2023-09-11, 16:46
Medlem
Wooqiprwos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Eftersom barn finns i familjen, så är det brottsligt att utöva "super light våld" vad det nu är...barnfridsbrott.
Att CarlFredrik är dryg, särskilt när han känner sig rik, är ingen nyhet.

"Super light". Mina spekulationer i så fall är knuffar och att greppa tag i varandra, men svårt att veta.
Citera
2023-09-11, 16:52
Medlem
knark-kungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wooqiprwo
"Super light". Mina spekulationer i så fall är knuffar och att greppa tag i varandra, men svårt att veta.
Tror inte Therese skulle ha några problem att bryta ner spaghettiarmarna. Hon har minst 20kg på honom. Dessutom jobbar hon vilket bygger mer muskler än att ligga på soffan och hålla upp en kamera.

Skulle dock inte vara förvånad om ryktet stämmer.

Min erfarenhet av narcissister är att det förekommit fysiskt våld i båda två familjer. Dom är jävligt läskiga bakom stängda dörrar. Det är då masken åker av
Senast redigerad av knark-kungen 2023-09-11 kl. 16:54.
Citera
2023-09-11, 16:54
Citat:
Ursprungligen postat av Wooqiprwo
Ja, knuffar, skrikvråla kränkningar, tror inte det går att säga emot Alexander ostraffat. Han vet alltid bättre.
Nu har han dessutom tryggat sin framtid, tror han, men det är ingen outtömlig källa.
Citera
2023-09-11, 16:57
Medlem
Kickassfarsans avatar
Blir mycket tjatsex framöver om Therese vill ha sina skulder betalda. Aldrig att han kommer betala dom utan att vilja ha något tillbaka, även fast uppkomsten till skulderna är mestadels hans problem.
Citera
2023-09-11, 17:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dirtyone
Problemet har varit tidigare & uppenbarligen just nu oxå, den här tråden på Flashback.
Hela tiden när socialtjänsten har haft möte med tokstollen, så har har pratat om Flashback som är boven till allt....
Han har även ringt socialtjänsten & prata om Flashback tråden & namnen på oss🤣.
Att det handlar om hans beteende förstår han inte alls, boven är Flashback, men så fungerar en narcissist dom gör aldrig fel🙂🤣

Sen ska han visst oxå varit oförskämd mot någon på socialtjänsten, som vill hjälpa grisen...
" Behöver inte några samtal" eller hjälp från er" "Har ett stort arv från min farfar" Ni kommer se jag kommer göra bra affärer"

Just nu är det mycket jobbigt för den grandiosa Baronen från Trosa...
Tankarna går till barnen 🙏🙏🫶
Jag hoppas han nämnde Pattknullaren åtminstone ett femtontal gånger
Citera
2023-09-11, 17:05
Medlem
knark-kungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stallhagen
Jag hoppas han nämnde Pattknullaren åtminstone ett femtontal gånger
#Glömaldrigpattknullaren

https://youtu.be/nmeFFGHoXpk?si=vjYMFzjwB6sk0nlr
Citera
2023-09-11, 17:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av knark-kungen
#Glömaldrigpattknullaren

https://youtu.be/nmeFFGHoXpk?si=vjYMFzjwB6sk0nlr
Det här är faktiskt det enda klippet jag sett där han är märkbart störd på ett sätt som avslöjar en oberäknerlighet i bakgrunden. Mellan hans osammanhängande pladderrant anar man att det inte är långt ifrån att han tappar det helt..
Citera
2023-09-11, 17:14
Medlem
Var det Pattknullaren som gick bort? Typ 2-3 år sedan, överdos eller dylikt?
Eller kanske fick stryk utav grismunnen? 🤣
Citera
2023-09-11, 17:29
Alexander är iaf aktiv på instagram, "Ställ en fråga"
Jodu, jag har många frågor, men det verkar dessvärre som att han inte vågar besvara annat än favoritårstid, favoritband, viktnedgång och höstmys...
Citera
2023-09-11, 17:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kickassfarsan
Blir mycket tjatsex framöver om Therese vill ha sina skulder betalda. Aldrig att han kommer betala dom utan att vilja ha något tillbaka, även fast uppkomsten till skulderna är mestadels hans problem.

Det bästa Therese kan göra när arvet trillar in är att begära om skilsmässa. Det som hade hänt då (förutsatt att Alf inte skrivit in i testamentet att det Carl-Fredrik får ska vara enskild egendom) är att arvet blir giftorättsgods. Med andra ord ska det delas lika mellan Skithögen och Therese vid bodelningen. Carl-Fredrik är inte skyldig Therese att betala hennes skulder, däremot kommer följden i det läget bli att hon får skulderna betalda, samtidigt som hon troligen har en liten hacka över av arvet. Stannar hon lär Carl-Fredrik dock bedriva ekonomisk utpressning, och kontrollera henne finansiellt.

Huruvida att det är sant eller inte att soc är inkopplade är det svårt att sia om. Det kan för all del vara skitsnack. Samtidigt har vi ju ingen aning om vad det är för typer som är aktiva i den här tråden. Det kan för all del vara Carl-Fredriks riktiga fiender på bygden, som kommer med inside-info.

