2023-01-15, 14:51
Medlem
Puma006s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lisebergskanin
Farmem farmen, alltid sett fram emot detta program varje år men i år snabbspolar jag mest. Det saknas något i år 🤔 "Är det bara jag, är det bara jag, finns det nån där ute som känner samma sak"
Snabbspolar gör jag inte. Första veckan är ju "lingonveckan" då det inte händer mycket.
2023-01-15, 14:52
Medlem
NiccoJs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BalderNord
Blandar du ihop honom med nån annan eller? Enligt ratsit så är han inte gift, bor själv och har en heminredningsbutik.
Och i artikeln som Gribbegrabben länkade så ser man ju honom på bild och den handlar om hans inredningsbutik
Läs på lite är du hygglig.
https://sv.m.wikipedia.org/wiki/Peter_Griffin
2023-01-15, 15:00
Medlem
BalderNords avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NiccoJ
Läs på lite är du hygglig.
https://sv.m.wikipedia.org/wiki/Peter_Griffin
Kul... Ironi i text brukar inte fungera så bra.. Dessutom behöver det vara lite mer självklara saker när man jobbar med ironi, man kan inte förvänta sig av folk att veta vad för jobb olika tecknade figurer har haha..
Men visst det var säkert lite småroligt för de mest inbitna Family Guy fansen..
Senast redigerad av BalderNord 2023-01-15 kl. 15:48.
2023-01-15, 15:20
Medlem
BalderNords avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Puma006
Farmen del 6
Senast redigerad av BalderNord 2023-01-15 kl. 15:54.
2023-01-15, 17:10
Medlem
ziggarillens avatar
Jag har spelat in och sparat alla avsnitt för att slippa sitta och titta en kvart varje dag. Är det bättre eller sämre i år? Tänkte vänta ett par veckor till att titta så jag kommer inte läsa mer här än svaret om det blir något.
2023-01-15, 17:46
Medlem
Dr.Katis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ziggarillen
Jag har spelat in och sparat alla avsnitt för att slippa sitta och titta en kvart varje dag. Är det bättre eller sämre i år? Tänkte vänta ett par veckor till att titta så jag kommer inte läsa mer här än svaret om det blir något.
Inget spektakulärt ännu, vet iofs inte hur första veckan brukar gestalta sig på farmen, men än så länge lugnt på alla fronter enligt mig.
Det skulle väl kanske vara rasfrämlingen Tova då som ådragit sig viss uppmärksamhet gällande huruvida hon fejkat sina tillkortakommanden eller ej när det kommer till hennes arbetsinsatser på gården.
2023-01-15, 17:49
Medlem
funktioners avatar
Aj aj aj inte vackert att höra Julia återigen förklara hur Viktor tänker och hur han fungerar. I samma mening som hon förklarar att han är där för att spela. Snälla hur naiv kan man bli.. Helt borttrollad är hon redan
2023-01-15, 17:49
Medlem
ziggarillens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dr.Kati
Inget spektakulärt ännu, vet iofs inte hur första veckan brukar gestalta sig på farmen, men än så länge lugnt på alla fronter enligt mig.
Det skulle väl kanske vara rasfrämlingen Tova då som ådragit sig viss uppmärksamhet gällande huruvida hon fejkat sina tillkortakommanden eller ej när det kommer till hennes arbetsinsatser på gården.
Tack! Första veckan kanske är lite osäker att bedöma? Inväntar den norska Farmen också som tydligen ska start den 23 januari på TV4play. Inga kvartar där utan en timme per avsnitt.
2023-01-15, 18:56
Medlem
picapicans avatar
Får man sova fler i storbondestugan?
2023-01-15, 19:32
Medlem
Sandra Öder liknar/påminner lite om skådespelaren Eva Mendes (2 fast and 2 furious)?

Förresten; varför hade Julia på sig turkens reklamtröja?
2023-01-15, 20:05
Medlem
Känns lite surrealistiskt att se en från Mellanöstern som sover i ett sådant svenskt hem.
2023-01-15, 20:06
Medlem
NiccoJs avatar
Var är Gutta?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in