Staglaberget är inte bara plomberat.
Det är 2 meter betong och cykelföråd över ingången.
Men det finns den gamla lilla ingpngen på berget dock svårt att ta fram den infarten.
Nej.
Jag gick in igenom huvudingången.
Anläggningen har dock varit plomberad förr.
Knappt 50 km kanske är för långt från Växjö? Annars ligger den mest intressanta anläggningen i området just NV om Emmaboda. Tänk om man hade en sån precis bakom huset......;-)