2022-03-14, 14:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 123....
Ja, Micke fullständigt pulveriserar Bajshögen på alla plan..
Det vårdade språket och den hänsyn han tar till dagdrivarens familj är anmärkningsvärt.. för att inte tala om hur överlägsen han är att producera och redigera videos, Mickes produktioner är i jämnförelse verkligen ”fantastiska verk” gentemot bajsstekarens..

Han drog ner brallorna på BB samt tryckte upp en slanggurka modell XXL i prutten på honom..
Bra där Micke!
Hade du haft swish så hade du fått en donation för videon👍💪👌😃 ....

Kan någon beskriva Mickes video?
Citera
2022-03-14, 14:35
Medlem
Ken-Ring-Intes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Systemkritik
Kan någon beskriva Mickes video?

Här har du en bra beskrivning
Citera
2022-03-14, 14:52
Citat:
Ursprungligen postat av Mikkka
Undrar om arbetskygg ska dyka in med lansen i högsta hugg till Raskens försvar. "Micke borde inte jöra videos om rask för han har baaaarn"
Ja, jag måste säga att jag fortfarande är Team Rask. Detta eftersom min avky för kissbyxe-Fredrik är större än för det mesta i den moderna världen. Det handlar även om att jag är konsekvent och inte manipulativ, för att de flesta av er nu står på kommunmunkens sida i den här konflikten beror på att ni vill komma åt Rask och därför använder Micke som slagträ. Jag kan tänka mig att Micke redan har fått ta emot SMS från okända telefonnummer om hjälp med att stämma Rask för förtal. Att få Rask dragen inför skranket ännu en gång är viktigt för många av er och då struntar ni i att ni på samma gång ger Magmys-Micke ett vapen att använda mot alla som ifrågasätter hans perversa sexualsadism även framledes.

Du har heller inte helt fel i att jag tänker på barnen. I fallet Lennart Bladh lades stor vikt vid att lämna familjen utanför och Lennarts före detta fru och barn skyddades av trollen. Deras identitet hölls hemlig och försök att höra av sig till familjen buffrades redan på tankeplanet i tråden med argumentet att de inte ska behöva lida för att deras man och far är galen. Även Mickes syster och hennes barn har skyddats av trollen på samma sätt. Och det är givetvis helt rätt. Här sker inte det. Tvärtom rasar orosanmälningarna in till socialen och flera i tråden hade gnidigt bönan i förtjusning om Rasks barn hade blivit omhändertagna av det sociala och placerade på fosterhem. Jag ogillar den attityden eftersom tredje oskyldig och dessutom minderårig part används som bollträ mot en person som ni inte gillar. Det är en hög häst jag faktiskt anser mig ha råd att sätta mig på.

Däremot är jag positivt inställd till att CP-cirkusen drar igång igen. Jag var negativt inställd till Rask när han brakade in i magmysvärlden och med den okunnige noobens självsäkerhet avfärdade oss alla som psykopater för att vi trixade med magmysar-CPt. Han försökte stoppa alltihop. Det var innan han själv fick upp ögonen för Mickes knivmys och krav på sexuella tjänster. Nu är även Rask med i smeten och det på den goda trollsidan. Det ser jag som positivt. Jag kommer aldrig att sida med Micke mot Rask.
Senast redigerad av Arbetsskygg 2022-03-14 kl. 15:07.
Citera
2022-03-14, 15:20
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Arbetsskygg
Ja, jag måste säga att jag fortfarande är Team Rask. Detta eftersom min avky för kissbyxe-Fredrik är större än för det mesta i den moderna världen. Det handlar även om att jag är konsekvent och inte manipulativ, för att de flesta av er nu står på kommunmunkens sida i den här konflikten beror på att ni vill komma åt Rask och därför använder Micke som slagträ. Jag kan tänka mig att Micke redan har fått ta emot SMS från okända telefonnummer om hjälp med att stämma Rask för förtal. Att få Rask dragen inför skranket ännu en gång är viktigt för många av er och då struntar ni i att ni på samma gång ger Magmys-Micke ett vapen att använda mot alla som ifrågasätter hans perversa sexualsadism även framledes.

