Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2023-01-04, 17:21
Medlem
Themoonbarkings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pelota
Hennes bolag gick ju minus varje år innan tv-programmet kom igång.

Varken Pernilla eller Bianca kan driva nånting alls. Det är luft rakt igenom men smarta människor gör pengar på dem. Det skiter de nog i eftersom pengar och följare för dem är framgång. Sant. Men det är inte prestation. Carola fyller globen på en pisskvart med ren talang. Pernilla fyller små hålor med tanter på 50+ genom att sjunga att hon vill ha en stor kuk. Antar att luggtanterna tycker det är feministiskt.
Citera
2023-01-04, 19:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av juttan
Enligt Ratsit är Pernilla också skriven där.
Då registrerades det idag.
Ska bli skitspännande att se vad som händer.
Citera
2023-01-04, 22:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av banandemokrat
Bli inte chockad nu men det handlar om PENGAR

Fan. Jag som trodde att det var äkta kärlek en stund 😂
Citera
2023-01-05, 13:44
Medlem
Jag fasar för att CB blir den nya ICA-stig... 😳
Citera
2023-01-05, 13:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GafflaLagom

Pernilla borde skrivit sig där först - en dag hade räckt. Nu har bostaden införskaffats för "gemensamt bruk" (på pappret). 🤷‍♀️
Citera
2023-01-05, 14:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Realdoll00
Pernilla borde skrivit sig där först - en dag hade räckt. Nu har bostaden införskaffats för "gemensamt bruk" (på pappret). 🤷‍♀️

Men hon har väl även uttalat sig att de kommer att bo ihop - då ska ju kakan delas.
Citera
2023-01-05, 14:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vakthundsbolaget
Men hon har väl även uttalat sig att de kommer att bo ihop - då ska ju kakan delas.
Jag tror inte vi behöver oroa oss över om Bauer är en sol- och vårare. Tror nog att Pernilla har stenkoll på sin ekonomi, avtal, samboavtal mm genom sin ekonomiska rådgivare och sitt nätverk.
Citera
2023-01-05, 16:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Realdoll00
Jag fasar för att CB blir den nya ICA-stig... 😳

Ingen risk för det. Ska Ica hålla reklamen vid liv så krävs det en riktig profil och inte en wannabe med ett sluskigt förflutet. Han har nog snart lämnat (fått gå) från Ica.
Citera
2023-01-05, 16:31
Medlem
Bakarettans avatar
Hela familjen Wahlgren/Ingrosso plus bihang är en pest & pina som invaderat landet med något av den värsta skit som skådats på TV.
Att denna penga/och mediekåta familj plågar landet med sin ständiga närvaro i media är dock förståeligt. Har man en sjuklig drift efter bekräftelse så har man. Och var får man den bekräftelsen om inte i sociala medier. Kan tänka mig att varken Pernilla, Niklas, Linus eller Peter blev bekräftade av madam Schollin eller fjanten Hans.
Vad mig anbelangar följer Pernilla sin morsas
fotspår klockrent. Hela denna dysfunktionella familj borde ta en låååång paus ifrån offentligheten.
För sin egen skull men framförallt för oss vanliga TV-tittares.
Citera
2023-01-05, 17:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Someone1
Ingen risk för det. Ska Ica hålla reklamen vid liv så krävs det en riktig profil och inte en wannabe med ett sluskigt förflutet. Han har nog snart lämnat (fått gå) från Ica.

We hope! 😂
Citera
2023-01-05, 19:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GafflaLagom
De registrerades på adressen samma dag, 2023-01-02.
Citera
2023-01-06, 02:24
Medlem
Themoonbarkings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av juttan
Jag tror inte vi behöver oroa oss över om Bauer är en sol- och vårare. Tror nog att Pernilla har stenkoll på sin ekonomi, avtal, samboavtal mm genom sin ekonomiska rådgivare och sitt nätverk.

Hon? Stenkoll? 😂😂😂
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in