Citat:
Ursprungligen postat av
Mikkka
Undrar om arbetskygg ska dyka in med lansen i högsta hugg till Raskens försvar. "Micke borde inte jöra videos om rask för han har baaaarn"
Ja, jag måste säga att jag fortfarande är Team Rask. Detta eftersom min avky för kissbyxe-Fredrik är större än för det mesta i den moderna världen. Det handlar även om att jag är konsekvent och inte manipulativ, för att de flesta av er nu står på kommunmunkens sida i den här konflikten beror på att ni vill komma åt Rask och därför använder Micke som slagträ. Jag kan tänka mig att Micke redan har fått ta emot SMS från okända telefonnummer om hjälp med att stämma Rask för förtal. Att få Rask dragen inför skranket ännu en gång är viktigt för många av er och då struntar ni i att ni på samma gång ger Magmys-Micke ett vapen att använda mot alla som ifrågasätter hans perversa sexualsadism även framledes.
Du har heller inte helt fel i att jag tänker på barnen. I fallet Lennart Bladh lades stor vikt vid att lämna familjen utanför och Lennarts före detta fru och barn skyddades av trollen. Deras identitet hölls hemlig och försök att höra av sig till familjen buffrades redan på tankeplanet i tråden med argumentet att de inte ska behöva lida för att deras man och far är galen. Även Mickes syster och hennes barn har skyddats av trollen på samma sätt. Och det är givetvis helt rätt. Här sker inte det. Tvärtom rasar orosanmälningarna in till socialen och flera i tråden hade gnidigt bönan i förtjusning om Rasks barn hade blivit omhändertagna av det sociala och placerade på fosterhem. Jag ogillar den attityden eftersom tredje oskyldig och dessutom minderårig part används som bollträ mot en person som ni inte gillar. Det är en hög häst jag faktiskt anser mig ha råd att sätta mig på.
Däremot är jag positivt inställd till att CP-cirkusen drar igång igen. Jag var negativt inställd till Rask när han brakade in i magmysvärlden och med den okunnige noobens självsäkerhet avfärdade oss alla som psykopater för att vi trixade med magmysar-CPt. Han försökte stoppa alltihop. Det var innan han själv fick upp ögonen för Mickes knivmys och krav på sexuella tjänster. Nu är även Rask med i smeten och det på den goda trollsidan. Det ser jag som positivt. Jag kommer aldrig att sida med Micke mot Rask.