2023-01-06, 21:40
Medlem
ostwinds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Herr Bökberg
Han dras till klarinetten även kallad __________

Negerben
Citera
2023-01-06, 22:36
Medlem
vantablacks avatar
Tror Marit och Karin kan vara lite av en dark horse när dom blivit lite varma i kläderna. Visst, kommer inte vara på Cecilia och Jonathan-nivå, men tror dom kan bli riktigt bra.

Alltså Marcus vad har han snortat innan han gick in i buren? Tyckte till och med hans lagkompis såg stundvis besvärad ut av hans dampande. Plus att han verkar vara mer intresserad av att berätta anekdoter om sig själv än att delta i tävlandet. Sjukt störigt vilket som. Fick typ ett stresspåslag av hela hans uppenbarelse.
Citera
2023-01-06, 22:37
Medlem
XtraXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Smokey
Marcus är en sån vandrande klyscha på en vit som gör sitt yttersta för att verka svart för trots sin hudfärg så är han ju uppvuxen i Partille med helt vita pursvenska föräldrar och släktingar runt sig och är lika svart som mellanmjölk och han verkar ha spårat helt när han flyttade till NY och enligt mig så får han gärna hålla sig där och inte i SVT.

Allt med han från hans kläder, hur han talar och manér skriker osäkerhet och rotlöshet...

Sådär nu har jag spytt klart galla över honom och jag tror det kommer ta hårt på honom där han sitter i sitt townhouse i NY med modell fru och miljoner dollar på banken och jag sitter fattig och ensam i min lilla hyr-etta i ett litet samhälle i utkanten av en mindre svensk stad.

Net worth på 5 miljoner dollar, ska vi sadla om till kock?
Citera
2023-01-06, 22:53
Medlem
Dagens går till kocken som drog bort dom på 10p och svarar Bonn. Mest pinsamt var väl att han själv trodde han var riktigt smart där.
Citera
2023-01-06, 23:09
Medlem
_killahs avatar
Hur ofta missar båda lagen helt på resan. Minns ej de hände senast.
Citera
2023-01-06, 23:14
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Herr Bökberg
Samuelsson befinner sig i Tyskland just nu, han ska inte tänka själv

Nej negern är dum i huvudet. SVT visar ett typiskt svenskt landskap som inte alls ser ut som Tyskland. Sen tror jag inte ett dugg på att han har träffat skattefuskaren Shakira. Bara lögn och fantasier.
Citera
2023-01-06, 23:26
Medlem
Majavas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av XtraX
Va har Zelda filmatiserats?

Jag tolkade det som att Fredrik skämtade, han pratade väl om att Berit Wikander skulle spelat rollen?
Citera
2023-01-06, 23:27
Medlem
Är Bonn den osmartaste dragningen någonsin i På Spårets historia månne? Topp-3 är det garanterat.
Citera
2023-01-06, 23:45
Medlem
Troians avatar
Oerhört modigt att de låter Marcus Samuelsson vara med. Hans blotta närvaro förstörde avsnitten han var med i förra säsongen, och så också i år.
Citera
2023-01-06, 23:47
Medlem
peterZiipens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fribajsare
Nej negern är dum i huvudet. SVT visar ett typiskt svenskt landskap som inte alls ser ut som Tyskland. .

Undrar om Samuelsson ens har förstått att bil- & tågresorna man får se, de facto är filmer som visar resan mot slutdestinationen.
Citera
2023-01-07, 00:12
Medlem
Gavins-Friends avatar
Ibland ställer det till det när man har text till. "En arg en från Holland" läste jag och förstod inte, men hade jag lyssnat hade jag säkert hört "Arjen från Holland" då fotboll är min stora kunskap.

Brukar alltid köra text men blir lurigt i det här programmet.

Shakira och Rodriguez var väldigt väldigt lätt. Skulle väl vara om man glömde bort att Rodriguez heter Rodriguez. Riktigt bra artist. Smith & Tell är bra också, såg de repa "Toast" tre-fyra gånger i rad live på en festival för många år sen när de var mindre kända och det var oförglömligt. Men inte bästa covern av Shakira och Rodriguez kanske.
Senast redigerad av Gavins-Friend 2023-01-07 kl. 00:35.
Citera
2023-01-07, 00:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vantablack
Tror Marit och Karin kan vara lite av en dark horse när dom blivit lite varma i kläderna. Visst, kommer inte vara på Cecilia och Jonathan-nivå, men tror dom kan bli riktigt bra.

De vinner nog inte nästa match men jag tror de har goda möjligheter att gå vidare som en av bästa tvåorna.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in