För egen del tycker jag det är fel att blanda in soc. Däremot är Skithögen inte sen med att själv göra det, även fast han inte har någonting med personerna som anmäls att göra. Sedan finns det all anledning att misstänka att han är en drogmissbrukare trots allt, och jag tror inte bara det är guld och gröna skogar att ha en pappa som Carl-Fredrik. Kidsens uppväxt präglas av en pappa som alltid är hemma, sitter och pratar om sig själv framför en kamera, ibland kommer han och trycker upp en kamera i fejjan på ungarna. De är offentliga personer mot sin egen vilja, för att pappa bestämt att det ska vara så. Ibland sätter sig pappa i konflikter med folk över skitgrejer varpå han och hela familjen blir mordhotad, och pappa blir dömd för grov brottslighet i rättegångar. Det låter inte som en trygg pappa för mig. Det låter som en ytterst ansvarslös förälder i mina öron.
Citera
2023-09-11, 18:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StorTuffBiker
Det bästa Therese kan göra när arvet trillar in är att begära om skilsmässa. Det som hade hänt då (förutsatt att Alf inte skrivit in i testamentet att det Carl-Fredrik får ska vara enskild egendom) är att arvet blir giftorättsgods. Med andra ord ska det delas lika mellan Skithögen och Therese vid bodelningen. Carl-Fredrik är inte skyldig Therese att betala hennes skulder, däremot kommer följden i det läget bli att hon får skulderna betalda, samtidigt som hon troligen har en liten hacka över av arvet. Stannar hon lär Carl-Fredrik dock bedriva ekonomisk utpressning, och kontrollera henne finansiellt.

Huruvida att det är sant eller inte att soc är inkopplade är det svårt att sia om. Det kan för all del vara skitsnack. Samtidigt har vi ju ingen aning om vad det är för typer som är aktiva i den här tråden. Det kan för all del vara Carl-Fredriks riktiga fiender på bygden, som kommer med inside-info.

För egen del tycker jag det är fel att blanda in soc. Däremot är Skithögen inte sen med att själv göra det, även fast han inte har någonting med personerna som anmäls att göra. Sedan finns det all anledning att misstänka att han är en drogmissbrukare trots allt, och jag tror inte bara det är guld och gröna skogar att ha en pappa som Carl-Fredrik. Kidsens uppväxt präglas av en pappa som alltid är hemma, sitter och pratar om sig själv framför en kamera, ibland kommer han och trycker upp en kamera i fejjan på ungarna. De är offentliga personer mot sin egen vilja, för att pappa bestämt att det ska vara så. Ibland sätter sig pappa i konflikter med folk över skitgrejer varpå han och hela familjen blir mordhotad, och pappa blir dömd för grov brottslighet i rättegångar. Det låter inte som en trygg pappa för mig. Det låter som en ytterst ansvarslös förälder i mina öron.

Man kan ju hoppas att hon öppnar ögonen och lämnar, att hon gör det som faktiskt är bäst för barnen. Bland framförallt svenska influenser får man ofta både läsa och höra hur fel det är när par separerar istället för att hålla ihop, oavsett hur dåligt det än är mellan parterna.
Finns det barn inblandat, ja då är det ännu värre om man separerar. Trots att en separation absolut inte behöver vara något dåligt, utan snarare tvärt om så kan det ge trygghet till barnen i ett stormigt förhållande.
En av de som förespråkar att man ska hålla ihop oavsett vad bara för att man har barn, är just Rask själv.

Jag kan dock tycka att en anmälan till socialtjänsten inte alls behöver vara något dåligt, finns det fog för en anmälan så bör man göra en anmälan. Sitter man dock endast och hittar på en massa skit och anmäler för att utöva någon form av hat, gör det bara för att jävlas eller använder det som ett hämndmedel. Då tycker jag att det är ett sjukt beteende. De enda som straffas av det är barnen eftersom föräldrarna isåfall vet att det inte är något att oroa sig för, medan barn ofta känner en enorm stress och panik inför ett sånt möte.. Och att ge sig på oskyldiga barn är aldrig någonsin okej.

Finns det dog fog för anmälan bör man göra en anmälan för att hjälpa barn som mår dåligt (det är inte bara fysiskt våld som skadar barn).

Har socialtjänsten gått in och sagt att de nu vill ha mer insyn och även ge barnen mer frihet, då ligger det ju något i det. Så då har det ju funnits fog för anmälan. (Som skithögen själv brukar säga "vi här på fb vet inte allt som sker bakom kulisserna").
Trosa socialtjänst är inte kända för att bry sig om varken barnmisshandel eller barn som far illa på andra sätt.

Jag tror även att en avlastningsfamilj (om det stämmer) kan hjälpa barnen att hitta sig själva, istället för att fostras upp till att vara hans flygande apor, marionettdockor och kontent till hans kanal.
Citera
2023-09-11, 18:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Alexander är iaf aktiv på instagram, "Ställ en fråga"
Jodu, jag har många frågor, men det verkar dessvärre som att han inte vågar besvara annat än favoritårstid, favoritband, viktnedgång och höstmys...

Grisen kommer hålla en fasad hela vägen in i djupare galenskaper...
Just nu så är det väldigt jobbigt med allt som händer, möten med socialtjänsten om hans liv & barnens...
En narcissist som rask är en person som alltid måste stå över alla andra människor, då framförallt sin familj...
Tessan sin fru kallas för "horan" i hushållet det har vi sett film.. Är då barnen horungarna i hushållet??
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in