2023-01-02, 17:57
  #19693
Medlem
Delar min video på werewolf från fyrverkeri outlet. Missade dock första 15 sek. Vart nöjd med den!

https://files.fm/u/gakt3w2xj
__________________
Senast redigerad av Tombo88 2023-01-02 kl. 18:03.
Citera
2023-01-03, 02:06
  #19694
Medlem
God Fortsättning folket

Sorry för sent inlägg. Hann inte skjuta riktigt alla pjäser.

Här kommer länk på 10" Disco Ghost Shell.

https://www.youtube.com/watch?v=9_c46Rql2EQ

Andra videosarna hittar ni på min kanal =)
Citera
2023-01-03, 19:41
  #19695
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Audiman
Kan säga dig att Funkes är överskattat, sköt en Blue blood 30mm tårta gick inte igång på 1:a stubin utan fick dra igång den baklänges på reserven och visst det kan hända alla märken men tårtan i sig var inget märkvärdigt. Sköt även en Feronia och efter det en Girl power från extreme fireworks och den imponerade mer.

Nä Funke är överhypat enligt min mening.

Ps: Funkes Thunderking dom röda var dock jävligt bra!

Testa en Kolos detta året om du hittar den! Riktigt stora och riktigt bra häng! Nog utan tvekan den bästa 50mm tårtan för konsument jag testat och det är ett gäng.
Citera
2023-01-03, 20:36
  #19696
Medlem
Bazecoons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av audis1
Min delade sig och sköt åt alla håll och kanter tror den var upp och ner ett tag

Berätta mer. Vadå delade sig? Vilken tårta ?
Citera
2023-01-04, 05:50
  #19697
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jockey2
God Fortsättning folket

Sorry för sent inlägg. Hann inte skjuta riktigt alla pjäser.

Här kommer länk på 10" Disco Ghost Shell.

https://www.youtube.com/watch?v=9_c46Rql2EQ

Andra videosarna hittar ni på min kanal =)

God fortsättning!

Det var ingen dålig 10" och såg även Mustang som jag tycker är grymt bra på din kanal.
Mycket fina saker
Citera
2023-01-04, 13:57
  #19698
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bazecoon
Berätta mer. Vadå delade sig? Vilken tårta ?
Tårtan delade sig när det blev en rörsprängning sen var cirkusen igång
var en yesbox från Hansson
Citera
2023-01-04, 20:02
  #19699
Medlem
Pilsnerologs avatar
Är saluterna i High Explosive borta? Såg ett klipp på YT och då var det crackling istället för salut i finalen 😬
Citera
2023-01-04, 20:24
  #19700
Medlem
Här kommer mitt fyrverkeri från nyår. Jag fick skjuta och filma samtidigt själv. Så det är alldeles för nära egentligen. Dessutom helt vindstilla och fuktigt så väldigt mycket rök. Men med tanke på väderleksrapporten var vädret över förväntan utan regn och dimma. Får erkänna att på den lilla skjutplatsen blev det lite väl mycket ”sky puke” för min smak med både två Tornado och sedan tre Gold wave i finalen. Men visst. Det va ett jäkla tryck. I övrigt tyckte jag Prime time var riktigt fin! Riktigt nöjd med alla produkter och dessutom synkade alla dubbla och trippla över förväntan, vilket det inte gjort tidigare år.

https://youtu.be/pemzrFgTOPw
Citera
2023-01-05, 09:33
  #19701
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av si04
https://youtu.be/80Y1ao-An5s

Så här blev det i år. Seminöjd. Jag missbedömde tiden på kedjorna till bomberna i finalen så tårtorna fick stå o tugga själva sista 25 sekunderna, eg då man vill ha det som fläskigast. Ingens fel förutom mitt då jag blev trigger happy.

Inledde med lite fontäner och Bengaler som inte är med i filmen.