Du har heller inte helt fel i att jag tänker på barnen. I fallet Lennart Bladh lades stor vikt vid att lämna familjen utanför och Lennarts före detta fru och barn skyddades av trollen. Deras identitet hölls hemlig och försök att höra av sig till familjen buffrades redan på tankeplanet i tråden med argumentet att de inte ska behöva lida för att deras man och far är galen. Även Mickes syster och hennes barn har skyddats av trollen på samma sätt. Och det är givetvis helt rätt. Här sker inte det. Tvärtom rasar orosanmälningarna in till socialen och flera i tråden hade gnidigt bönan i förtjusning om Rasks barn hade blivit omhändertagna av det sociala och placerade på fosterhem. Jag ogillar den attityden eftersom tredje oskyldig och dessutom minderårig part används som bollträ mot en person som ni inte gillar. Det är en hög häst jag faktiskt anser mig ha råd att sätta mig på.
Du gav mig en tankeställare. Hur kan jag sitta här och anonymt snacka skit om en annan medmänniska? Från en man till en annan, som dessutom har det sämre ställt än mig själv?

Sedan kommer jag på att Rask är ett kriminellt avskum och då inser jag att Rask fan kan räkna med en till orosanmälan efter hans senaste bravader, fan snubben är ju inte klok för fan på en fläck
Citera
2022-03-14, 15:27
Medlem
Tänk att en ”utvecklingsstörd” kan totalt krossa en ”normalbegåvad” nu ligger väl rask någonstans mellan utvecklingsstörd och normalbegåvad. Men hatten av till Micke, han redigerar bättre än vad rask någonsin gjort, han lägger ner mer tid med inslag som styrker sitt resonemang. Han talar lugnt sansat och vuxet och går inte till personangrepp.

Vi kan nog vänta oss ett antal bilrants från bajsbaronen, där Micke senare kommer pulverisera rask klipp.
Citera
2022-03-14, 15:40
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cern
Rask video är redan borta från Youtube.. Den är Reuploadad av någon annan!
Nej den ligger kvar på Rasks ena kanal som heter Bajsbaronen.
Citera
2022-03-14, 15:43
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av razerdayzer
Tänk att en ”utvecklingsstörd” kan totalt krossa en ”normalbegåvad” nu ligger väl rask någonstans mellan utvecklingsstörd och normalbegåvad. Men hatten av till Micke, han redigerar bättre än vad rask någonsin gjort, han lägger ner mer tid med inslag som styrker sitt resonemang. Han talar lugnt sansat och vuxet och går inte till personangrepp.

Vi kan nog vänta oss ett antal bilrants från bajsbaronen, där Micke senare kommer pulverisera rask klipp.
Jag instämmer med dig, bra redigering, vettigt innehåll, bra upplägg helt enkelt.
Han säger i videon att han inte är lika kreativ som Rask -- men den där videon visar ju motsatsen så det stänker om det.
Citera
2022-03-14, 15:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av razerdayzer

Rask 2019 "jag ska inte göra fler videos om Magmysaren.

Rask 2022 släpper video nummer 17 om Micke.

Ja ni läste rätt, han har aldrig gått på någon lika hårt som han gjorde med lss-micke.
Citera
2022-03-14, 15:45
Bannlyst
Jag hoppas att Rask lägger ner. Jag vågar inte tänka på vilken vrede Runkmicke släpper loss nästa video.
Citera
2022-03-14, 16:00
Medlem
Dr.Katis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lovedrug
Jag hoppas att Rask lägger ner. Jag vågar inte tänka på vilken vrede Runkmicke släpper loss nästa video.
Lades ut för några timmar sedan.
Han vill att alla ska anmäla Baronens video till JewTube.

https://www.youtube.com/watch?v=nUE0kTEpSWY
Citera
2022-03-14, 16:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AndersJohanssen
Rask 2019 "jag ska inte göra fler videos om Magmysaren.

Rask 2022 släpper video nummer 17 om Micke.

Ja ni läste rätt, han har aldrig gått på någon lika hårt som han gjorde med lss-micke.

Kvinnor, barn och utvecklingsstörda det är rask målgrupp att gå på, det visar hur jävla svag och ynklig ”man” rask är. Längtar den dagen han trampar på fel tå och han får sig en örfil ”som får hans förfäder att få ont i huvudet”, ni som har vart med kommer ihåg citatet.
Citera
2022-03-14, 16:08
Medlem
OneTaps avatar
hörde ett rykte att rask köpt rätt ny audi A6 nån som vet om de stämmer? svårt o tro att han ska hittat pengar till de men vem vet? han kanske sålt nåt
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in