2023-02-15, 20:46
Medlem
abvs avatar
Hur hade han ens råd att köpa tillbaka kanalen? Även om han sålde den för en skitsumma så är han ju luspank och de pengarna lär väl vara borta för längesen. Det är väl affe som fortsätter att möjliggöra skitungens lekande framför datorn antar jag.
Citera
2023-02-15, 20:51
Medlem
Mekkys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anatoliy
Du kanske ska lära dig forumets regler ditt kukarsle, tror du att du kan dansa med mig? Fitta jag KNULLAR dig i detta regelverk. Hur bryter jag mot 1.06? Så om någon postar ett inlägg där dom påpekar att användare x egentligen är Rask? Jag vill minnas att SD-politikern Fogelklou blev anklagad för att stå bakom ett nick här på forumet. Satt du i den tråden och RPade folk som diskuterade anklagelserna? Din jävla loser, jag har suttit vid datorn över 15h varje dygn flera år i sträck, du tror att du har en chans?

Din jävla loser, jag har suttit vid datorn över 15h varje dygn flera år i sträck, du tror att du har en chans?

Otroligt stark tobak. 😁
Citera
2023-02-15, 20:57
Medlem
Wooqiprwos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av abv
Hur hade han ens råd att köpa tillbaka kanalen? Även om han sålde den för en skitsumma så är han ju luspank och de pengarna lär väl vara borta för längesen. Det är väl affe som fortsätter att möjliggöra skitungens lekande framför datorn antar jag.

Tydligen har han inte ens sålt den haha.
Citera
2023-02-15, 21:40
Medlem
TheFinals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wooqiprwo
Tydligen har han inte ens sålt den haha.
Den blev såld ja, och nu åter för Rask att publicera på.
Citera
2023-02-15, 22:09
Medlem
Wooqiprwos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheFinal

Var ju någon som skrev att han aldrig sålde den.
Citera
2023-02-15, 22:13
Medlem
Kickassfarsans avatar
Citat:
Så det var alltså sant att det var Alf som "köpte" kanalen för 20.000 på pappret medans Mr.Bajshög fick ha den kvar i sin ägo.
Citera
2023-02-15, 22:32
Medlem
TheFinals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kickassfarsan
Så det var alltså sant att det var Alf som "köpte" kanalen för 20.000 på pappret medans Mr.Bajshög fick ha den kvar i sin ägo.
Nej det var inte sant.

Kanalen såldes när det sades, en del av dealen va att han inte fick prata om det, vilket han också sa på en del livestreams.

Kikar man lite på youtube så finner man lite mer info, testa t.ex. att googla "rask youtubekanal".
Citera
2023-02-15, 22:33
Medlem
TheFinals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wooqiprwo
Var ju någon som skrev att han aldrig sålde den.
95% gissningar i denna tråden (och andra trådar) tyvärr, blir rörigt att hålla reda på. Folk pratar utifrån gissningar, känslor, åsikter och skvaller 😁
Citera
2023-02-15, 22:50
Medlem
Kickassfarsans avatar
Citat:
Nej det var inte sant.

Kanalen såldes när det sades, en del av dealen va att han inte fick prata om det, vilket han också sa på en del livestreams.

Kikar man lite på youtube så finner man lite mer info, testa t.ex. att googla "rask youtubekanal".
Får rätt mycket träffar på det, om du nu vet så kan du kanske vara schysst att länka så vi slipper gissa?
Citera
2023-02-15, 22:53
Medlem
TheFinals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kickassfarsan
Får rätt mycket träffar på det, om du nu vet så kan du kanske vara schysst att länka så vi slipper gissa?
Skrev från luren tidigare och hade inte tillgång till länkar enkelt.
Here u go https://youtu.be/rDhHOlFLB9k?t=288
Citera
2023-02-15, 23:04
Medlem
Citat:
Skrev från luren tidigare och hade inte tillgång till länkar enkelt.
Here u go https://youtu.be/rDhHOlFLB9k?t=288

Precis, det där är känt. Frågan är varför Bajshögen köpt tillbaka skiten?

Innan han gjorde sig av med den var det massa snack om att han inte vill ha kvar den för den tar bara upp tid från hans podd.

Vad hände egentligen? Min tes är att Skithögen hoppades på att det skulle komma en stor våg av subs när han gjorde comeback med den nya kanalen. Nu har han stått och stampat under 10 k subs i flera månader. Han är helt enkelt inte så omtyckt som han vill vara. Omtyckta kreatörer som gör comeback får tillbaka sitt gamla följe på nolltid.

Så Bajshögen gillade inte att han hade så låga antal prenumeranter, eftersom han är av åsikten att man är en lite bättre och viktigare människa om man har 100 000 prenumeranter eller mer på Youtube. Eftersom han inser att han aldrig kommer nå dit med sin nya kanal så är hans enda alternativ att skaffa tillbaka den gamla.

Nu har han den, och nu kan han glänsa. Snart ändrar han Insta-bio och flexar med antalet subs, och snart börjar han väl gaffla om att han har en av Sveriges största Youtube-kanaler igen.

Titta på mig, jag är viktig!
Citera
2023-02-15, 23:06
Medlem
Fenotyps avatar
Finns det någon större fake än Bajsis? Tror att P-Raz är mer äkta faktiskt...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in