Citat:
Ursprungligen postat av
intermittentexplosivitet
Läste någonstans på nätet igår att Bianca tjänade 203 miljoner förra året, inte illa pinkat...
Hon sålde Caia. Och hennes bidrag där är att visa upp sin hysteriska exobitionism i sin mammas pinsamma reality för barn och försäkringskassatanter som får klimakteriesvettningar om man ens andas kritik om deras ofödda dotter Bianca och hennes mamma. Det och att hon kan fota med en mobil telefon.
Hon har social fobi, verkar knappt kunna räkna och är helt ointresserad av djupare kunskap än den hon får på Stureplan.
Så hon sålde av det Jesper och Mattias byggde upp. Oerhört imponerande. Och innan alla föräskringskassatanter i tråden börjar yra om avundsjuka så säger jag att jag inte är avundsjuk på en 28 åring som beter sig som 15 och har ätstörningar. Inte heller på en tant på 55 som beter sig som 28 och tror att Hitler vann andra världskriget. För vad finns det att vara avundsjuk på? Två saker. Pengar och att ha en miljon följare. Den pinsamma ytan so. Ekar tomhet säger allt om just föräskringskassatanterna och inget om mig. Wahlgren Ingrosso är Kardashians för Ullared folket. Framgång är INTE prestation och framgång är jag galet oavundsjuk på.