Sedan i ordning:
Funke Azhetra.
2 x Extreme TT med lila bengal i botten.
3 x Extreme Crosette & 2 Extreme Spike i vinkel.
Extreme Be happy & 10 st blandade 3".
JOHO Adiago, små saluttårtor (priomax och funke finalen 2) samt 4 st 4" (peanut penny, supercrown 2 res, peanut penny och zink white blinker).
100 S silver whistle Z- shape.
2 x Extreme tempest i vinkel & 15 st blandade 3" i vinkel.
4" Del Vicario white multiflash.

I projektet var ett litet blinkertest mellan Zink och Del Vicario. Zink vann idag!

Gott nytt år tråden!
Riktigt grymt!
Citat:
Ursprungligen postat av audis1
Tårtan delade sig när det blev en rörsprängning sen var cirkusen igång
var en yesbox från Hansson
Hur gör man i en sådan situation, kan man reklamera det som är kvar av tårtan (är väll visserligen bara en hög med rör) och få pengarna tillbaka? Är ju ren livsfara pga fel på produkten och Yesbox är ju ingen billig pjäs direkt.
Citat:
Ursprungligen postat av Pilsnerolog
Är saluterna i High Explosive borta? Såg ett klipp på YT och då var det crackling istället för salut i finalen 😬
Är nog faktiskt något i det du säger, väntade mig en eller två saluter i finalen men det kom aldrig. Trodde bara att det var jag som kom ihåg fel men finalen kändes faktiskt inte lika mäktig som jag kom ihåg den. Så om det bara är en salut I den så blir det nog att prova Weirdo från Festival nästa år istället för High Explosive.
Citera
2023-01-05, 09:50
  #19702
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av si04
https://youtu.be/80Y1ao-An5s

Så här blev det i år. Seminöjd. Jag missbedömde tiden på kedjorna till bomberna i finalen så tårtorna fick stå o tugga själva sista 25 sekunderna, eg då man vill ha det som fläskigast. Ingens fel förutom mitt då jag blev trigger happy.

Inledde med lite fontäner och Bengaler som inte är med i filmen.

Sedan i ordning:
Funke Azhetra.
2 x Extreme TT med lila bengal i botten.
3 x Extreme Crosette & 2 Extreme Spike i vinkel.
Extreme Be happy & 10 st blandade 3".
JOHO Adiago, små saluttårtor (priomax och funke finalen 2) samt 4 st 4" (peanut penny, supercrown 2 res, peanut penny och zink white blinker).
100 S silver whistle Z- shape.
2 x Extreme tempest i vinkel & 15 st blandade 3" i vinkel.
4" Del Vicario white multiflash.

I projektet var ett litet blinkertest mellan Zink och Del Vicario. Zink vann idag!

Gott nytt år tråden!

Riktigt fint! Bra jobbat 👏
Citera
2023-01-05, 18:49
  #19703
Medlem
Pilsnerologs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KAPOW-powaaa
Riktigt grymt!

Hur gör man i en sådan situation, kan man reklamera det som är kvar av tårtan (är väll visserligen bara en hög med rör) och få pengarna tillbaka? Är ju ren livsfara pga fel på produkten och Yesbox är ju ingen billig pjäs direkt.

Är nog faktiskt något i det du säger, väntade mig en eller två saluter i finalen men det kom aldrig. Trodde bara att det var jag som kom ihåg fel men finalen kändes faktiskt inte lika mäktig som jag kom ihåg den. Så om det bara är en salut I den så blir det nog att prova Weirdo från Festival nästa år istället för High Explosive.


Fan vad surt, dom verkar onekligen vara borta om man kikar här: https://youtu.be/qogIRqMeygU
Citera
2023-01-05, 19:08
  #19704
Medlem
Kolgrill-ftws avatar
Förra året så körde jag en Svea Colloseum. Den var fin och med en nice final. 20. 30 och 37mm. 4/5.

Snikade i år och körde en Hansson Dark Knight (20mm). 2,5/5.

Prisskillnad och rörskillnad var mer än märkbart. Besviken på Dark Knight:n trots det klart lägre priset.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in