Regnet tog kål på min nyårskänsla. Regnat konstant sedan typ 14-15 idag. Tände några enskottare och skorna var genomblöta efter bara några meter. Hade planer på att köra en del tårtor men jag bestämde mig för att det inte var värt att chansa eftersom det antagligen kommer regna genom hela tolvslaget. Vid tolvslaget kom det dessutom en jobbig dimma, så jag är jätteglad att jag inte släpade ut allt jag tänkt. Det hade blivit exakt som förra året, om inte ännu värre. Trist. Varit klart och fint hela dagen trots regnet
Bestämde mig i sista sekunden för att köra lite annat istället. Fokuset fick bli på lite mindre tårtor som klarar sig nån minut i väta istället och så körde jag en Bonfire som "huvudtårta". Jävla fin tårta faktiskt. Just denna var producerad 2018, men jag har för mig att den är lika bra än. Näst sista salvan dånar på riktigt fint också. Den får lätt 10/10!
Sen körde jag även en Battery Of Shottube innan jag gick in. Den hade inte alls samma snabba tempo som på filmerna jag sett, min gick rätt långsamt. Gjorde ju att det inte blev en final i just denna. Men jädrar vilken skön tårta! Sett till sina 18mm så bonkade den på mycket mer än förväntan. Rekommenderas om man vill ha något som smäller. Kanske inte samma donk som i gamla Shockwaven, men samma typ av smäll. Jag blev mycket positivt överraskad får jag säga
Men ja, ingen nyårskänsla alls faktiskt. Tänkte pangat lite mer avsides men det har börjat regna ännu mer så jag vet inte, kanske blir någon airbomb eller nåt lite senare
Testade Funkes Thunderking och Scream Shot Small. Jag vet inte jag, dom är inte på något sätt dåliga. Kanske hade jag lite adrenalin över just dom, men jag vet inte.. Får testa några stycken till innan jag uttalar mig. Men jag gillar verkligen tjutet i Scream Shot och Thunderkingen var klassisk. Inte dåliga men får återkomma med recension på själva knallarna. Asian Thunder 6p var där bra smäll i för sina 3g får jag säga
Gott Nytt År på er! Men ja, lite trist när man varit så sugen på nyår och så har man ingen känsla alls när den väl kommer. Får spara mitt arrangemang nästa år istället, på gott och ont
Bestämde mig i sista sekunden för att köra lite annat istället. Fokuset fick bli på lite mindre tårtor som klarar sig nån minut i väta istället och så körde jag en Bonfire som "huvudtårta". Jävla fin tårta faktiskt. Just denna var producerad 2018, men jag har för mig att den är lika bra än. Näst sista salvan dånar på riktigt fint också. Den får lätt 10/10!
Sen körde jag även en Battery Of Shottube innan jag gick in. Den hade inte alls samma snabba tempo som på filmerna jag sett, min gick rätt långsamt. Gjorde ju att det inte blev en final i just denna. Men jädrar vilken skön tårta! Sett till sina 18mm så bonkade den på mycket mer än förväntan. Rekommenderas om man vill ha något som smäller. Kanske inte samma donk som i gamla Shockwaven, men samma typ av smäll. Jag blev mycket positivt överraskad får jag säga
Men ja, ingen nyårskänsla alls faktiskt. Tänkte pangat lite mer avsides men det har börjat regna ännu mer så jag vet inte, kanske blir någon airbomb eller nåt lite senare
Testade Funkes Thunderking och Scream Shot Small. Jag vet inte jag, dom är inte på något sätt dåliga. Kanske hade jag lite adrenalin över just dom, men jag vet inte.. Får testa några stycken till innan jag uttalar mig. Men jag gillar verkligen tjutet i Scream Shot och Thunderkingen var klassisk. Inte dåliga men får återkomma med recension på själva knallarna. Asian Thunder 6p var där bra smäll i för sina 3g får jag säga

Gott Nytt År på er! Men ja, lite trist när man varit så sugen på nyår och så har man ingen känsla alls när den väl kommer. Får spara mitt arrangemang nästa år istället, på gott och ont
Bättre lycka nästa år.