Citat:
Ursprungligen postat av
si04
https://youtu.be/80Y1ao-An5s
Så här blev det i år. Seminöjd. Jag missbedömde tiden på kedjorna till bomberna i finalen så tårtorna fick stå o tugga själva sista 25 sekunderna, eg då man vill ha det som fläskigast. Ingens fel förutom mitt då jag blev trigger happy.
Inledde med lite fontäner och Bengaler som inte är med i filmen.
Sedan i ordning:
Funke Azhetra.
2 x Extreme TT med lila bengal i botten.
3 x Extreme Crosette & 2 Extreme Spike i vinkel.
Extreme Be happy & 10 st blandade 3".
JOHO Adiago, små saluttårtor (priomax och funke finalen 2) samt 4 st 4" (peanut penny, supercrown 2 res, peanut penny och zink white blinker).
100 S silver whistle Z- shape.
2 x Extreme tempest i vinkel & 15 st blandade 3" i vinkel.
4" Del Vicario white multiflash.
I projektet var ett litet blinkertest mellan Zink och Del Vicario. Zink vann idag!
Gott nytt år tråden!
Riktigt grymt!
Citat:
Ursprungligen postat av
audis1
Tårtan delade sig när det blev en rörsprängning sen var cirkusen igång
var en yesbox från Hansson
Hur gör man i en sådan situation, kan man reklamera det som är kvar av tårtan (är väll visserligen bara en hög med rör) och få pengarna tillbaka? Är ju ren livsfara pga fel på produkten och Yesbox är ju ingen billig pjäs direkt.
Citat:
Ursprungligen postat av
Pilsnerolog
Är saluterna i High Explosive borta? Såg ett klipp på YT och då var det crackling istället för salut i finalen 😬
Är nog faktiskt något i det du säger, väntade mig en eller två saluter i finalen men det kom aldrig. Trodde bara att det var jag som kom ihåg fel men finalen kändes faktiskt inte lika mäktig som jag kom ihåg den. Så om det bara är en salut I den så blir det nog att prova Weirdo från Festival nästa år istället för High Explosive.