2023-01-04, 10:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vilangen
Haha nej den där märkliga halvklara outfiten. Fattade noll komma noll. Ett par strumpbyxor kanske? Inneskor? 😂🙈
Ja det ser jättekonstigt ut. Hon tänkte kanske att det skulle se ”häääärligt” och bohemiskt krispigt ut. Men ser bara skitkonstigt ut.
Citera
2023-01-04, 10:06
Medlem
Iofs är värdinnan ”Siri” också barfota. Helskumt.
Citera
2023-01-04, 10:28
Medlem
Conchas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nattvindensgrat
Exakt! Lät som hon ville få det att verka som om detta var den typen av fest hon typ ville ha men att hon i själva verket var besviken och kände sig snuvad på konfekten.
Plus: de andra var mer ”avslappnade småbarnsföräldrar som klätt upp sig” medan hon kom där i kortkort (för flera tusen som sagt).
Fattar fortfarande inte varför hon var helt barbent och nakna fötter?

Så konstigt...På bilderna av de andra tjejerna på festen ser man att alla andra har långklänningar medan hennes klänning knappt går till hälften av låren. Såg att Elsa har fått en kommentar på bloggen där någon skrev "Oj känner du dig inte jättenaken i den outfiten?". Hennes svar: "Kände mig superfin och bekväm. Tror det syns".
Citera
2023-01-04, 10:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Concha
Så konstigt...På bilderna av de andra tjejerna på festen ser man att alla andra har långklänningar medan hennes klänning knappt går till hälften av låren. Såg att Elsa har fått en kommentar på bloggen där någon skrev "Oj känner du dig inte jättenaken i den outfiten?". Hennes svar: "Kände mig superfin och bekväm. Tror det syns".
Ja det ser helt enkelt fel ut. Tror det syns…
Citera
2023-01-04, 11:52
Medlem
Offices avatar
Fattar inte. Den här tråden handlar ju bara om att klanka ned på henne på alla möjliga sätt. Ni letar efter små detaljer som ni kan blåsa upp och sitta och håna henne för som ett gäng kackliga kärringar på en riktigt dyster arbetsplats.

Det här är ingen skvallertråd utan en mobbartråd.

Elsa verkar vara skön att hänga med. Dessutom är hon jävligt snygg och sexigt flörtig.
Citera
2023-01-04, 13:03
Medlem
Läste jag fel? Såg ju en kommentar imorse på dagens inlägg som undrade om inte Elsa gjorde något för egen skull istället för att ta efter andra…
Elsa svarade på kommentaren, men nu är både fråga&hennes svar borttaget.. vet att hon ofta inte godkänner minsta lilla kritik, men här raderade hon ju sitt eget svar…
Citera
2023-01-04, 13:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dimgroen
Störde mig så mycket på Elsa i senaste poddavsnittet. Tycker det har blivit lite ombytta roller på senaste tiden, att hon istället för Sofia har blivit den översittiga? Skryter och skryter om hur bra hon mår just nu. Medans Sofia pratade med sprucken lite gråtmild röst om att hon typ tappat bort sig själv i livet och i att göra content av allt satt Elsa klämkäckt och raljerade om hur hon är en teaterapa som "alltid levt sitt liv i rampljuset" (samtidigt som att det givetvis var en trendspaning att vara mer privat och att inte göra vackra saker för en bilds skull/kapitalisera på sitt liv.....)

Jag tycker också att Elsa helt missade att fånga upp Sofia, hon frågade hur Sofia mådde/hade det i Australien men lyssnade knappt på svaret innan hon började en lång utläggning om hur jobbig julen är för henne. Samt när Sofia pratade om svårigheterna med att vara en offentlig person vilket jag gärna lyssnat mer på så blev det ändå Elsa fokus: ”Du och jag är väldigt olika där, jag ser mer möjligheterna med det, för mig är det vardagsmat, jag är ju uppvuxen med det”
Citera
2023-01-04, 13:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skrufsuperwhite
Läste jag fel? Såg ju en kommentar imorse på dagens inlägg som undrade om inte Elsa gjorde något för egen skull istället för att ta efter andra…
Elsa svarade på kommentaren, men nu är både fråga&hennes svar borttaget.. vet att hon ofta inte godkänner minsta lilla kritik, men här raderade hon ju sitt eget svar…
Hon har gjort så förut. Antingen ångrar hon sig väl eller så är det Pontus som i efterhand modererar pga ”oskön stämning”?
Citera
2023-01-04, 13:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Office
Fattar inte. Den här tråden handlar ju bara om att klanka ned på henne på alla möjliga sätt. Ni letar efter små detaljer som ni kan blåsa upp och sitta och håna henne för som ett gäng kackliga kärringar på en riktigt dyster arbetsplats.

Det här är ingen skvallertråd utan en mobbartråd.

Elsa verkar vara skön att hänga med. Dessutom är hon jävligt snygg och sexigt flörtig.
Ja. Den här tråden har bara inlägg av gnällkärringar eller såna som du, som vill diskutera runkobjekt.
Själv är jag bara ute efter vanligt hederligt skitsnack för mitt eget höga nöjes skull.
Citera
2023-01-04, 13:54
Medlem
Citat:
Dagens inlägg…Elsa ser helt malplacerad ut i sin lilla slinkiga klänning och varför bara ben och fötter?? Ser bara helt märkligt ut. Hela ”festen” ser rätt määäh ut, typiskt småskaligt firande för småbarnsföräldrar som hänger tillsammans pga lättast så. INGET fel med det såklart, men hela Elsas outfit och förberedelser (samt pepp) inför vittnade om en pang-fest med dans hela natten, ”imorgon smäller det”, osv, och så blev det ju uppenbarligen inte.

Ja så himla märkligt alltihop. Åkte hon tunnelbana barbent på nyårsafton? Sjukt kallt. Varför inte strumpbyxor? Jag fattar ingenting. Känns nästan lite oartigt att klampa omkring barfota hemma hos någon, lite äckligt på vintern. Hade inte funkat hos överklassen som kräver skor inomhus haha.
Citera
2023-01-04, 13:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KCutrone
Ja så himla märkligt alltihop. Åkte hon tunnelbana barbent på nyårsafton? Sjukt kallt. Varför inte strumpbyxor? Jag fattar ingenting. Känns nästan lite oartigt att klampa omkring barfota hemma hos någon, lite äckligt på vintern. Hade inte funkat hos överklassen som kräver skor inomhus haha.
Nej. Hon ser halvklädd ut sådär. Ett par snygga strumpbyxor och skor hade lyft hela looken
Citera
2023-01-04, 13:58
Medlem
Offices avatar
Citat:
Ja. Den här tråden har bara inlägg av gnällkärringar eller såna som du, som vill diskutera runkobjekt.
Själv är jag bara ute efter vanligt hederligt skitsnack för mitt eget höga nöjes skull.
Tror du kanske har hamnat fel då, prova Kändisskitsnack.

3000 inlägg om hur kort klänning hon har eller att hennes kompisar är barfota. Trams!

Den här tråden vinner nog mästerskapet i Minst innehåll per inlägg ganska överlägset.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in