Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2022-01-13, 12:14
Medlem
Aftonbladet:

"Skistar i Sälen har drabbats av coronautbrott bland personalen efter jul- och nyårshelgerna,*rapporterar SVT Dalarna.

Flera hundra personer sitter i karantän och nu råder det akut personalbrist på skidanläggningarna".
Citera
2022-01-13, 14:50
Medlem
Hor-Ullas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Urtavlan
Och nu är hon igång och härjar igen, om att corona inte är värre än en vanlig förkylning och att det är förj**ligt att de stänger ner för ”dem” igen. Vad är det hon inte fattar?! Hon skriver t.om emot en person som jobbar på IVA. Vem vet mest om vilka - vaccinerade/ovaccinerade - som ligger där, tro..?!

Men för 99,9% är det som en vanlig förkylning. Det ligger förnärvarande 90 per på IVA. vi har en befolkning på 10,5 miljoner invånare. Det är större chans att vinna på lotto 3 gånger på raken än få nått annat än en vanlig förkylning av Corona.

Eller går du omkring och oroar dig att du ska bli skadad i trafiken varje dag också? Du vet att det är över 18000 som skadas i trafiken varje år.
Citera
2022-01-13, 15:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Realdoll00
Aftonbladet:

"Skistar i Sälen har drabbats av coronautbrott bland personalen efter jul- och nyårshelgerna,*rapporterar SVT Dalarna.

Flera hundra personer sitter i karantän och nu råder det akut personalbrist på skidanläggningarna".

Se där! Vilken tur att Bauer åkte och hängde med ”polarna”.
Citera
2022-01-13, 16:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Someone1

Och Theo.
Citera
2022-01-13, 20:51
Medlem
Och nu ska hon ha hjälp att rensa hela huset. Det borde hon väl hinna själv, när stackarn inte kan arbeta..
Citera
2022-01-14, 02:35
Medlem
HanMedMjukisbyxors avatar
Det var ett jävla tjöt Pernilla Wahlgren har om att alla ska vaccinera sig.

Jävla trams.
Citera
2022-01-14, 13:08
Medlem
jugbandbluess avatar
en polare getade på PW i början av nittiotalet. inga snaskiga detaljer annat än att hon fortfarande var gift med den där spaggen vid tillfället.
Citera
2022-01-14, 15:35
Medlem
Hotandsecretsantas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Someone1
Och nu är han i fjällen igen, PW är med denna gång. Men än en gång så är hans eget barn inte med räknat fast hon så gärna vill.
Hans prioritering är skit.
Undrar hur många betalningsanmärkningar han har nu pga av uteblivet underhåll. Och vad är det för överenskommelse han & PW har.
PW - jag betalar allt
CB - jag betalar inget
😂
Citera
2022-01-14, 16:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hotandsecretsanta
Och nu är han i fjällen igen, PW är med denna gång. Men än en gång så är hans eget barn inte med räknat fast hon så gärna vill.
Undrar hur många betalningsanmärkningar han har nu pga av uteblivet underhåll. Och vad är det för överenskommelse han & PW har.
PW - jag betalar allt
CB - jag betalar inget
😂

Överenskommelsen är sex.

You do the math...
Citera
2022-01-14, 16:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jugbandblues
en polare getade på PW i början av nittiotalet. inga snaskiga detaljer annat än att hon fortfarande var gift med den där spaggen vid tillfället.
Vad är ”getade”?
Citera
2022-01-14, 16:46
Medlem
nickomyras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hotandsecretsanta
PW - jag betalar allt
CB - jag betalar inget
😂
Vad vet du om att hon vill följa med ? Och hon måste väl ändå gå i skolan !
Citera
2022-01-14, 17:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Realdoll00
Överenskommelsen är sex.

You do the math...

Precis sex och butler. Hur man ens skulle vilja vara intim med den mannen 🤮.
Jag skäms för att P accepterar allt hos denna sk man. Det är så fruktansvärt illa.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in