2023-01-09, 17:02
Medlem
Wooqiprwos avatar
Idag ska han lägga upp en video på voyd om medberoende. Handlar videon om att vara medberoende till Baronen måntro?
Citera
2023-01-09, 17:23
Medlem
knark-kungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wooqiprwo
Idag ska han lägga upp en video på voyd om medberoende. Handlar videon om att vara medberoende till Baronen måntro?
Lär komma två videos där han upprepar orden medberoende och missbruk 75 gånger, hoppas dumskallarna som köper tycker dom får valuta för pengarna innan Bajsbaronens intresse svalnar som vanligt.

Bajsbaronen du måste acceptera att du inte är en drivande entreprenör, du är en bidragsberoende luffare och en riktig skitfarsa, lasra bort den där skiten du har i ansiktet och skaffa dig ett jobb så kanske dina ungar någon gång i framtiden kan lära sig att respektera dig.
Citera
2023-01-09, 17:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av knark-kungen
Lär komma två videos där han upprepar orden medberoende och missbruk 75 gånger, hoppas dumskallarna som köper tycker dom får valuta för pengarna innan Bajsbaronens intresse svalnar som vanligt.

Bajsbaronen du måste acceptera att du inte är en drivande entreprenör, du är en bidragsberoende luffare och en riktig skitfarsa, lasra bort den där skiten du har i ansiktet och skaffa dig ett jobb så kanske dina ungar någon gång i framtiden kan lära sig att respektera dig.

Han vill nog ligga hemma och såsa istället med kopp kaffe och snus under en varm filt i sitt mörka rum och lyssna på nån podcäst. Hade känt mig som en nolla om jag hade tre barn och inte ens kunde betala räkningarna själv utan att sambon och farfar fick göra det.
Citera
2023-01-09, 18:00
Medlem
knark-kungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blacksabbath87
Han vill nog ligga hemma och såsa istället med kopp kaffe och snus under en varm filt i sitt mörka rum och lyssna på nån podcäst. Hade känt mig som en nolla om jag hade tre barn och inte ens kunde betala räkningarna själv utan att sambon och farfar fick göra det.
Ja det är självklart, att bli bekräftad genom minimal effort är hans mening med livet.

Om han brydde sig om någon annan än sig själv så skulle han för 7+ år sedan kavlat upp ärmarna och gjort det som är bäst för sin familj.

Det märks att Rask med sin snäva världsbild inte tänker längre än hans stora ego, om han gjorde det så skulle han förstå att hans spartanska liv som luffare för all framtid kommer att påverka hans relation med både sina barn men också familjen.

Tror att han i framtiden kommer vara lika ensam som Fredrik, möjligtvis har han väl några andra alkoholiserade loserfarsor han kan umgås med på dagarna när vi andra är på jobbet.
Citera
2023-01-09, 18:12
Medlem
Citat:
Ja det är självklart, att bli bekräftad genom minimal effort är hans mening med livet.

Om han brydde sig om någon annan än sig själv så skulle han för 7+ år sedan kavlat upp ärmarna och gjort det som är bäst för sin familj.

Det märks att Rask med sin snäva världsbild inte tänker längre än hans stora ego, om han gjorde det så skulle han förstå att hans spartanska liv som luffare för all framtid kommer att påverka hans relation med både sina barn men också familjen.

Tror att han i framtiden kommer vara lika ensam som Fredrik, möjligtvis har han väl några andra alkoholiserade loserfarsor han kan umgås med på dagarna när vi andra är på jobbet.

Japp så är det, han är extremt självisk som väljer att bara gå hemma och snusa hela dagarna och skrolla på insta, Man är inte en kickassfarsa för man storstädar lägenheten och lagar mat. Han kommer om tio år säkert bo i nån liten etta på 18kvm med kokvrå som Trosa kommun betalar. Skulle han vart singel skulle han inte ens kunnat bo kvar i sin lägenhet med sin kaffelön, han hade tvingats söka socialbidrag. En far ska arbeta, försörja familjen, och hitta på saker med ungarna. Inte bara gå hemma och luffa hela dagarna och jaga dopaminkickar på sociala medier.
Citera
2023-01-09, 18:58
Medlem
knark-kungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blacksabbath87
Japp så är det, han är extremt självisk som väljer att bara gå hemma och snusa hela dagarna och skrolla på insta, Man är inte en kickassfarsa för man storstädar lägenheten och lagar mat. Han kommer om tio år säkert bo i nån liten etta på 18kvm med kokvrå som Trosa kommun betalar. Skulle han vart singel skulle han inte ens kunnat bo kvar i sin lägenhet med sin kaffelön, han hade tvingats söka socialbidrag. En far ska arbeta, försörja familjen, och hitta på saker med ungarna. Inte bara gå hemma och luffa hela dagarna och jaga dopaminkickar på sociala medier.
Han har redan varit bidragsberoende, om det finns gratispengar att mjölka kommer Carl-Fredrik vara där som en blodigel.

