Citat:
Ursprungligen postat av
KAPOW-powaaa
Inte ett dugg förvånad att det blev ett gäng Crosette för dig som du sökte de förra året

Tror personligen att Decibel lär vara årets mest prisvärda tårta. Men jag ser att det inte blev någon Ayers Rock, fick inte tag på den eller fick du mersmak för Christian IV istället?
Det har varit svårt att hitta ett bra tag. Men nu finns både Crosette och Seal

Tyvärr "bara" 20-skottare i Crosette, men man kan lätt koppla några på rad på reserverna. Där är lite crackling-crosetter i den också. Lite ovanligt, så det är snyggt, men hade gärna hittat någon som var bara i färg också. Vet att JoHo/Chaos och Jorge har någon sån. Hittade denna videon igår, så satans snyggt:
https://www.youtube.com/watch?v=fdSYieB_SGU
Japp, håller med om att Decibel kan vara årets mest prisvärda tårta! Så det fick bli 2 stycken. Har inga jättestora förväntningar över titanskotten då dom ser rätt klena ut på film. Ett kul segment dock och även att den skjuter upp dom ganska snabbt. Men det jag föll för var faktiskt 25

rna som såg väldigt bra ut på film
Nä, Ayers Rock är en av tårtorna som jag redan hade. Skulle egentligen inte ha Chrisitan IV också, men efter ha sett filmen några gånger till kände jag ett starkt sug efter lite blått och guld i skjutschemat. Sen ser det ut som att den har en grymt fin final också