2023-01-12, 20:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Whatwhat83
Mamman är överläkare?
Och ? vad har det med ärendet att göra att hon är överläkare ?
Citera
2023-01-12, 20:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rosingen
Det är lätt om man gör en objektiv utredning,i det här fallet finns dessutom hur mycket som helst att gå på. Det är klart man kan stalka någon även om det är ens biologiska barn, man är inte immun mot allt för det även om man lätt får det intrycket i Sverige.

Jag är långt från socialtant, hade jag varit det hade det blivit en annan ordning på torpet. Jag ser det som en förolämpning faktiskt.

Får jag fråga dig om du är en stalkande galning som förföljer sitt ex och sitt barn eftersom du tar åt dig så och inte kan se skillnad på en stalker och en pappa som flyttar för barnets skull ?

Men snälla rara du. Var drar man gränsen för stalking och en oroad förälder?

Är jag stalker om jag vill bo 2 mil ifrån min son och kunna underlätta umgänge eller bo 50 mil ifrån och tappa kontakten. När barnet blir stort i 10 års åldern så är 2 mil perfekt för en förälder att kunna kanske äta middag någon gäng i veckan om man inte har barnet på heltid.

Jag flytta ifrån mitt ex för att inte ge mitt barn en dålig skilsmässa upplevelse. Resten sköts via domstol. Men väl när jag är klar med vårdnaden så kommer jag försöka flytta nära min son och inte nära min föredetta.
Citera
2023-01-12, 20:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Redstar12
Men snälla rara du. Var drar man gränsen för stalking och en oroad förälder?

Är jag stalker om jag vill bo 2 mil ifrån min son och kunna underlätta umgänge eller bo 50 mil ifrån och tappa kontakten. När barnet blir stort i 10 års åldern så är 2 mil perfekt för en förälder att kunna kanske äta middag någon gäng i veckan om man inte har barnet på heltid.

Jag flytta ifrån mitt ex för att inte ge mitt barn en dålig skilsmässa upplevelse. Resten sköts via domstol. Men väl när jag är klar med vårdnaden så kommer jag försöka flytta nära min son och inte nära min föredetta.
Man får se till handlingar inte ord, vad gör pappan när han flyttar efter ? Är han snäll mot sonen och försöker vara en bra förälder, nej han går bärsärk och stämmer mamman på sketna 500 spänn, trakasserar med att stå utanför bostaden och skrika, dyker upp på sonens skola oanmäld och sonen känner obehag och gud vet mer skit han gjort.

Så agerar inte en god förälder det kan vem som helst se. Typiskt psykobeteende
Citera
2023-01-12, 20:35
Medlem
goosehunters avatar
Ännu en gång får alltså ett barn sätta livet till när socialtjänst, skola, rättsväsende mm sviker.

Det skulle aldrig hända igen efter Yara. Sen skulle det inte hända igen efter lilla hjärtat. Nu händer det igen. Olämpliga föräldrar tillåts umgås med barn dom inte borde få komma i närheten utav.

Svenska politiker är världsmästare på att snacka. Precis som kärringarna på socialen.
Citera
2023-01-12, 20:48
Medlem
Jag har försökt leta i tråden.
Hur dödade han sin son?
Citera
2023-01-12, 20:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AnderssonsPlat
Hur dödade han sin son?

Det är inte bekräftat än men det spekuleras om att pappan har dränkt honom och enligt uppgifter ska pojken ha hittats i badkaret, så det stärker ju teorin om dränkning
Senast redigerad av Ballaurskur 2023-01-12 kl. 21:30.
Citera
2023-01-12, 20:56
Medlem
Citat:
Hur dödade han sin son?

Då har du mkt att lära om hur man söker!
Det ryktas om att pappan dränkt sonen, mkt rimligt då pojken tydligen hittades i badkaret
Citera
2023-01-12, 21:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av stureplan08
Kolla bilderna på honom.

Lyser en viss ondska i ögonen på karln.

http://www.bilddump.se/bilder/20230109161844-2a02:aa1:1025:9680:30b7:988c:e82c:101d.jpg

http://www.bilddump.se/bilder/20230109162411-2a02:aa1:1025:9680:30b7:988c:e82c:101d.jpg
Oo ja! Stirrig.. kall..blick!
Citera
2023-01-12, 21:03
Medlem
skogshuggarn68s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Psykbryt76
Självklart kan han hävda det, precis som gruvhålsafghanen hävdade att han aldrig varit på plats vid gruvhålet trots övertygande teknisk bevisning och även den unga kvinnans vittnesmål.

Den här AR kommer neka in absurdum, men har vi tur erkänner han men då för att åberopa att han hamnat i psykos eller liknande för att få lindrigare straff.

Om AR går fri så lär väl snart balkongflygningar bli legitima. Bara bjuda in hela tjocka släkten som publik när stackars hedersbrottslingen hivas över balkongräcket samtidigt som familjen äter pizza och applåderar. FY FAN!
Citera
2023-01-12, 21:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av goosehunter
Ännu en gång får alltså ett barn sätta livet till när socialtjänst, skola, rättsväsende mm sviker.

Det skulle aldrig hända igen efter Yara. Sen skulle det inte hända igen efter lilla hjärtat. Nu händer det igen. Olämpliga föräldrar tillåts umgås med barn dom inte borde få komma i närheten utav.

Svenska politiker är världsmästare på att snacka. Precis som kärringarna på socialen.

Skola och Soc är överbelastade, inte ett dugg förvånad att sånt här händer. Som lärare får man välja mellan att ge alla elever god undervisning eller leka socialtant och fokusera på några enskilda individer. Behoven är oändliga, resurserna att möta det små. Finns ingen extrapersonal på skolorna, fler yrkeskategorier skulle behövas som kan hantera alla sociala problem.
Citera
2023-01-12, 21:20
Medlem
brunett73s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ballaurskur
Det är inte bekräftat än men det spekuleras om att pappan har dränkt honom och enligt uppgifter ska pojken ha hittats i badkaret, så det styrker ju teorin om dränkning

Jag fattar som att han mördat sin lille pojk i badkaret. Pojken hade en påtvingad umgängesstund med sin psykiskt störda pappa. Mamman kom för att hämta sonen. Jag tror att äckel päckelpappan hade skadat sig själv på något vis, varför är oklart.
Citera
2023-01-12, 21:24
Medlem
Citat:
Hur dödade han sin son?
Ser att du är ganska ny här på FB, ett tips på att söka är att du går till den svarta raden här ovanför , trycker på förstoringsglaset, skriver några ord på sökrutan som innehåller det du söker, t ex hur dog pojken, då kommer du få upp alla inlägg som innehåller något utav dessa tre ord, på så sätt kan du kolla av inläggen och se om du finner det du önskar svar på finns där . Lycka till
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in