ladda upp till dig
Jag tror det var avsnitt 4 som de badade.
2023-01-16, 21:09
Medlem
Visst kan man göra sig lustig över Eddies frågor efter beskrivningar. Men vi kan lika väl kritisera Vincent som genom åren genomgående förklarar otydligt och nonchalant, svänger sig med termer som enbart insatta kan förstå. Antagligen vill produktionen att han skall sätta deltagarna på pottkanten för att göra ”bra tv”. Men jag tål inte Vincent så jag väljer att skylla på honom oavsett om hans äckliga attityd är direktiv eller inte.
2023-01-16, 21:12
Medlem
N!xxos avatar
Anna sa inget angående att man bara kan vara storbonde X antal gånger i år ? Var det inte så förra året?
Kul att man kan välja det motsatta könet redan från start iaf.
Saknar dock de som några nämnt i tråden, åker man ur från tinget så ska man hem och inte till något jäkla torp eller "gränsland" som i Robinson.. urgh det är så jävla tråkigt.
2023-01-16, 21:30
Medlem
BalderNords avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bohonos
Visst kan man göra sig lustig över Eddies frågor efter beskrivningar. Men vi kan lika väl kritisera Vincent som genom åren genomgående förklarar otydligt och nonchalant, svänger sig med termer som enbart insatta kan förstå. Antagligen vill produktionen att han skall sätta deltagarna på pottkanten för att göra ”bra tv”. Men jag tål inte Vincent så jag väljer att skylla på honom oavsett om hans äckliga attityd är direktiv eller inte.
Eddie har nog fått at en del skit av häxorna (Sandrorna) för att han inte kommit med tillräckligt bra beskrivningar. Säkert därför han vill ha allt på papper så att de inte kan klandra honom mer, han tycker nog inte själv att det är så jävla viktigt att allt ska vara helt korrekt gjort.. Och det är det ju inte heller, de får nog gärna komma med egna lösningar bara det fungerar som det ska.

Störde mig mycket på Eddie i början men jag tycker han verkar ha hjärtat på rätt plats.
2023-01-16, 22:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dr.Kati
Du tänker på en av Sandrorna, inte någon av dem som refereras till i frågan du quotat.
Aha!
2023-01-16, 22:08
Medlem
Herr Bökbergs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BalderNord
Jag tror det var avsnitt 4 som de badade.

Det är klart att du vet det eftersom du tog bilden, därför har moderatorn nu lägligt kunnat återställa din post

Citat:
Ursprungligen postat av BalderNord
Sandra Åååååååh's putiga röv https://imgbox.com/CaCiMOUL
https://imgbox.com/dTReLeIk
Senast redigerad av Herr Bökberg 2023-01-16 kl. 22:27.
2023-01-16, 22:09
Medlem
Har Madeleine Olovsson varit man?
2023-01-16, 22:32
Medlem
BalderNords avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Herr Bökberg
Det är klart att du vet det eftersom du tog bilden, därför har moderatorn nu lägligt kunnat återställa din post
Hahaha.. Snyggt jobbat
2023-01-16, 22:33
Medlem
BalderNords avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 666robban666
Har Madeleine Olovsson varit man?
Jag skulle nog gissa att hon bara ser ut så.
2023-01-16, 22:44
Medlem
Brajebrasomfans avatar
Jag gillar fan inte Sandra Ö alltså. Hon har ett sånt där riktigt bålaformat ansikte och verkar vara riktigt äcklig som person. Manhaftiga kvinnor har ja inget emot generellt som Madeleine till exempel - hon tycker jag verkar riktigt go o snäll. Men Sandra Ö är en riktig mobbartyp, o säga vad man vill om Tova, men snäll o go e hon. Även om hon råkar vara "högljudd".
Sandra G är också en riktigt oskön typ och ser ut som en jävla sjöbuse eller kåkfarare med sin tatueringar. En riktig följare och Sandra Ö ska väl föreställa ledaren som också den där skådespelaren verkar simpa för.
Senast redigerad av Brajebrasomfan 2023-01-16 kl. 22:53.
2023-01-16, 23:49
Medlem
fiftyforfiftys avatar
Varför får inte kvinnor och män tävla mot varandra i styrkegrenar? Sandra Ö hade kört över samtliga, män som kvinnor. De tre mest fysiska är kvinnor…

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in