Vet att han i de sista scenerna som spelades in fick ligga ner då han var orkeslös och hade ont. Detta var väl när Joe Gardner (som låtsades vara Peter) var med i handlingen.
Minns även att Reidar fick ont i bröstet när de två spelade golf och fick bli inlagd på sjukhuset. Detta kanske kunde ha slutat med att han strök med, fast de ångrade sig kanske och beslutade att han skulle klara sig.
Utgången slutade ju iaf med att han hade givit sig av till Marbella och lämnat sin Beatrice på Strandvägen.
Hur kunde Bert Åke Vargs karaktär som var så moraltrogen få en sådan skitstövel som Tony som son?
Svaret har du i spoiler men jag förvanar att det är rejäl spoiler om du inte sett serien!!
Tony var aldrig Gustavs son
Jag började titta om serien, och det är otroligt härlig serie, synd bara att så många av forna karaktärerna inte längre lever, det börjar bli ganska många nu, "Uno, Joker, Beatrice, Reidar D, Malte, Bengtson, Gustav, Barbro Pastorelli, finns säkert ännu flera..
Svaret har du i spoiler men jag förvanar att det är rejäl spoiler om du inte sett serien!!
Jag började titta om serien, och det är otroligt härlig serie, synd bara att så många av forna karaktärerna inte längre lever, det börjar bli ganska många nu, "Uno, Joker, Beatrice, Reidar D, Malte, Bengtson, Gustav, Barbro Pastorelli, finns säkert ännu flera..
Jag vet att han inte var Gustavs biologiska som men detta kände ju varken Tony eller Gustav till. Tony växte upp i tron att Gustav var hans pappa och Gustav uppfostrade Tony som sin son. Hade Tony ens någon positiv egenskap? Måste vara en av de mest osympatiska karaktärer i en TV serie som inte varit skurk.
Oj, kände inte till att så många av dem gått bort. Är det cancer? För många av dem kan ju inte ha varit så gamla..
*edit
Fast när jag ser på rollistan är det så oerhört många att det inte är konstigt att några gått bort. Peter Harrysson är odödlig iaf. Tummen upp på det!
Senast redigerad av Keus 2023-01-01 kl. 20:45.
[quote=Opilus5500|82959069]Svaret har du i spoiler men jag förvanar att det är rejäl spoiler om du inte sett serien!!
Jag började titta om serien, och det är otroligt härlig serie, synd bara att så många av forna karaktärerna inte längre lever, det börjar bli ganska många nu, "Uno, Joker, Beatrice, Reidar D, Malte, Bengtson, Gustav, Barbro Pastorelli, finns säkert ännu flera..[/QUOT
Fast han växte ju upp med Gustav och Gustav och hans f.d fru uppfostrade Tony fram till ca 30 år och då fick Tony och resten bekräftelse att han var Reidars son.
Fast han växte ju upp med Gustav och Gustav och hans f.d fru uppfostrade Tony fram till ca 30 år och då fick Tony och resten bekräftelse att han var Reidars son.
Gustav kanske var väldigt mycket frånvarande under uppväxten? när han jobbade på Freja? sen så har väl Tony kanske känt innerst inne att han inte riktigt känner sig lik som Gustav. De fick bättre kontakt med varandra tycker när Tony hamnar i rullstol och gustav är där för honom!
Förstår du att vi sitter diskuterar eventuell uppväxt på en helt påhittad karaktär? haha manusförfattarna var riktigt duktiga på skapa karaktärer till här serien!
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!