Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2023-01-06, 02:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bakarettan
Hela familjen Wahlgren/Ingrosso plus bihang är en pest & pina som invaderat landet med något av den värsta skit som skådats på TV.
Att denna penga/och mediekåta familj plågar landet med sin ständiga närvaro i media är dock förståeligt. Har man en sjuklig drift efter bekräftelse så har man. Och var får man den bekräftelsen om inte i sociala medier. Kan tänka mig att varken Pernilla, Niklas, Linus eller Peter blev bekräftade av madam Schollin eller fjanten Hans.
Vad mig anbelangar följer Pernilla sin morsas
fotspår klockrent. Hela denna dysfunktionella familj borde ta en låååång paus ifrån offentligheten.
För sin egen skull men framförallt för oss vanliga TV-tittares.

Och P blir mer och mer lik sin mamma. Klär sig lika t.om. Mycket av kollektionen är ju tantkläder 🤮 Och ändå gör hon inte mycket annat än ger henne gliringar.
Citera
2023-01-06, 04:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av juttan
Jag tror inte vi behöver oroa oss över om Bauer är en sol- och vårare. Tror nog att Pernilla har stenkoll på sin ekonomi, avtal, samboavtal mm genom sin ekonomiska rådgivare och sitt nätverk.

😂 Klart han är en sol-och vårare aka narcissist/sociopat/psykopat.

Lever själv i eftervåldet från en sån galning. Så jag känner tyvärr igen mönstret herr Bauer har visat från dag 1.
Lycka till Pernilla!
Citera
2023-01-06, 15:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Themoonbarking
Hon? Stenkoll? 😂😂😂
Uttryckte mig nog lite fel, hon själv har givetvis ingen koll alls!
Det är hennes stora nätverk med ekonomiska rådgivare, vänner (?), släktingar m fl som sköter den biten.
Citera
2023-01-06, 15:17
Medlem
CB har skrivit sig på Pernillas adress i hennes hus. Det gick snabbt!!
Enligt sambolagen och vad som gäller bostad har han rätt till hälften av värdet på huset då lån är borträknat. Att flytta in samtidigt gör det extra viktigt att ha ett samboavtal skrivet.
Läskigt att hamna i en liknande fälla som Rickard Olsson gjort av ren dumhet vore tråkigt.
Citera
2023-01-06, 21:02
Syyynd att alla i familjen W är så självupptagna att de missar en personlighet som Bauers…
Citera
2023-01-06, 22:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrsPellerin
CB har skrivit sig på Pernillas adress i hennes hus. Det gick snabbt!!
Enligt sambolagen och vad som gäller bostad har han rätt till hälften av värdet på huset då lån är borträknat. Att flytta in samtidigt gör det extra viktigt att ha ett samboavtal skrivet.
Läskigt att hamna i en liknande fälla som Rickard Olsson gjort av ren dumhet vore tråkigt.

Klart som fan hon har skrivit papper, hon är inte HELT tappad. Hon har dessutom en stab omkring sig. Tro mig!
Citera
2023-01-07, 09:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av banandemokrat
Klart som fan hon har skrivit papper, hon är inte HELT tappad. Hon har dessutom en stab omkring sig. Tro mig!

Är det äktenskapsförord man skriver i Sverige eller "ännu tyngre" saker?

Tänker att om de gifter sig och skiljer sig har han väl besittningsrätt i huset efter två år om det skaffats för gemensamt bruk. Eller...?

Enskild egendom in i äktenskapet är ju en sak men hur går det andra till.

Bathina fick ju tydligen inte en krona i skilsmässan men de köpte kanske aldrig boende tillsammans.
Citera
2023-01-07, 13:52
Medlem
Jag ser inte någon ananas på hennes ring ? Tycker den ser ut som en vanlig i guld slät . Eller är det ingraverat ?
Citera
2023-01-07, 13:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av annahoj79
Syyynd att alla i familjen W är så självupptagna att de missar en personlighet som Bauers…
Missar en personlighet ? Vad menar du ?
Citera
2023-01-07, 14:11
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Läste någonstans på nätet igår att Bianca tjänade 203 miljoner förra året, inte illa pinkat...
Citera
2023-01-07, 14:25
Medlem
Themoonbarkings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av intermittentexplosivitet
Läste någonstans på nätet igår att Bianca tjänade 203 miljoner förra året, inte illa pinkat...

Hon sålde Caia. Och hennes bidrag där är att visa upp sin hysteriska exobitionism i sin mammas pinsamma reality för barn och försäkringskassatanter som får klimakteriesvettningar om man ens andas kritik om deras ofödda dotter Bianca och hennes mamma. Det och att hon kan fota med en mobil telefon.

Hon har social fobi, verkar knappt kunna räkna och är helt ointresserad av djupare kunskap än den hon får på Stureplan.

Så hon sålde av det Jesper och Mattias byggde upp. Oerhört imponerande. Och innan alla föräskringskassatanter i tråden börjar yra om avundsjuka så säger jag att jag inte är avundsjuk på en 28 åring som beter sig som 15 och har ätstörningar. Inte heller på en tant på 55 som beter sig som 28 och tror att Hitler vann andra världskriget. För vad finns det att vara avundsjuk på? Två saker. Pengar och att ha en miljon följare. Den pinsamma ytan so. Ekar tomhet säger allt om just föräskringskassatanterna och inget om mig. Wahlgren Ingrosso är Kardashians för Ullared folket. Framgång är INTE prestation och framgång är jag galet oavundsjuk på.
Citera
2023-01-07, 16:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Themoonbarking
Hon sålde Caia. Och hennes bidrag där är att visa upp sin hysteriska exobitionism i sin mammas pinsamma reality för barn och försäkringskassatanter som får klimakteriesvettningar om man ens andas kritik om deras ofödda dotter Bianca och hennes mamma. Det och att hon kan fota med en mobil telefon.

Hon har social fobi, verkar knappt kunna räkna och är helt ointresserad av djupare kunskap än den hon får på Stureplan.

Så hon sålde av det Jesper och Mattias byggde upp. Oerhört imponerande. Och innan alla föräskringskassatanter i tråden börjar yra om avundsjuka så säger jag att jag inte är avundsjuk på en 28 åring som beter sig som 15 och har ätstörningar. Inte heller på en tant på 55 som beter sig som 28 och tror att Hitler vann andra världskriget. För vad finns det att vara avundsjuk på? Två saker. Pengar och att ha en miljon följare. Den pinsamma ytan so. Ekar tomhet säger allt om just föräskringskassatanterna och inget om mig. Wahlgren Ingrosso är Kardashians för Ullared folket. Framgång är INTE prestation och framgång är jag galet oavundsjuk på.
Word! Skriver under på det!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in