2023-01-17, 09:52
Citat:
Ursprungligen postat av eternussermo
Jo, den visar väl hur dyr den skulle vara för eventuella köpare, enligt transfermarkt. Jag undrar om den verkligen kan stämma.
Det är mestadels baserat på höftningar, och uppdateras typ var annan månad.

Berisha ryktas ju gå för över 35M nu enligt Kristoffersson, men är ändå värderad till 18M av transfermarkt, tex.
Citera
2023-01-17, 11:46
Medlem
Citat:
Jo, den visar väl hur dyr den skulle vara för eventuella köpare, enligt transfermarkt. Jag undrar om den verkligen kan stämma.

Europaframgångar har hjälpt. Och att många större klubbar i europa hovrar runt klubbens spelare.
Citera
2023-01-17, 12:58
Moderator
easy_dans avatar
Citat:

Jeremejeff värderas till 25 miljoner samtidigt som han rapporteras ha en klausul på 3 miljoner, kan väl ge en fingervisning på hur bra det stämmer.

Men den ger ändå en ganska god bild av hur spelare kan värderas utifrån även om yngre spelare ofta hamnar lägre än vad man senare går för.
Citera
2023-01-17, 13:44
Medlem
eternussermos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av easy_dan
Jeremejeff värderas till 25 miljoner samtidigt som han rapporteras ha en klausul på 3 miljoner, kan väl ge en fingervisning på hur bra det stämmer.

Men den ger ändå en ganska god bild av hur spelare kan värderas utifrån även om yngre spelare ofta hamnar lägre än vad man senare går för.
Jo, jag tänkte väl kanske att även om enskilda spelare är fel så kanske det stämmer för hela truppen, men det är kanske lite för litet datasample ändå.
Citera
2023-01-17, 13:45
Medlem
eternussermos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av salad
Europaframgångar har hjälpt. Och att många större klubbar i europa hovrar runt klubbens spelare.
Hur fungerar det, tar den in rykten på anbud och räknar utifrån det?
Citera
2023-01-17, 14:00
Moderator
easy_dans avatar
Citat:

Kolla här:
https://www.transfermarkt.co.in/tran...ew/news/385100
Citera
2023-01-17, 17:15
Medlem
bagarn29s avatar
Den 28 oktober uppträder Madonna på Tele 2 Arena (Betongborgen).

28.10.
19:00 Hammarby IF - IK Sirius.

Jag gissar att Bajen får flytta på sig, vad tror ni?
Citera
2023-01-17, 17:56
Medlem
Citat:

Bland annat. Spel i europa ökar klubbens och spelarnas rykte. Gör man det bra ökar det ännu mera. Dif vann sin grupp i ECL ganska överlägset, så man är nu i åttondelsfinal. Vi vann mot molde bland annat som kränge sin anfallare till chelsea för över 100 miljoner. Våra spelare har bevisat att man håller hög kvalitet för omvärlden, så värdet ökar.
Citera
2023-01-17, 19:39
Citat:
Ursprungligen postat av bagarn29

28.10.

Madonna kan sjunga i någon gränd istället för den handfull personer som fortfarande tycker hon är relevant. Det är fan inte ok att flytta på sina permanenta hyresgäster för att det råkar komma något "bättre" 1 dag..
Citera
2023-01-17, 19:50
Medlem
Bajen tar inget nytt sm guld utan Berisha + utan Ludwigsson kanske jag har läst Ludwigsson har lämnat Bajen i december.
Citera
2023-01-17, 20:17
Medlem
ZlatanManias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bagarn29

28.10.

Gissningsvis så flyttar Hammarby nån dag före eller efter.

Vi har samma problem vid våra Europamatcher när ACDC/monstertrucks/hästgalor/Jehovas vittnen hyr Friends. Ganska skrattretande och jag kan bara tänka mig den dagen när Man United måste spela på Etihad Stadium därför att Justin Timberlake ska uppträda på Old Trafford.
Citat:
Ursprungligen postat av trazke
Madonna kan sjunga i någon gränd istället för den handfull personer som fortfarande tycker hon är relevant. Det är fan inte ok att flytta på sina permanenta hyresgäster för att det råkar komma något "bättre" 1 dag..
Flytta och flytta. Skulle Hammarby nekas att spela på Tele2 vore det kontraktsbrott men att flytta nån dag hit eller dit med nio månaders mellanrum är väl inte hela världen.

Det här med att lira på multievenemangsarenor....
Citera
2023-01-17, 20:23
Medlem
MrSkargards avatar
Skaffa egna arenor. Detta är pinsamt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in