Citat:
Jag har inte varit inne på hennes blogg sedan innan förra sommaren men jag gissar på att det är EXAKT samma innehåll nu som då.
Eller, sedan dess har hon ju blivit smaaaal så det är väl säkert mer fokus på kroppsbilder än vad det var då. Hur som helst känner jag att jag missar ungefär 0.
Undrar faktiskt helt ärligt hur länge hon kommer att kunna livnära sig som imfluencer? Fem år till, tio år?
Eller, sedan dess har hon ju blivit smaaaal så det är väl säkert mer fokus på kroppsbilder än vad det var då. Hur som helst känner jag att jag missar ungefär 0.
Undrar faktiskt helt ärligt hur länge hon kommer att kunna livnära sig som imfluencer? Fem år till, tio år?
Citat:
Jag skulle verkligen kalla mig själv för en trogen bloggläsare och har lyssnat på podden sedan start också. Har kommit på mig själv med att allt mer sällan läsa bloggen, kan gå månader mellan poddlyssningarna. Det är helt sjukt repetitivt det hela: Söndagspromenader, honungsgula ljus, ”den nya filmiska stilen/den franska stilen”, granola recept eller bild på, någon gustaviansk eller allmogeinredning, träning/egentid, linsgryta eller en vegetarisk pasta, dricka vin, höst/vinter/jul/vår pynt/stil/planering, en resa till Köpenhamn, Ett hem, lite om cancer, lite om att vara en känslosam mellansyster som inte fick tillräckligt med uppmärksamhet, Gotland. I flera år har jag lagt min tid på detta? I flera år har detta utan variation upprepats? Hur kan det fortgå? Hur kan hon tjäna så mkt pengar på detta? Wood har iaf gjort ansatser att ha lite nya vinklar och skrivit om bla böcker och politik även om det enligt mig mest bara är massa ord i sjukt långa meningar utan någon substans eller botten.
En liten rant blev det men känner mig typ lurad…
jag svarade väl inte så som hon önskat när hon frågade vad följarna tyckte om ett antal outfits tidigare i höst.