2023-01-16, 18:22
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Blaisen

Är det bara jag som känner igen Cia Stenmark? Hon måste varit med i något annat eller så är hon brutalt lik någon. Skulle kunnat vara typ Lyxfällan eller liknande.

Jag känner också igen henne som f-n.

Har googlat men inte hittat nån vettig förklaring till varför. Blir helt frustrerad på detta!

Kollade mkt Lyxfällan förr men slutade när Patrick hoppade av. Borde man inte få nån googleträff om hon varit med där?
2023-01-16, 18:24
Medlem
kubuns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BalderNord
Jag förstår inte hur man inte kan tänka på hur det ser ut i TV..
Jag fattar ju att de är osäkra, avundsjuka, bittra människor som alltid behöver nån att hacka på för att känna sig dugliga. Men även om man är en sån människa så borde man kunna stanna upp och tänka efter, och förstå hur det ser ut. Jag menar hade det varit mycket värre om det inte fanns kameror där eller, har de redan tonat ner sig själva och detta vi får se är med ett filter på..
Vilket fall som helst så är de riktigt obehagliga.
Sandra Ö känns som en sån person som skulle vilja bli typ ordningsvakt eller snut bara för att få gå runt och hitta anledningar att tackla ner, slå och trakassera människor på ett lagligt sätt. Egentligen båda Sandrorna men mest Ö.
Jag är övertygad om att de är fullt medvetna om hur det ser ut i TV och de gillar det. Det är deras stil och något annat vill de inte fejka loss med. Ju vulgärare desto bättre är vad de strävar efter.
2023-01-16, 18:24
Medlem
elgecys avatar
Om Karin är så mån om sitt yttre borde hon snarast göra något åt sina överfyllda läppar. Fillern har migrerat och det ser ut som hon har munnen packad med snus.
2023-01-16, 18:27
Medlem
BalderNords avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kubun
Jag är övertygad om att de är fullt medvetna om hur det ser ut i TV och de gillar det. Det är deras stil och något annat vill de inte fejka loss med. Ju vulgärare desto bättre är vad de strävar efter.
Ja så är det nog, de tycker säkert att de är häftiga.
2023-01-16, 18:34
Medlem
ziggarillens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Heribald.Snygge
Källa på det? Förra året började de ju inte sända norska förrän svenska gick in på upploppet. Känns lite dumt att se parallellt på båda versionerna.
Nu blev jag osäker själv om jag läst rätt eller blandat ihop med något som inte gäller 2023? Sökte nu på nätet men hittade faktiskt inget och i så fall får jag be om ursäkt.
2023-01-16, 18:36
Avslutad
Madde: https://frujansson.files.wordpress.com/2011/07/images.jpeg?w=584

Med det sagt verkar hon vara en av de vettigare i samlingen.
2023-01-16, 18:40
Medlem
NiccoJs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CS128
Läser eller ser du aldrig nyheterna? Inte ens Flashback har det undgått vad Paolo har gjort och att han sedan rätt omgående fick sparken från TV4.

Du undrar vidare om "ni" tror det blev mycket pippa i kämpestugorna: Som svar på det så kan jag säga att jag lever på 2000-talet och tilltalas med ordet "du" - inte med "ni" men jag kan svara för vad jag tror om det = Nej.
Inte hört något om detta, han måste ha lyckats tysta ner det ganska skickligt. Var Gutta också med på bordellen, han har ju en aura av att gilla köpetöser.

Jag tror nog att J-C o Karin unnade sig ett nummer i stugan.
2023-01-16, 18:43
Medlem
EnLitenkilles avatar
Haha alltså vad fan håller Tova på med i tävligen på torpet?!
Måste gjort det med flit.
2023-01-16, 19:15
Medlem
funktioners avatar
Ja sandrorna framstår verkligen som grymt osympatiska båda två. Men tror de är vassa i tävlingarna.

JC har ju lika stora pattar som tjejerna
2023-01-16, 19:17
Medlem
Vet du om att Sandra Hovslagare har en dom på sig? Hennes egna hund har bitit ihjäl massa hönor och hamnade i tingsrätten och blev dömd! Snyggt att en sån är med på gården! Hur fan missade TV4 detta när de kastade? Haha
2023-01-16, 19:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av palmiss7353
Vet du om att Sandra Hovslagare har en dom på sig? Hennes egna hund har bitit ihjäl massa hönor och hamnade i tingsrätten och blev dömd! Snyggt att en sån är med på gården! Hur fan missade TV4 detta när de kastade? Haha

Hamnade hennes hund i tingsrätten?
2023-01-16, 19:33
Medlem
Mogaku-sans avatar
För djävulen. Andreas såg trött ut.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här