2023-01-10, 15:00
Medlem
bagarn29s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av se_där...
Nej det var dina argument kring att det är konstgräsets fel att landslaget inte spelar bättre än dom gör.

Har du någon annan förklaring till att Sverige faktiskt missat 3 av 4 VM?

Jag glömde i brådrasket av att Sverige missade 2010 också.
Citera
2023-01-10, 15:49
Älskar klubbens mantra för 2023. "Vi skall inte försvara guldet, vi skall vinna det igen."

Avd. Vinnarkultur.
Citera
2023-01-10, 15:53
Citat:
Ursprungligen postat av trazke
Älskar klubbens mantra för 2023. "Vi skall inte försvara guldet, vi skall vinna det igen."

Avd. Vinnarkultur.
Wow, verkligen wow...

Nu inser jag att ni kommer vinna igen för ni har en helt unik syn på det. När man ser det så var det ju uppenbart hela tiden.
Låt oss ge Häcken guldet för 2023 och gå rakt på 2024 och hoppas att Häcken har en helt annan inställning då...

Citera
2023-01-10, 16:23
Citat:
Wow, verkligen wow...

Nu inser jag att ni kommer vinna igen för ni har en helt unik syn på det. När man ser det så var det ju uppenbart hela tiden.
Låt oss ge Häcken guldet för 2023 och gå rakt på 2024 och hoppas att Häcken har en helt annan inställning då...

Det är ju det jag sagt sedan i somras. Vinner vi 2022 så vinner vi 2023 också. Dels får vi behålla alla våra viktiga spelare samtidigt som klubben fullkomligen dryper av vinnarkultur.
Citera
2023-01-10, 16:26
Citat:
Det är ju det jag sagt sedan i somras. Vinner vi 2022 så vinner vi 2023 också. Dels får vi behålla alla våra viktiga spelare samtidigt som klubben fullkomligen dryper av vinnarkultur.
"Behålla" -för de som ni inte trots allt inte behåller är alla värdelösa och tar bara en plats från mycket bättre bänkspelare. Du ser, jag börjar lära mig?
Citera
2023-01-10, 16:29
Citat:
"Behålla" -för de som ni inte trots allt inte behåller är alla värdelösa och tar bara en plats från mycket bättre bänkspelare. Du ser, jag börjar lära mig?
Så du har äntligen förstått att Benie Traore är bättre än Jeremejeff? Jag skall säga till Martin och Högmo att alla har förstått det nu..
Citera
2023-01-10, 16:31
Medlem
eternussermos avatar
Rejäl rensning i solnalaget, Bahoji måste ju kännas för åtminstone ett par fans. Kändes lite som en kulturbärare som försvinner.
Citera
2023-01-10, 18:11
Medlem
bagarn29s avatar
Citat:

Deras fans dryper av sarkasm.
Citera
2023-01-10, 18:19
Citat:
Ursprungligen postat av bagarn29
Deras fans dryper av sarkasm.
Sarkasm?
Glöm inte att du talar med någon som håller på Sveriges näst mest framgångsrika lag senaste 6 åren. Vi är på jakt efter förstaplatsen. Se upp......

Vinnarkultur.
Citera
2023-01-10, 23:50
Medlem
Teus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av eternussermo
Rejäl rensning i solnalaget, Bahoji måste ju kännas för åtminstone ett par fans. Kändes lite som en kulturbärare som försvinner.
Mjaeh. Nabbe har stått för många fina minnen men det är svårt att tilldela honom titeln "kulturbärare" som är i min mening reserverad för ytterst få. Pertan, Tjerna och Nisse - där kan vi tala om kulturbärare.
Citera
2023-01-11, 00:14
Medlem
eternussermos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Teu
Mjaeh. Nabbe har stått för många fina minnen men det är svårt att tilldela honom titeln "kulturbärare" som är i min mening reserverad för ytterst få. Pertan, Tjerna och Nisse - där kan vi tala om kulturbärare.
Jag har sett ordet "ikon" användas av solnalagsfans. Ändå en solnakille som debuterade 2013.
Citera
2023-01-11, 00:18
Medlem
Teus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av eternussermo
Jag har sett ordet "ikon" användas av solnalagsfans. Ändå en solnakille som debuterade 2013.
Som sagt, absolut en stor spelare som skapat många fina minne för oss supportrar men kulturbärare eller ikon tycker jag är lite väl att ta i. Det gjorde mer ont för min del att se Pertan lägga skorna på hyllan även om det var väntat än att se Nabbe lämna särskilt när han väljer att gå ut i sociala medier och käfta.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in