(FB) Startar eget - försörjningsstöd.

Nu har han fö gett oss alla en liten preview på hans expertism gällande medberoende och missbruk. Någon som är villig att dega upp 49:- för att se mer av detta?

https://youtube.com/watch?v=4ONNV7Bb-CE&feature=shares
Citera
2023-01-09, 19:00
Medlem
Wooqiprwos avatar
Citat:
Han har redan varit bidragsberoende, om det finns gratispengar att mjölka kommer Carl-Fredrik vara där som en blodigel.

(FB) Startar eget - försörjningsstöd.

Nu har han fö gett oss alla en liten preview på hans expertism gällande medberoende och missbruk. Någon som är villig att dega upp 49:- för att se mer av detta?

https://youtube.com/watch?v=4ONNV7Bb-CE&feature=shares

Är det 49 kr per avsnitt han tar?

Fy fan, han har lagt avsnitten under kategorin "föreläsning".

Slår vad om att han kommer knappa in "föreläsare" på sina sociala medier snart. Bekvämt för honom att kunna var föreläsare utan att träffa någon.
Senast redigerad av Wooqiprwo 2023-01-09 kl. 19:07.
Citera
2023-01-09, 19:05
Medlem
knark-kungens avatar
Citat:
Är det 49 kr per avsnitt han tar?
49:- kostar ett medlemskap på voyd då kan man se "alla" videos men om jag känner Rask rätt så lär det komma 1-3 videos sen tappar han som vanligt intresset, disciplin är inte hans starka sida.

Finns även ett avsnitt med hans förra satsning "skitungen" man kan ta del av, denna släpptes så småningom gratis för alla när behovet att visa upp sig som ett svinigt mellanstadiebarn blev för stort.
Citera
2023-01-09, 19:08
Medlem
Wooqiprwos avatar
Citat:
49:- kostar ett medlemskap på voyd då kan man se "alla" videos men om jag känner Rask rätt så lär det komma 1-3 videos sen tappar han som vanligt intresset, disciplin är inte hans starka sida.

Finns även ett avsnitt med hans förra satsning "skitungen" man kan ta del av, denna släpptes så småningom gratis för alla när behovet att visa upp sig som ett svinigt mellanstadiebarn blev för stort.

Vem fan tar ens betalt för sina barndomsfilmer?

Vem fan lägger ens upp såna filmer och tror att någon är intresserad?

Och vem fan tycker ens det är roligt att man har betett sig som ett litet svin?

Jo just det, Baronen.
Senast redigerad av Wooqiprwo 2023-01-09 kl. 19:11.
Citera
2023-01-10, 00:46
Avstängd
AlligatorMans avatar
Citat:
Exakt jag har ångest när jag är hemma. En dag går bra, sen får jag panik. Haha tycker inte ens om att ha semester.

Citat:

Själv har man ångest varje dag, men inte sätter man sin familj i skiten för det såatteh.

Intressant.
Citera
2023-01-10, 03:19
Medlem
Spritnotas avatar
Fp
Citera
2023-01-10, 04:09
Medlem
Spritnotas avatar
Just dina föräldrar gjorde slut efter din pubertet, pga pappa var för kär i droger vilket eskalerade rejält. Tycker synd om dig, om er, om alla skilsmässobarn och den 30-ish som får hjärtat, boende o ekonomi slitet mitt itu (med förbehållet vi är många som inte skaffar barn med flit innan vi har råd separera från en lika lyckad partner och helst säkerställer likvärdig mognad och längtan efter barn och förmåga försörja).

Din nästan jämnårige bror Ludde blev helt lyckad, intressant veta triggers pga;

Du har 3 egna barn och lider fortfarande, även det intressant. Men no disrespect mot dina upplevelser DÅ eller förmåga berätta om hur de påverkar dig än idag... vad förväntas jag lära mig?

Globalt och historiskt sett kan inte någon i samma sits som dig skaffa tre barn som får gå i skolan och bo så där fint när pappa inte tjänar pengar på sitt jobb. Så, vad lär du ut på Voyd?

Liksom, i alla u-länder (inklusive norden japan osv före preventivmedel) var livsstilen alstra barn och fyll deras magar via ditt arbete, tar de hand om dig när du inte orkar jobba - och räkna att med hälften dör före vuxen ålder.

Jag fattar inte vad du säljer på Voyd? Pappa e missbrukare... är ju du då din bror jag vill bli.
Senast redigerad av Spritnota 2023-01-10 kl. 04:51.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in