Citat:
Ursprungligen postat av
dimgroen
Störde mig så mycket på Elsa i senaste poddavsnittet. Tycker det har blivit lite ombytta roller på senaste tiden, att hon istället för Sofia har blivit den översittiga? Skryter och skryter om hur bra hon mår just nu. Medans Sofia pratade med sprucken lite gråtmild röst om att hon typ tappat bort sig själv i livet och i att göra content av allt satt Elsa klämkäckt och raljerade om hur hon är en teaterapa som "alltid levt sitt liv i rampljuset" (samtidigt som att det givetvis var en trendspaning att vara mer privat och att inte göra vackra saker för en bilds skull/kapitalisera på sitt liv.....)
Jag tycker också att Elsa helt missade att fånga upp Sofia, hon frågade hur Sofia mådde/hade det i Australien men lyssnade knappt på svaret innan hon började en lång utläggning om hur jobbig julen är för henne. Samt när Sofia pratade om svårigheterna med att vara en offentlig person vilket jag gärna lyssnat mer på så blev det ändå Elsa fokus: ”Du och jag är väldigt olika där, jag ser mer möjligheterna med det, för mig är det vardagsmat, jag är ju uppvuxen med det”